Rock Αποπλάνηση



Με αγγλόφωνα rock τραγούδια , βγαίνει στον αέρα απόψε η «Rock Αποπλάνηση», ύστερα από απαίτηση των ακροατών! Καλά κι εσείς μην πιστεύεται όλα όσα σας λέω ! Ποτέ δεν ήμουν καλή στην μαγειρική και πάντα μου ξέφευγε λίγη σάλτσα παραπάνω !
Απλά έτσι είπαμε να παίξουμε και λίγα ξένα ροκάκια ,μετά από ένα sms από ακροατή που έλαβα την προηγούμενη Δευτέρα!
Αν και το όνομα της εκπομπής είναι «Rock Αποπλάνηση» , τίποτα δεν μας δεσμεύει στις Δευτέρες που έρχονται να παίξουμε reggae, και γιατί όχι και ethnic !
Λόγω του ακατάστατου Σαββατοκύριακου μου και τα τρεξίματα μου με τις εξετάσεις , η Ζωή ανέλαβε την επιμέλεια του θέματος της σημερινής εκπομπής, και επειδή κάθε Δευτέρα αντιμετωπίζουμε το ίδιο πρόβλημα , το όποιο είναι ότι τα ωράρια μας δεν συμβαδίζουν με την καμία , η μια έρχεται η άλλη φεύγει( κάτι σαν την μέρα και τον Johnnie Walker ) , βρήκα κάτω από την πόρτα μου μόλις γύρισα σπίτι 3 σελίδες Α4 , με τίτλο Rock Seduction !
Διάβασα με προσοχή τις σελίδες . Θέμα λοιπόν της σημερινής εκπομπής είναι τα blogs !Αν και μπλόγκερ , πρέπει να ομολογήσω , ότι πολλά από αυτά που διάβασα σε αυτές τις 3 σελίδες τα αγνοούσα , άλλα πάλι ίσως να μην πιστεύω ότι είναι έτσι γιατί απλά και μόνο εγώ έγινα μπλόγκερ κατά τύχη !
Όσο για την μουσική επιμέλεια πρέπει να πω ότι μέσα από μια στοίβα από cd της Ζωής που έφερε από Θεσσαλονίκη τα οποία επιμελήθηκε ο αδερφός της , μπράβο ρε Γιάννη , αυτό θα πει ότι η εκπομπή μας είναι οικογενειακή υπόθεση και εδώ για να μην θιχτεί και ο αδερφός μου ο οποίος κι αυτός έχει βοηθήσει αρκετά στέλνοντας μου τραγούδια κατά καιρούς , κάθισα χθες το απόγευμα και διάλεξα μερικά που θα παίξουν σήμερα !
Όσοι πιστοί λοιπόν, ανοίξτε τα ραδιόφωνα σας ή τα pc σας ή τα Mac σας τέλος πάντων , μετά το τέλος του «Παρά πέντε» εκεί γύρω στις 11 και κάτι, για να μας ακούσετε ! Δεν μπορώ να σας εγγυηθώ για το αποτέλεσμα γιατί συνήθως όταν περιμένω μια εκπομπή να πάει καλά δεν πάει κι όταν δεν περιμένω τίποτα σκίζουμε !Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχουμε επιλέξει αρκετά καλά κομμάτια για σήμερα ! Για όσους βρίσκεστε στην Δυτική Ελλάδα απλά ανοίξτε τα ραδιόφωνα σας στους 92,3 στα fm, για τους υπόλοιπους μπείτε στη σελίδα του σταθμού http://www.ort.gr/ !


Υ.Σ Να ζήσεις μανούλα και χρόνια πολλά μεγάλη να γίνεις με άσπρα μαλλιά , παντού να σκορπίζεις της γνώσης το φως και όλοι να λένε να μια σοφός !

Σχόλια

Ο χρήστης Кроткая είπε…
σας έχασα γαμώτο... δεν ήμουν σπίτι!! τι είπατε για το μπλογκινγκ λοιπόν; δεν κάνετε μια ανασκόπηση; και μη διηγηθείς την playlist, έίμαι σίγουρη πως θα σκασω που βγήκα!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις