Δευτέρα, Απριλίου 03, 2006

Ο Τζίμη, ο σκύλος μου !


Δεν ξέρω τι να γράψω . Είναι πραγματικά τρομακτικό με τι ταχύτητα γεμίζει το τασάκι από τα goody’s δίπλα μου, απομεινάρι κι αυτό, δώρο από κάποιους συμφοιτητές μου στο πρώτο έτος που το είχαν καβατσώσει, τώρα πια δεν ξέρω καν αν ζούνε ή αν πέθαναν!
Από το πρωί το καθαρίζω, κι αυτό επιμένει να γεμίζει ξανά και ξανά . Στο κρεβάτι αφημένη μια καρτέλα depon από το πρωί να υποδηλώνει τους πόνους περιόδου που σαν να υποχώρησαν τώρα που βράδιασε… Σήμερα δεν το κούνησα ρούπι από το σπίτι ή μάλλον βγήκα λίγο το μεσημέρι προς αναζήτηση κυριακάτικων εφημερίδων , όμορφη ανοιξιάτικη μέρα , που επιβάλει καφέ και τάβλι , μα όλοι ήταν φευγάτοι , αλλά ας είναι μπορεί κάποιοι να είχανε μείνει , αλλά δεν πήρα κανέναν τηλέφωνο γιατί σήμερα από το πρωί ήμουν φευγάτη εγώ, στον κόσμο μου, στην μουντάδα μου . Μου έκανε καλό ο εγκλεισμός , από αύριο σκέφτηκα πως θα γκρινιάζω πάλι που δεν θα έχω χρόνο να δω το σπίτι μου , και τι να δω; Ένα μονίμως ακατάστατο δυάρι , με αφημένα αποτσίγαρα στα τασάκια , άπλυτα στην κουζίνα , ρούχα πεταμένα από εδώ και από εκεί, με περιμένει κάθε φορά που γυρίζω , είναι ώρες που μου λείπει και ώρες που με πνίγει! Ο καφές ξεχασμένος κι αυτός από το πρωί εδώ πάνω στο γραφείο , δίπλα του στοιβαγμένα βιβλία , σημειώσεις χαρτάκια , αναπτήρες , cd , σερβιέτες , πινέλα , μανταλάκια , λεξικά , είναι ο καινούργιος μου έρωτας τα λεξικά ! Είπα να ασχοληθώ σήμερα λίγο σοβαρά με την αυριανή μας εκπομπή που είναι αφιερωμένη στις φοιτητικές εκλογές…Μου πήρε αρκετές ώρες μπορώ να πω , αλλά θέλω να ελπίζω πως αύριο το αποτέλεσμα θα είναι αρκετά καλό, ένιωσα λίγο χαμάλης της υπόθεσης , μιας και η συμπαραγωγός μου το αέριζε μαζί με τον γκόμενο της στην Πάτρα ενώ εγώ δημιουργούσα , αλλά χαλάλι , εξάλλου το γούσταρα και το έκανα , σκέφτομαι και το άλλο υπήρξαν εκπομπές που βγάλαμε αξιοπρεπώς, χωρίς να έχουμε ετοιμάσει τίποτα! Την Παρασκευη θα μαζέψω πάλι τα μπογαλάκια μου για να ανηφορίσω στην πρωτεύουσα , δικαιούμαι να το αερίσω κι εγώ λιγάκι νομίζω, οπότε αναλαμβάνει εκείνη για την επόμενη Δευτέρα ! Αν και μοναχικά η μέρα σήμερα κύλισε όμορφα , οι γέροντες από τον τέταρτο που τυγχάνει να είναι και αυτοί που μου νοικιάζουν το σπίτι , μου έφεραν και σήμερα φαγητό, τα συνηθισμένα υγιεινά φαγητά που τους επιβάλει η ηλικία τους μου προσφέρουν με ένα χαμόγελο συνήθως .Όπως σήμερα που άνοιξα την πόρτα και είδα μπροστά μου την κυρία Χρυσή με το δίσκο στο χέρι , η μισή σούπα είχε χυθεί πάνω στο δίσκο , έχει λίγο παρκινσον βλέπεται! Δεν μου γεμίζουν μονάχα το στομάχι , μου γεμίζουν και την καρδιά καμιά φορά , γιατί νιώθω πως υπάρχει κάποιος που με νοιάζεται εδώ κάτω από το αυλάκι που με έφερε η μοίρα μου ! Αν και η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν ένιωσα μόνη σε αυτό το σπίτι , από τότε που ήρθα εδώ είχα πάντα μαζί μου τον λούτρινο μεγάλο σκύλο μου τον Τζίμη , ξενιτευτήκαμε μαζί , αυτός άφησε την Ιταλία κι εγώ την βασίλισσα της Θεσσαλίας , μπορεί για κάποιους να ακούγεται κουτό , μα αυτός ο λούτρινος σκύλος για μένα σημαίνει πολλά ! Ξέρω πολλοί τώρα μπορεί να με φαντάζεστε σαν την Κούρκουλα να παίζω τη Σελήνη στη Λάμψη του Φώσκολου και κρατώντας τον μεγάλο λούτρινο αρκούδο να λέω «Σελήνη , αγαπάει Αλέξη !!!» Ναι ο Τζίμη για μένα σημαίνει πολλά ! Δεν μου τον χάρισε κανένας ,δεν μου θυμίζει κάτι , μόνη μου τον είχα πάρει από ένα μεγάλο πολυκατάστημα στην Αγκόνα που ήταν στοιβαγμένος μαζί με άλλα ζώα , χελώνες , δελφίνια , αρκούδες και τα σχετικά ! Ο Τζίμη έχει ψυχή κι αν δεν είχε , τώρα πια έχει, έχει ένα κομμάτι από τη δική μου ! Η αλήθεια είναι ότι πάντα είχα μια αδυναμία στις γάτες , σε αυτά τα ζώα του σατανά που λέει και ο φίλος μου ο Λιάκος , τώρα πως κατάντησα να δίνω όλη μου την φροντίδα σε έναν σκύλο και μάλιστα λούτρινο ποιος ξέρει ; Μπορεί να φταίει το γεγονός ότι ακόμα είμαι ανίκανη να προσφέρω φροντίδα στον ίδιο μου τον εαυτό, πόσο μάλλον να τα βγάλω πέρα με ένα ζωντανό πλάσμα , τώρα γιατί σκύλος και όχι γάτα ποιος ξέρει , ίσως επειδή ο σκύλος είναι ο καλύτερος σύντροφος του ανθρώπου !!! Με λίγα λόγια , εκείνον έπαιρνα αγκαλιά όταν δεν υπήρχε τίποτα άλλο για να αγκαλιάσω , πάνω του έκλαιγα όταν δεν είχα πουθενά αλλού να κλάψω , σε εκείνον μιλούσα όταν δεν είχα πουθενά αλλού να μιλήσω , εκείνος πάντα με περίμενε όταν γυρνούσα κουρασμένη στο σπίτι, αποφάσισα σήμερα να του αφιερώσω αυτό εδώ το post και να του πω ότι είμαι περήφανη που είναι σκύλος μου, και φυσικά ότι είναι ο καλυτερότερος φίλος μου !

13 σχόλια:

Mikrouli είπε...

O Τζίμη έχει κερδίσει πολλά από τη συγκατοίκηση μαζί σου!
Έχει όλη σου την φροντίδα και προσοχή και εις αντάλλαγμα, γεμίζει με την παρουσία του χώρο!
;ο)

Εύχομαι η εκπομπή σου να πήγε καλά και εσύ να γύρισες χαρούμενη στο δυαράκι της καρδιάς σου! Έχει και ο Τζίμη να ακούσει πολλά όπως και εμείς!

Καλημέρα!
:ο)

Derek είπε...

Άσχημο πράγμα η περίοδος.. το τι μπινελίκια έχω ακούσει σε παρόμοιες περιστάσεις δεν λέγεται..

(Τα αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενα τηγάνια είναι διαρκές φαινόμενο βέβαια :P)

Кроткая είπε...

Πολύ σουπερ μουσική βάζετε πάντως!!

Sophia Choleva είπε...

Krotaya μας άκουσεςςςςςςςςςςςςςςςςς ,πολύ χαίρομαι γιατί όλοι μου λένε ότι έχει πρόβλημα το site και δεν μπορούνε να μας ακούσουνε ;)

Sophia Choleva είπε...

Φίλτατε μικρούλη , η εκπομπή ήταν σήμερα το βράδυ , δόξα το Θεό , πήγε αρκετά καλά , όσο για τον Τζίμη , σήμερα μου είπε του έχω ζαλίσει τον έρωτα και με προέτρεψε να γράφω και εδώ τίποτα , να με ακούσει και κανένας άλλος ! Τι να κάνουμε αυτά έχουν οι σχέσεις με καθημερινή τριβή !!!!

George είπε...

Ti 8a ginei bre me sena kai tis ekpompes sou?? ka8e fora pou exeis ekpompi eimai ektos. Tin proigoumeni fora Kupro, twra Agglia... 8a perimenw otan er8eis na tis fereis mazi sou na se akousw epitelous... Ante me to kalo na mas er8eis. Filakia

Sophia Choleva είπε...

Τηγάνια περιόδου ?? Τι είναι αυτά ?? Εμείς είμαστε πολιτισμένοι άνθρωποι, λέμε τώρα!!! Αγαπημένε μου Derek , θέλω να σε διαβεβαιώσω εκ μέρους όλου του γυναικείου πληθυσμού , ότι δεν φταίμε, είναι κάτι που δεν ελέγχεται,οι ορμόνες βλέπεις!Χαρά στο κουράγιο των ανδρών που μας αντέχουν ακόμα , γιατί μας αγαπάνε να υποθέσω , και λίγη γκρίνια δεν κάνει κακό !

Sophia Choleva είπε...

Που είσαι ρε ψυχηηηηηή! Που χάθηκες ρε τσίφτη ; Κοίτα αν εσύ είσαι ταξιδιάρα ψυχή και θέλεις να αγναντεύεις από το London Eye όλο το Λονδίνο στο πιάτο δεν φταίω εγώ ! Να δω σε ποιον θα πρώτο γράψω αυτές τις εκπομπές! Έμαθες ότι έρχομαι Αθήνα και χάρηκες ε ; Ελπίζω την επόμενη Δευτέρα να ακούσεις γιατί μην ξεχνάς το έχεις υποσχεθεί !χεχεχε!

Χρήστος Αθανάσουλας είπε...

Γειά σου!
Βρήκα τα ίχνη σου από την επίσκεψή σου στο δικό μου blog.
Αν θέλεις μου λες σε ποιό σταθμό κάνεις εκπομπή, πια ώρα, ποια μέρα και πως την λένε;

Sophia Choleva είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Sophia Choleva είπε...

Αγαπητέ ala , με ευχαρίστηση θα ήθελα να σε πληροφορήσω ότι η εκπομπή μας βγαίνει από την ΟΡΤ στους 92,3 , κάθε Δευτέρα στις 11 το βράδυ ! Στο blog σου στα comments , γράφεις ότι με λυπάσαι επειδή σπουδάζω στον Πύργο , εδώ στον τόπο σου και μου λες να κάνω κουράγιο . Καταρχήν θα ήθελα να σε ευχαριστήσω που μου συμπαραστέκεσαι , άντεξα τόσα χρόνια εδώ δεν νομίζω να με πάρει από κάτω τώρα που φεύγω , εξάλλου το τμήμα μας ανήκει στην Πάτρα και δυστυχώς λειτούργησε τα πρώτα χρόνια εδώ τους Αγίους Τόπους , βέβαια όπως όλα δείχνουν η επαρχιακή νοοτροπία των Ηλείων , με το να λυπούνται τους φοιτητές που ήρθανε στον τόπο τους και όχι με το να κάνουν ότι μπορούνε για να τους κρατήσουνε, κάνοντας καλύτερο το επίπεδο ζωής αυτής της πόλης έχει σαν αποτέλεσμα το Σεπτέμβριο το τμήμα να μετακομίσει στο ετοιμόρροπο παλιό νοσοκομείο αν καταφέρουν να το φτιάξουν , αλλιώς το τμήμα θα μεταφερθεί πίσω στην Πάτρα ! Όπως όλα δείχνουν μάλλον θα συμβεί το δεύτερο , γιατί πλησιάζουν και οι δημοτικές και νομαρχιακές εκλογές και οι άρχοντες σας όπως -όπως θέλουν να βολέψουνε κανά δυο λύκεια ακόμα στο κτίριο που έγινε για να στεγάσει το τμήμα μας , και αφού από τους φοιτητές δεν παίρνουν ψήφους αποφάσισαν να τους διώξουν και να βάλουν τα δικά τους παιδία σε ένα καινούργιο κτήριο και να τα πάρουνε από τα ετοιμόρροπα κτήρια που στεγάζονται τώρα ! Με όλα αυτά λοιπόν είναι φυσικό να με λυπάσαι που σπουδάζω εδώ , δεν είμαι από εδώ και ούτε θα έπρεπε να με νοιάζει το καλό αυτού του τόπου , αλλά όσο να’ναι έζησα κάποια χρόνια από τη ζωή μου και αλήθεια αγανακτώ με την αδιαφορία των Ηλείων , αυτός ο τόπος δεν θα πάει ποτέ μπροστά , όταν και οι ίδιοι του οι κάτοικοι δεν τον στηρίζουν ! Αυτά από μένα ! Ελπίζω να μας ακούσεις κάποτε !

