Πέμπτη, Μαρτίου 16, 2006

Είμαστε στον αέρα όπως παλιά

Δεν έχω αυτοκίνητο καρδιά μου, άρα δεν οδηγώ, άρα δεν σε σκέφτομαι. Εξάλλου το μόνο που μπορώ να κάνω μετά από μια τόσο τσιτωμένη μέρα είναι να βγάλω τα φρύδια μου , να ανάψω ένα Marlboro με τον κιτς αναπτήρα μου με τα στρασάκια , να βάλω πούδρα στη μάπα μου και να πάω να πνιγώ ! Την οκνηρία της Τετάρτης διαδέχτηκε το σημερινό τρελό πανηγύρι που τα είχε όλα μέσα ! Από επισκέψεις στην γραμματεία για να μου ρίξουν όλη την ευθύνη για δικές τους μαλακίες και αυτή τη στιγμή να κινδυνεύω να χάσω δυο μαθήματα που είχα περάσει με 9 και 5 αντίστοιχα και να βρίσκομαι σε αναμονή καθώς με στείλανε και στον προϊστάμενο. Το θέμα μου θα συζητηθεί μου είπανε και αύριο θα πρέπει να ξαναδώσω το παρών , χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει ότι θα έχει παρθεί και η οριστική απόφαση . Ξέρω ότι έχω δίκαιο αλλά δεν ξέρω που να το βρω αφου η κύρια υπεύθυνη της όλης ιστορίας κυρία Γιώτα , καταλαβαίνοντας ότι μιλάμε για ένα σκανδαλάκι προσπαθεί με κάθε τρόπο να φτιάξει την κατάσταση και φυσικά να μου κάνει τη χάρη όπως μου δήλωσε να κουκουλώσει την υπόθεση και εγώ να πάρω τα μαθήματα (τα οποία τα έχω περάσει κανονικά το είπαμε)αλλά θα μου κάνει χάρη!
Δεν ξέρω βέβαια το κατά πόσο νόμιμο είναι να είναι και γραμματέας αλλά και καθηγήτρια στη σχολή , μόνο φραπέδες στο κυλικείο που δεν κάνει, το μόνο που ξέρει να κάνει καλά είναι να βάζει φωτογραφίες της με μαγιό στην οθόνη να τις κοιτάζει και να αναρωτιέται αν υπάρχει πιο όμορφη από αυτήν ! Πλησιάζουνε και εκλογές κι όλα τα κοράκια πέσανε πάνω μου , να μην αφήσω το θέμα να περάσει έτσι γιατί βλέπουνε στο πρόσωπο μου τον μελλοντικό ψηφοφόρο τους αφού αν καταφέρουν να μου λύσουνε το πρόβλημα φυσικά και θα τους ψηφίσω, μόνο που δεν ξέρουνε ότι όλοι τους θα πάρουνε τα φρύδια μου αφού δεν έχω σκοπό καν να πάω να ψηφίσω! Το όλο μπέρδεμα ξεκινάει από μια διορθωτική που είχα κάνει στο προηγούμενο εξάμηνο μιλάμε για Οκτώβριο 2005, μονό που από ότι κατάλαβα αυτή δεν ήταν διορθωτική αλλά μπερδευτική , καθώς η εν λόγω κυρία μου είπε ότι θα ταχτοποιηθεί το πρόβλημα μου , που από ότι φαίνεται μου δημιούργησε πολύ μεγαλύτερο και αντί να αλλάξει τα μαθήματα που της είπα δυστυχώς δήλωσε δυο μαθήματα αλλά, τα οποία τα είχα περάσει κι όλας ειδικά το ένα ήδη από το δεύτερο εξάμηνο! Η μέρα κύλισε ηλιόλουστα με ανακοινώσεις πως αυξήθηκαν τα εισιτήρια στα λεωφορεία κάτι φυσικά που το γνώριζα , μου υπενθύμισε ότι η λιτότητα στη ζωή μου πρέπει να συνεχιστεί , κλείνοντας ένα ολοκληρωμένο οχτάωρο στη σχολή κι αυτό όχι γιατί φημίζομαι για τη συνέπεια μου ως φοιτήτρια , αλλά τρία τρίωρα εργαστήρια υποχρεωτικά το ένα μετά το άλλο δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί κάποιος να τα αποφύγει ! Βέβαια σκέφτομαι ότι τζάμπα κάθομαι αφού μπορεί κάλλιστα στο τέλος να τα περάσω αλλά από την γραμματεία να μου πούνε ότι δεν μου τα αναγνωρίζουνε, ου μπλέξεις με γραφειοκρατία ! Πως άλλωστε να μην σε αποτελειώσει το τελευταίο τρίωρο , παρακολουθώντας το εργαστήριο της Ραδιοτηλεοπτικής παραγωγής , που εντάξει το δέχομαι να μαθαίνεις πως λειτουργεί η κονσόλα του σκηνοθέτη , περί εξωτερικών λήψεων , και άλλα τόσα περί, άντε μέχρι και για το μακιγιάζ και την υπέρτατη σημασία της πούδρας στην τηλεόραση , όλα τα άλλα μπορούμε να τα παραλείψουμε , γιατί από ότι κατάλαβα δεν έχει καμία απολύτως σημασία στην τηλεόραση το τι θα λες παρά μονάχα να φοράς πάντα πούδρα ! Άντε και για την ομάδα που δημιουργήθηκε και θα ανέβει στην Αθήνα για να πάρει συνέντευξή από τον Μητσικώστα και από άλλους που δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή για την τηλεοπτική εκπομπή που θα παράγουμε και που θα έχει ως θέμα της το «Γέλιο στη ζωή μας» Χ Αυστηρά ακατάλληλη για ξενέρωτους (μεταξύ μας αυτοί που θα την παράγουμε είμαστε ήδη αρκετά ξενέρωτοι)
Όλα αυτά ανεκτά και με το ζόρι . Αλλά όταν η άλλη αρχίζει το παραλήρημα της , για το αρκετά σκαμμένο πρόσωπο της Γαρμπή , που παρόλα αυτά με το ειδικό μακιγιάζ δεν φαίνεται στην T.V, αλλά που άμα την δεις από κοντά θα καταλάβεις , και για τον Ρέμο που μόλις τον συνάντησε για πρώτη φορά αναρωτιότανε πως θα κάνει καριέρα με τέτοια μάπα (δεν ήξερε βέβαια πως ίσως το παιδί είχε αλλά κρυφά χαρίσματα ) πως λοιπόν να αντέξω , όταν μάλιστα , ζητούσε το σεβασμό και την προσοχή μου για τις χρήσιμες γνώσεις που μου παρείχε ;
Κάνω μια παύση , ανάβω κι άλλο τσιγάρο αν και βέβαια πρέπει να έχω ήδη καπνίσει αρκετά από τότε που άρχισα να καταγράφω στο word αυτό το παραλήρημα μου , πίνω μια γουλιά από τον ξεχασμένο πρωινό μου καφέ στο γραφείο που έχει κρυώσει κι αν το ράδιο ήτανε κλειστό τώρα για μέρες δεν θα πρέπει να είναι από την Δευτέρα και μετά ! Το μόνο ευχάριστο γεγονός σήμερα που άκουσα είναι ότι την Δευτέρα 20/03 από τις έντεκα το βράδυ και για μια ώρα , μετά από τις τόσες αναβολές, καθυστερήσεις , αρρώστιες , εμπόδια και τα σχετικά ξεκινάει επιτέλους η Rock Αποπλάνηση στην ΟΡΤ στους 92,3 κι αν η εμβέλεια της είναι μικρή και για τους περισσότερους φίλους μου που βρίσκονται μακριά , εντός και εκτός Ελλάδας φαντάζει αδύνατο να την ακούσουνε , σας παραπέμπω στην ηλεκτρονική διεύθυνση του σταθμού www.ort.gr όπου μπορείτε να απολαύσετε όπου κι αν είστε την ραδιοφωνική μας πρεμιέρα! Κι αν κάποτε θέλουμε να γίνουμε «μούρες» στο ραδιοτηλεοπτικό μας Βιλαμπάχο πρέπει να τις τρίψουμε πολύ ακόμα , μόνο που εγώ πάντα θα βρίσκομαι στη Βιλαρίμπα που ακόμα τρίβουν!
Κάπου εδώ έφτασε η ώρα να ρίξω την αυλαία , να γυρίσω στην μαθησιακή και ραδιοφωνική μου φασίνα , να συμμαζέψω τα ασυμμάζευτα που λέει και ο αοιδός Σφακιανάκης , καθώς αύριο περιμένω επισκέψεις . Να ετοιμάσω την απολογία μου για αύριο το πρωί και να βρω την κατάλληλη ενδυμασία για να ακούσω την ετυμηγορία!



1 σχόλιο:

Sophia Choleva είπε...

Meta apo suskepsh me ton tsifth katalhksame oti to tragoudi pou tha anoigei thn ekpomph tha einai to "LAST OF THE MOHICANS" apo to soundrack , den kserw an sthn prwth ekpomph den paiksei gia texnikous logous, alla sigoura meta thn prwth tha ksekinaei etsi;)