Strangers in the night


Αποφάσισα να τα φορτώσω σιγά-σιγά, λίγα-λίγα στον κόκορα !Φοβάμαι μήπως το παρακάνω, αλλά εντάξει δεν τα έχω φορτώσει όλα ακόμα, πάνω στο καημένο κοκοράκι. Όχι τίποτα άλλο, να μην με γιουχάρουνε οι ζωόφιλοι …
Απίστευτο κι όμως αληθινό είχα 2 μήνες να φύγω βράδυ από το σπίτι μου και να γυρίσω ξημερώματα ,με ένα γλυκό χαμόγελο στα χείλη ,μια σακούλα με μια κρέπα από το Αλαντίν στο χέρι, με το στόμα μου ξερό από τα δυο πακέτα τσιγάρα και τα ατελείωτα Johnnie cola, τις μπύρες, τα ούζα και τα διάφορα κερασμένα σφυνάκια, σχηματίζοντας οχταράκια μέχρι να πάω στο μπάνιο και πέφτοντας ξερή για ύπνο με τα ρούχα ! Τελικά το να ξεφύγεις είναι εύκολο ακόμα και χωρίς να κάνεις ούτε ένα βήμα πιο μακριά από εκεί που είσαι ! Τι χορός ήταν αυτός χθες, απίστευτός και ατελείωτος , τι ξύδια μαγικά που με απελευθέρωσαν και μου θύμισαν τον παλιό καλό μου εαυτό! Φταίει βέβαια και η παρέα , οι καβαλιέροι μου και τα 4 μαγαζιά που αλλάξαμε, ξεκινώντας από χώρους με heavy metal ρυθμούς για να καταλήξουμε σε 2 μπουζούκια πρώτο τραπέζι πίστα το πρώτο κυριλάτο ,το άλλο τελείως παρακμιακό με την καλύτερη φάση ,ακούγοντας για το ριγέ σακάκι το σταυροκουμπωτό! Κακά τα ψέματα είχα πολύ καιρό να το παρακάνω, να ζήσω όπως παλιά στον υπερθετικό κι αυτό βέβαια δεν ήτανε τίποτα! Τα άλλα όμως παραλείπονται τα ξέρει μονάχα η νύχτα του Σαββάτου ! Κι όμως πήγα και έγραψα σήμερα με την τσίμπλα στο μάτι, ήπια πεντακόσιους καφέδες από το πρωί μέχρι και τον τελευταίο απογευματινό με τον Κώστα και τη Μαρία . Όχι δεν θα το κρύψω ότι χάρηκα που πολλοί άντρες με τον τρόπο τους έδειξαν πως με επιθυμούν, όπως και να το κάνεις, σπάσανε τη μονοτονία μου, μου φτιάξανε το ηθικό και τους ευχαριστώ γι’αυτό !!! Βέβαια όπως είπα και στον αγαπημένο μου Κωστή, αυτά που λες πάνω στο μεθύσι σου, έλα να μου τα πεις και μέρα! Βέβαια ήρθε, και από χθες το πρωί δε με άφηνε να κοιμηθώ από τα μηνύματα . Όπως και να έχει νιώθω γοητευμένη, αλλά τι να κάνουμε, είμαι αλλού, ακόμα κι αν αυτό το αλλού δεν υπάρχει στην καθημερινότητα μου, αλλά είναι μέσα στη ψυχή μου και δε βγαίνει με τίποτα !Αγαπητέ Θοδωρή σε ευχαριστώ για τα χθεσινά σου στολίδια, Δημήτρη, Αντώνη, Σοφία, Μαίρη, Γιάννα , Βαγγέλη , Μαρία ,σας ευχαριστώ που σπαταλήσατε το βράδυ σας μαζί μου, μέσα στην τρέλα και στις μαλακίες ! Α! και Κώστα επειδή ξέρω ότι θα το διαβάσεις, δεν πουλάω τρέλα, αυτή είμαι εγώ , ίσως αν με γνωρίσεις καλύτερα καταλάβεις ! Από αύριο τα κεφάλια και πάλι μέσα, ζω όντως την χειρότερη φάση της ζωής μου, τέτοια πίεση δεν είχα νιώσει ποτέ ! Λένε κάποιοι για την τελευταία χρονιά στο λύκειο με τις πανελλήνιες ότι πιέστηκαν ,εγώ πάλι όχι!!!! Από ότι θυμάμαι εκείνη η χρονιά και μέχρι και το καλοκαίρι που πέρασε , έζησα τις καλύτερες στιγμές μου ! Έχει ο καιρός γυρίσματα όμως , αλλά δεν φοβάμαι, τι να φοβηθώ εξάλλου είμαι με το στομάχι γεμάτο ,με τα τσιγάρα μου, τα πατατάκια μου και βλέπουμε με τη Ζωή DVD ,με ωραία υπόθεση! Λέει για κάποιον που είχε 30 εκατοστά πέος και έκανε καριέρα στις τσόντες, ποιότητα ;) Το αυτί μου πήρε κάποιους να λένε ότι η εξεταστική μας θα αρχίσει 9/1, όποιος διαδίδει αυτές τις ράδιοαρβύλες να πάει να μαμηθεί γιατί μου έκοψε το αίμα μόλις το άκουσα. Ευχαριστώ :Ρ Τίποτα νεότερο από το μέτωπό ,να σου πω την αλήθεια δεν έχει και σημασία να τα γράφεις αυτά που σου συμβαίνουν , το ότι τα έζησες ήταν το καλυτερότερο απ’ όλα ! Δανεικές εμπειρίες δεν υπάρχουν. Σας αφιερώνω το τραγούδι που παίζει τώρα στο pc μου από τον Frank Sinatra! Καληνύχτα σας καλή σας εβδομάδα όπου κι αν βρίσκεστε …..
Strangers in the night exchanging glancesWond'ring in the night what were the chances We'd be sharing love before the night was through Something in your eyes was so inviting Something in you smile was so exciting Something in my heart told me I must have you Strangers in the night Two lonely people, we were strangers in the night Up to the moment when we said our first hello little did we know Love was just a glance away, a warm embracing dance awayand Ever since that night we've been together
Lovers at first sight, in love forever It turned out so right for strangers in the night Love was just a glance away, a warm embracing dance away Ever since that night we've been together Lovers at first sight, in love foreverI t turned out so right for strangers in the nightDooby-doooby-doo

Υ.Σ Τελικά στη ζωή μετανιώνεις περισσότερο γι'αυτά που δεν είπες παρά γι' αυτ'α που δεν έκανες ...

Σχόλια

Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Αφιερώνεται στο dimitri_alco_hol!
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Ki omws h exetastikh xekinaei 9! Mporw twra na autoktonhsw mhn to ksexasw!

Δημοφιλείς αναρτήσεις