«Οι βλάβες της ζωής μου»

Σας στέλνω την καλησπέρα μου και τις ευχές μου για να περάσετε υπέροχα αυτά τα Χριστούγεννα , μαζί με τους ανθρώπους που αγαπάτε, από τη νύφη του βορά ! Το σκηνικό γνώριμο πια, όπου κι αν πάω όπου κι αν ταξιδέψω(με κίνδυνο της ζωής μου και τον συνεπιβατών μου….) δεν μπορώ να αντισταθώ στην πρόκληση ενός πληκτρολογίου, το ακούω πάντα να με καλεί, να με προστάζει να γράψω!
Λοιπόν ας μπούμε κατευθείαν στο ψητό… Τελικά πρέπει να μου απαγορεύσουνε την πρόσβαση στα μεταφορικά μέσα κάθε είδους, γιατί καλά εγώ πλέον το έχω πάρει πρέφα ότι η γκαντεμιά είναι συνώνυμο του ονόματος μου, και έχω μάθει και στην ταλαιπωρία και σε όλο τα κουλά απρόοπτα που μου συμβαίνουν στα ταξίδια μου , αλλά οι έρμοι οι συνεπιβάτες μου δεν φταίνε σε τίποτα. Ειλικρινά άμα κάτσω και γράψω όλες τις βλάβες τις οποίες έχω ζήσει σε μέσα μεταφοράς γράφω βιβλίο!(δεν είναι κακή ιδέα, θα γράψω ένα βιβλίο με τίτλο «Οι βλάβες της ζωής μου»!!! ). Ευτυχώς που δεν έχω ανέβει ακόμα σε αεροπλάνο, και έτσι που το βλέπω ούτε θα το επιχειρήσω ! Τελικά κατέφθασα μια μέρα αργότερα στη Θεσσαλονίκη, γιατί είχα άλλες εκκρεμότητες στη Λάρισα όπως κομμωτήρια και ψώνια. Αρκετά σοβαροί λόγοι για να αναβάλω κατά μια μέρα αυτό το ταξίδι! Αν είναι ποτέ δυνατόν χάλασε το τρένο με το οποίο ταξίδευα χθες πριν καν φτάσουμε στους Νέους Πόρους !Εγώ ήξερα το λόγο, ήμουν εγώ επιβάτης! Με μια ώρα και καθυστέρηση περιμέναμε στη μέση του πουθενά να έρθει μηχανή από τη Λάρισα να μας μαζέψει και νόμιζα πως αυτά συμβαίνουν μόνο στα τρένα της Πελοποννήσου είχα να πάθω του ίδιου τύπου βλάβης σε τρένο από τις 11/9/2004 συμβολική μέρα, έχω μάθει όλες τις βλάβες απέξω! Ελπίζω το τρένο της επιστροφής μου να μην εκτροχιαστεί !Τουλάχιστον είχα γνωστούς στο τρένο και λέγαμε και καμιά μαλακία !Με βόλεψαν και τα εισιτήρια από το Σεπτέμβριο και πήρα το 10 και κατέβηκα στη γνωστή στάση στη Καμάρα ! Έφτασα έφαγα κλασσικά και από τα Goody’s της Εθνικής Αμύνης! Πήραμε από το καινούργιο Movieland στη Σβώλου το «a lot like love» σε κάποιο σημείο της ταινίας ο πρωταγωνιστής Ashton Kutcher λέει το ότι να φιλάς καπνιστή είναι σαν να γλείφεις τασάκι!(κάπου το έχω ξανά ακούσει εγώ αυτό!)Πληροφοριακά αναφέρω πως ο Ashton Kuther είναι ο νυν άντρας της Demi Moore και κατά δεκαπέντε χρόνια μικρότερος της . Γαμώτο τελικά αυτά τα χαζό αισθηματικά μου αρέσουν πολύ ,μακάρι να γινόντουσαν όμως και στην πραγματικότητα μακάρι να είχα κι εγώ στη ζωή μου το happy end αυτής της ταινίας , θα δούμε μετά από εφτά χρόνια αχαχαχαχαχα! Συνεχίσαμε το βράδυ μας στον «Αέρα» Αριστοτέλους και Νίκης γωνία, όχι ακριβώς γωνία αλλά λέμε τώρα ! Και για το τέλος της χθεσινής μέρας είχαμε μια κοινωνικοπολιτική συζήτηση μέχρι το πρωί και μετά νάνι ! Σήμερα ξύπνησα απόγευμα και το πρόγραμμα δεν προβλέπει κάτι το ιδιαίτερο! Δεν ήταν όνειρο της ζωής μου να πάω στη συναυλία του Ρέμου στο ΠΑΛΑΙ ΝΤΕ ΣΠΟΡ, που τα έσοδα της θα διατεθούν για την αποκατάσταση της ΧΑΝΘ μετά από την πυρκαγιά αλλά θα πάω γιατί θα μπω δωρεάν με κάρτα VIP PASS GUEST, ας είναι καλά η Βασιλική που δουλεύει στο Κοσμοράδιο !Δεν ξέρω αν φταίνε οι μέρες, αλλά τον τελευταίο καιρό έχω γίνει υπερβολικά χαζό συναισθηματική, τώρα που σας γράφω έχω αγκαλιά τον αrgoodaki πατούσα και δεν θέλω να τον αποχαιρετιστώ με τίποτα, αρκετούς αποχαιρετισμούς έχω ζήσει και τον argoudaki πατούσα δεν θα τον αφήσω με τίποτα! Είμαι καταδικασμένη στη σιωπή αυτή τη στιγμή μιας και υπάρχει απόλυτη προσήλωση στην ΤV κάθομαι και σας γράφω γιατί έχουμε σύναξη στο σπίτι του όγδοού και βλέπουν όλες Βέρα στο δεξί, αχ τι τραβάω! Μέχρι και ο Στράτος από τη Βέρα στο δεξί πάει Θεσσαλονίκη !Όλοι οι δρόμοι οδηγούν Θεσσαλινίκη….