Χρήστος Αθανάσουλας είπε...

Φυσικά και θα σας ακούσω!
Οσο για την Ηλεία και το πως την αντιμετωπίζω την κατάσταση ρίξε μια ματιά στην Εφημερίδα ΠΡΩΤΗ του Πύργου, στην 4η σελίδα, διατηρώ εδώ και ένα χρόνο μια στήλη (ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ την λέω)...ίσως από εκεί βγάλεις συμπέρασμα για μένα και για το πως το παλεύω...
Μαθητές μου συμφοιτητές σου δεν υπάρχουν για να μάθαινες από αυτούς...

Πάντως οι ελάχιστοι ντόπιοι που το παλεύουμε είχαμε πάντα όνειρο ζωής να έλθουν φοιτητές στον Πύργο για να σπάσει το απόστημα της φρικτής επαρχιώτικης νοοτροπίας...
Δεν ξέρω αν είναι ακόμη νωρίς αλλά βλέπω περίεργα πράγματα...
π.χ. ότι οι εκπρόσωποί σας συμφώνησαν με τον ακατονόμαστο Δήμαρχο και την συμμορία του για να μεταφερθείτε στο παλιό Νοσοκομείο!!!
...μια λύση που την θεωρώ απαράδεκτη για πολλούς λόγους, ένας από τους οποίους είναι και η ακαταλληλότητα του κτιρίου...

Θα μπορούσατε κι εσείς που θα στεγαστείτε εκεί, δηλαδή θα διακινδυνεύσει η ζωή σας να ζητήσετε έλεγχο του κτιρίου από το ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ...(αν θέλετε βοηθάω σ' αυτό)
Να περνάς όσο γίνεται καλύτερα!

Sophia Choleva είπε...

Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε που λέμε! Αύριο όταν καταφέρω να ξυπνήσω θα πάω να πάρω την Πρώτη να διαβάσω τη στήλη σου , είμαι περίεργη να δω πως την παλεύεις εδώ :) Τώρα που το έφερε και η κουβέντα έχω κι έναν φίλο μου αθλητικογράφο που γράφει στην Πρώτη (τι να κάνει ο Κωστάκης άραγε καιρό έχουμε να τα πούμε ) Αλλά για να μην ξεφεύγω από το θέμα μας , η αλήθεια είναι ότι δεν έχω πολλά πάρε- δώσε με ντόπιους συμφοιτητές μου , για να παίρνω πληροφορίες . Όσο για τους εκπροσώπους μας , οφείλω να ομολογήσω με έπιασες αδιάβαστη , εντάξει έτσι κι αλλιώς το μόνο που ήξερα ότι κάνουν καλά είναι να διοργανώνουνε παρτάκια , αλλά ότι θα συμφωνούσαν και για την μεταφορά μας στο ερείπιο δεν το περίμενα !ΕΛΕΟΣ ! Καλά κάνω λοιπόν που δεν θα πάω να ψηφίσω τελικά! Επιβάλλεται να γίνει έλεγχος του κτιρίου από το Τεχνικό Επιμελητήριο , κι έτσι όπως καταντήσαμε πάσα βοήθεια δεκτή ! Άντε να δούμε που θα πάει κι αυτή η ιστορία ! Σου στέλνω τους θερμούς χαιρετισμούς μου : )