Τρίτη, Απριλίου 04, 2006

Οι Αντιπροσωπείες κάνουν ζημιά ;

Βγάζεις τα ακουστικά , κλείνεις τα μικρόφωνα , αποθηκεύεις την εκπομπή στο cool edit, ανάβεις ένα τσιγάρο,πατάς τον αυτόματο , μαζεύεις τα μπογαλάκια σου, λες και καμιά μ_ λ_κ_α , με τον τύπο που κάνει κάτω το μοντάζ , παραπονιέσαι στον ηχολήπτη που ακόμα δεν έχει καθαρίσει την κονσόλα του cd player και πάλι ξύσιμο σήμερα και παίρνεις το δρόμο του γυρισμού για το ακατάστατο δυάρι που λέγαμε !
Ελπίζεις πως σήμερα , δεν θα κάνει σεισμό όπως χθες που σου κόπηκε η χολή , εντάξει είπαμε εδώ κάτω το συνηθίσαμε πια , αλλά ο χθεσινός , μας κούνησε αρκετά πάλι ! Στο δρόμο κλασικά με τη Ζωή να μου παραπονιέται που διάβασα στον αέρα μήνυμα που μας είχανε στείλει και αφιερωνότανε στους ανεξάρτητους , εγώ έχω περίοδο, αυτή έκανε σαν υστερική , βλέπεις δύσκολη η θέση της να είναι και χωμένη ως το κόκαλο στην ΠΚΣ και να είναι αμερόληπτη στο ράδιο , αλλά ας έχει, κατάλαβε μετά ότι έκανε χοντρό λάθος που μου έβαλε τις φωνές ζήτησε συγνώμη και ησύχασε! Της είχα πει από την αρχή ότι το θέμα σήμερα ήτανε κάπως λεπτό , το ρίξαμε στο χαβαλέ με τις εκλογές κι αυτό άρεσε και φάνηκε από τα μηνύματα , παρόλα τα ευτράπελα λοιπόν τα καταφέραμε και είναι από τις ελάχιστες φορές που γυρνάω μετά από την εκπομπή και είμαι στα αλήθεια ευχαριστημένη ! Έτσι κι αλλιώς ανήκω κι εγώ σε αυτό το 60% που δεν θα πάει να ψηφίσει την Τετάρτη και είχα όλο το δικαίωμα να πω ότι μου καπνίσει χωρίς να έχω επιπτώσεις από κανένα κόμμα , αν είναι δυνατόν!
Δεν θα πάω να ψηφίσω λοιπόν την Τετάρτη , θα κάνω άλλα πιο χρήσιμα πράγματα εκείνη τη μέρα , έτσι κι αλλιώς είτε πάω να ψηφίσω είτε όχι πάλι πρόβατο θα με πούνε , δεν μου αρέσει να τα απαξιώνω όλα αν και πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να το κάνει ! Το όλο σκηνικό μου θυμίζει μια μακρινή μου θεία, τρίτη ή τέταρτη ξαδέρφη του πατέρα μου , που όποτε πηγαίναμε σπίτι της όταν ήμασταν μικρά με τον αδερφό μου , αν μας έδινε διάφορα καλούδια και δεν τα τρώγαμε έλεγε στη μάνα μου, ααααα, Λίτσα ακατάδεχτα και κακοφάγανα τα παιδία σου, τίποτα δεν έφαγαν !Υπήρχαν φορές όμως που φάγαμε και το γλυκό της και το αλμυρό της και τότε ερχότανε το καλό , ααααα Λίτσα στο χωράφι τα είχες τα παιδία; Φαγανά είναι, όλα τα φάγανε! Αν θέλει να πει κάτι ο κόσμος το λέει ότι κι αν κάνεις , κι αν θέλουν να βγάλουνε κάποιο πόρισμα για το πόσο καλός φοιτητής ή κακός είσαι ή για το πόσο ενδιαφέρεσαι ή όχι για το κοινό καλό της σχολή σου θα το βγάλουνε είτε ψηφίσεις είτε όχι , το θέμα είναι να ξέρεις εσύ τι θες και συνειδητά να ασκήσεις το εκλογικό σου δικαίωμα ή να απέχεις ! Ο λόγος που απέχω από αυτές τις εκλογές είναι γιατί έχω απογοητευτεί , γιατί ίσως με την δικιά μου αποχή άφησα κάποιους άλλους να καταντήσουν την όλη ιστορία πανηγυράκι για λίγους , αλλά ειλικρινά καταλήγω στο να απέχω, παρά να παίρνω μέρος σε αυτό, γιατί καμία φωνή δεν με εκφράζει , όλες στα αυτιά μου ηχούν γελοίες ! Κλείνω αυτό το κειμενάκι, παραθέτοντας ένα απόσπασμα από μια συνέντευξη που είχε δώσει ο Πανούσης έτη φωτός πίσω στο περιοδικό in Rock !


- Έχουμε τώρα και τις φοιτητικές εκλογές, τραπεζάκια έξω, σούσουρο, Δαπίτες με κινητά κ.τ.λ. κ.τ.λ.
Μ' αρέσει πολύ όλο αυτό που γίνεται γιατί ξεβρακώνει το κόλπο αυτό που δεν έχει καμμία σχέση με τη δημοκρατία και με την εκπροσώπηση αυτή η δι' αντιπροσώπου δημοκρατία που έχουμε, το σύστημα αυτό το οποίο είναι λιγάκι περίεργο. Αντιπροσωπείες εγώ δέχομαι μονάχα στ' αυτοκίνητα κι εκεί το συζητάμε και πάλι, κι εκεί σου κάνουνε ζημιά. Τώρα εμείς είμαστε υπέρ της άμεσης δημοκρατίας. Κι όταν λέω "εμείς" είναι ο πληθυντικός ευγενείας.

7 σχόλια:

Кроткая είπε...

Ναι, σας ακουσα και μαλιστα επιασα με την πρωτη προσπαθεια! ισως να ειναι και το οτι εχω πολύ καλή ταχύτητα, καμια σχεση με το ιντερνετ χελωνα ποθ εχετε στην Ελλαδα! Το μονο αρνητικό ειναι οι πολλές διαφημισεις -εχετε σουξε, ε;- αλλα ξερω πως δε φταιτε εσεις γι αυτο, οποτε σκαω!
ΠΚΣ ειναι η φιλη σου; ε, δεν της φαινεται!! Μπραβο εξέλιξη τα ΚΝιτακια!

πολυ μου αρεσε, κια μερικα κομματια ειχα να τα κουσω πολυ καιρο, οπως το Τρενο πχ, και το φχατιστηθηκα πολυ!!

Οοσ για τις εκλογες, εχεις δικιο, εγω ήμουν 'οργανωμενη' στο παν/μιο, και δεν το μετανιωνω γιαιτ κερδισα ενα σωρο εμπειριες, αλλα εχεις δικιο, τα πραγματα ειναι χαλια. Αλλα ισως να ηταν καλυτερα να πηγαινες να πεις τη γνωμη σου με λευκο ή ακυρο πχ. Αμα το κανουν πολλοι αυτο, ισως κατι να αλλαξει.
Απολυτο δικιο ο Τζιμης για τις Αντιπορσωπειες, διαβαζα καπου οτι στη Γαλλια τωρα που γινεται ο χαμος εκλεγουν τους αντιπροσωπους τους καθε εβδομαδα, οποτε η αντιπορσωπευση ανανεωνεται πολυ συχνα και δεν μποριε να κανει ο,τι γουσταρει ο καθε τυπος που εκλεχτηκε,. απο οσα συτηματα εχουν εφαρμοστει, μου φαινεται το καλυτερο. Αλλο που υπαρχουν κι αλλα ακομα ακλυτερα που δεν εχουν εφαρμοστει. Η αμεση δημοκρατια ειναι σιγουρα το καλυτερο, αλλα απαιτει μεγαλη προοδο κοινωνικη, πουε ειδικα στην Ελλαδα απεχουμε ετη φωτος...
Τι να γινει!
Καλο κουραγιο και σε σενα και στο Τζιμη!

Χρήστος Αθανάσουλας είπε...

Aντιπροσωπείες μόνο στα αυτοκίνητα !!!

ΑΥΤΗ Η ΦΡΑΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ :)

Derek είπε...

kai egw pou eixa tis kalyteres pro8eseis (gia tis ekloges) ti katalaba?

pou ta epriksan kai den paw pou8ena telika...

Sophia Choleva είπε...

Προς Ala
« Αντιπροσωπείες εγώ δέχομαι μονάχα στ' αυτοκίνητα κι εκεί το συζητάμε και πάλι, κι εκεί σου κάνουνε ζημιά.» Δεν αμφιβάλλω ότι αυτή η φράση είναι όλα τα λεφτά ,απλά μια απαραίτητη επισήμανση η φράση δεν είναι δικιά μου αλλά του Τζιμάκου που γράφει πάντα εξάλλου!

Sophia Choleva είπε...

Αγαπητή Κrotkaya,ας μην μιλήσω για τον Π(ΟΤΕ) και το ακριβοπληρωμένο και συνάμα σερνόμενο internet στην Ελλάδα! Να φανταστείς ότι ακόμα κι αυτοί που υποτίθεται έχουν τις καλύτερες ταχύτητες δεν μπορούνε να μας ακούσουνε , δεν πειράζει θα κάνει μονάχα διεθνή επιτυχία η Rock Αποπλάνηση (αχαχαχαχαχαχα), αν και η δυτική Ελλάδα μας φτάνει και μας περισσεύει (χεχεχεχε) Όσο για τις διαφημίσεις θα συμφωνήσω μαζί σου , να πω ότι τα έπαιρνα εγώ τα φράγκα από εκεί να πω πάει στο καλό ! Ναι ΠΚΣ είναι η συμπαραγωγός και γειτόνισσα μου , τι να κάνουμε ακόμα και τα καλύτερα παιδία έχουνε ελαττώματα !!! Το τρένο ήτανε ειδική παραγγελιά , υπόσχομαι την άλλη Δευτέρα να βάλουμε για πάρτη σου το Αγιά Νοσταλγία από τον συντοπίτη μου το Θανασάκη τον Παπακωνσταντίνου , πως σου φαίνεται ;
Τώρα για τις εκλογές , ίσως κι εγώ αν βρισκόμουνα κάπου αλλού να ήμουνα «οργανωμένη», δεν είμαι κατά στην οργάνωση όταν αυτή έχει να πει και να δώσει κάτι , κατά του μαντρώματος είμαι !
Α! και κάτι ακόμα δυστυχώς εδώ δεν είμαστε Γαλλία αλλά Ελλάδα!

Sophia Choleva είπε...

Προς Derek δεν πάω πουθενά –πουθενά εδώ θα μείνω εσύ είσαι η αγάπη μου και δεν σ’ αφήνω !

Кроткая είπε...

Μια χαρά ειναι η Αγια Νοσταλγια, οπως επισης και το Μασκα δεν εχω να γυρνω... Οποιο απο τα δυο μας κανει μια χαρα! Εγω δεν μπορω να επικοινωνησω με μη΄νυμα δυστυχως, δεν ερχεται ποτε (το ειχα δοκιμασει μια δυο φορες), αλλα να, θα σου τα ζηταω απο το μπλογκ και ειναι το ιδιο!

Συμφωνω για το μαντρωμα -ως πρωην μαντρωμενη!

Οσο για το οτι δεν ειμαστε Γαλλια εκει... λες να μην το ξερω;;