Τετάρτη, Μαρτίου 08, 2006

Κραιπάλη (ουσ.) μεγάλο μεθύσι //ζωή γεμάτη όργια!


Μόλις είχα ξεπεράσει έναν νευρικό κλονισμό, αφού κατάφερα πρώτα να κοιμηθώ έστω και για ελάχιστες ώρες ! Οι μνήμες από τα περασμένα εικοσιτετράωρα νωπές . Μερικές από τις κακές συνήθειες των περασμένων ημερών , ξέμειναν δυστυχώς στο σήμερα μου, που δεν τις χωράει και με αποτελείωσαν .
Ακόμα έχω δεμένο το καμένο δεξί μου χέρι που σε ένα κλαμπ της Πάτρας με χαρά σβήνανε τσιγάρα πάνω μου χορεύοντας σε σάλσα ρυθμούς . Το καλύτερο από όλα; Ήμουνα τόσο ντίρλα, που ενώ με καίγανε δεν καταλάβαινα τίποτα . Θυμάμαι ακόμα εκείνο το όμορφο αγόρι που το σέρνανε τα ΜΑΤ στην κλούβα με τη ματωμένη μύτη , θυμάμαι το ξύλο που ρίχνανε κάτι και καλά ντεμέκ επαναστάτες , έτσι για πλάκα , μπροστά μας , ενώ εμείς λιώναμε στα ξύδια και καθόμασταν στα σκαλάκια πάνω από την πλατεία Αγίου Γεωργίου και κάτω από μια ανθισμένη αμυγδαλιά . Όσο για το σουβλάκι του δρόμου που έφαγα σε κάποια γωνιά της Αγίου Νικολάου που το πλήρωσα και 5 ευρώ δεν θα το σχολιάσω , και βέβαια τι απέγινε ο Βαγγέλης, δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι σας παραπέμπω στο κείμενο με τίτλο Τσίκνα που αναφέρεται στην Τσικνοπέμπτη, δυστυχώς τα ίδια είχαμε και στην Πάτρα! Έχω πολύ καιρό να ταλαιπωρηθώ έτσι, ακόμα δεν μπορώ να συνέλθω, όλο το σώμα μου πονάει και έχω βρικολακιάσει , βρίσκομαι σε μια διαρκής υπερένταση και δεν μπορώ να λειτουργήσω , περιττό να πω ότι δεν καπνίζω γιατί δεν μπορώ να καπνίσω , ας μην μπω σε άλλες πιο ανατριχιαστικές λεπτομέρειες !Πίνω το φυσικό χυμό μου πορτοκάλι έχω ξαπλώσει, ακούω συνεχώς το Manha de carnival του Joao Gilberto, καταπληκτικό τραγουδάκι και απλώνω απεγνωσμένα το πληγωμένο μου χέρι στο σκοτάδι , ψάχνω ένα αντρικό χέρι κάποιου άγνωστου ή έστω κάποιου που μ’ αγάπησε να με πιάσει και να με χορεύει μέχρι να ξημερώσει, να μου χαϊδέψει τα μαλλιά και να μου ψιθυρίσει , ησύχασε καρδούλα μου , κοιμήσου, κι όλα αύριο θα είναι καλύτερα . Μα το χέρι μου παραμένει εκεί κουρασμένο και άδειο ,τότε γυρίζω προς τον τοίχο και κάνω μια απεγνωσμένη προσπάθεια για να μπορέσω να κοιμηθώ ξανά έστω για λίγες ώρες … Όσο κι αν τελικά τσακίστηκε το νευρικό μου σύστημα, ακόμα το πρόγραμμα μου, η υγεία μου , η τσέπη μου , σίγουρα πέρασα καταπληκτικές στιγμές στην Πάτρα και ίσως τελικά να άξιζε τον κόπο που τσακίστηκαν όλα τα παραπάνω προσωρινά ! Είμαι σε μια περίοδο αναδιοργάνωσης , αλλά εγώ ακόμα χοροπηδάω πάνω στο φορείο μου τραγουδώντας Πατρινό Καρναβάλι για πάντα , με μια αβιταμίνωση να με έχει τσακίσει και να σκέφτομαι συνεχώς τρόπους για να τις σκαπουλάρω από τις υποχρεώσεις μου, όχι ίσως τόσο γιατί δεν θέλω να κάνω πράγματα αλλά γιατί δεν έχω τη δύναμη !Φέτος έσπασα τα ρεκόρ μου καθώς ούτε χαρταετό πέταξα , ούτε λαγάνα έφαγα , ούτε φυσικά ληγμένες ταραμοσαλάτες , όλη την καθαρά Δευτέρα κοιμόμουνα και ξεκούραζα το σμπαραλιασμένο κορμάκι μου , πάνω σε έναν καναπέ! Από ότι θυμάμαι μόνο έναν καφέ ήπια κάπου στα ενδιάμεσα της μέρας με γάλα φυσικά , αρκετή νηστεία έκανα !
Σκέφτομαι να ξαναδοκιμάσω να κάνω ένα ταξίδι το ερχόμενο ΠΣΚ , η αλήθεια είναι ότι το θέλω πολύ , αν και δεν ξέρω αν θα καλυτερέψει ή θα χειροτερέψει την κατάσταση μου , όπως και να έχει εγώ το έχω ρίξει στην υγιεινή διατροφή και ξάπλα , μήπως και συνέλθω από τη κραιπάλη των ημερών που πέρασαν ….


Τι είναι ευτυχία ;
Να ζεις όλες τις δυστυχίες .
Τι είναι φως ;
Να κοιτάζεις με αθόλωτο
μάτι όλα τα σκοτάδια
Ν. Καζαντζάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: