Μονολογώντας...

Κι από εκεί που το πρόγραμμα κάθε μέρας ήταν ίδιο και απαράλλαχτο και έλεγε πρωινό ξύπνημα το μεσημέρι, και μετά προπόνηση στο τάβλι στο πιο κοντινό καφέ, σε μια μέρα αυτό το σκηνικό άλλαξε !

Πως το δέχτηκα ; Με χαρά. Προσαρμόστηκα αμέσως , βλέπεις είναι στοιχείο του χαρακτήρα μου να βαριέμαι πολύ εύκολα μια μόνιμη επαναλαμβανόμενη κατάσταση , ακόμα κι αν αυτή είναι ύπνος και τάβλι!

Το κατάλαβα από το πρωί πως η σημερινή μέρα ήταν διαφορετική , το κινητό μου χτυπούσε ασταμάτητα κι αυτή τη φορά όχι για καφέ , βλέπεις πολλά πράγματα είχαν μείνει στην αναμονή και αλλά τόσα προέκυψαν στην πορεία !

Το Σαββατοκύριακο θα μπω πάλι στην διαδικασία αξιολόγησης των γνώσεων μου , η αλήθεια είναι ότι δεν έχω άγχος, κι αν έχω περάσει παρόμοιες διαδικασίες τόσα χρόνια ! Μπορεί πολλά πράγματα στη ζωή να μην είναι μόνο μαύρα και άσπρα, βλέπεις υπάρχει και η διαβάθμιση του γκρι , αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις, μόνο δυο λέξεις σε περιμένουν στο τέλος , αποτυχία ή επιτυχία και έχω γευτεί και τις δυο και οι δυο έχουν τη χάρη τους !

Πολλές φορές μέσα από τις αποτυχίες γίνεσαι και καλύτερος , αν και κάτι μου λέει μέσα μου ότι αυτή τη φορά η επιτυχία θέλει να μου χτυπήσει την πόρτα , γιατί από την κυρία αποτυχία δόξα το Θεό έχω μάθει πολλά !

Από την άλλη λένε ότι την υπογραφή σου και κατί άλλο πρέπει να προσέχεις που τα βάζεις , καλούμε να βάλω λοιπόν κάπου την υπογραφή μου αυτές τις μέρες και δεν το σκέφτομαι καθόλου , θα τη βάλω και θα τη βάλω για καλό! Όσο για το κάτι άλλο , αυτονόητο είναι ότι δεν θα με απασχολήσει ποτέ !


Με πήραν σήμερα το πρωί τηλέφωνο για να συμμετάσχω και σε κάποια σεμινάρια που ξεκινούν την Παρασκευή είναι κι αυτά μέσα από το πρόγραμμα Ηλεία κοινωνία συμμετοχής διαλόγου και δημιουργίας πού μέσα από εκεί ξεκίνησα και την εκπομπή στα ράδιο! Αν και δεν είχα και πλήρη ενημέρωση για το περιεχόμενο του σεμιναρίου , θα αφορά κατά κάποιο τρόπο την Ραδιοτηλεοπτική παραγωγή !

Χθες οι ώρες μέσα στο στούντιο κύλησαν μοναχικά ,αφού το διπλανό μου μικρόφωνο ήταν κατεβασμένο και η Ζωή στη Θεσσαλονίκη , τάβλα σε κάποιο κρεβάτι να υποθέσω , αν και με πήρε τηλέφωνο για υποστήριξη !

Το κοινό επίσης χθες είχε μια σεξουαλική διάθεση , δεν ξέρω που οφείλετε αυτό , ας υποθέσω και πάλι ότι ήταν λόγω του Μάη που μπήκε και θα τον πιάσανε καλά !

Κοινόχρηστα, ενοίκια , φως, νερό , τηλέφωνο είναι κι αυτά μέσα στο πρόγραμμα και από σήμερα μπήκα στη διαδικασία να τους τα στάζω!

Χθες επίσης είχα μια αναπάντεχη επίσκεψη , από δυο φίλους μου από την Πάτρα , και καθώς πηγαίναμε να πάρουμε τσιγάρα από την πλατεία Σάκη Καράγιωργα, βρίσκουμε και κάτι άλλους συμφοιτητές μου , και παίρνουμε τελικά τα βουνά για να απολαύσουμε λαχταριστά κοψίδια !


Τέλος ως γνήσιο παιδί της ακαταστασίας , δεν έχω και τόσο φιλικές σχέσεις με την τάξη , αλλά αυτό που λένε ανάγκα γάρ και οι Θεοί πείθονται ! Όποτε έχω μπει σε μια διαδικασία, να αναθερμάνω τις σχέσεις μου με την τάξη!

Σχόλια

Ο χρήστης Кроткая είπε…
kalo kouragio Jam... tha sou xreiastei...
plisiazei ki i exetastiki e?
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
plisiazei kai h exetastiki ,thn eixa ksexasei auth! Isws giati exw sto kefali mou alla tosa mexri tote, pou mou fainetai makrinh:P
Polu mou arese to Jam, pantws :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις