Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 21, 2006

Πάρε το δρόμο που σου πρέπει τον ανήφορο !

Οι αλιγάτορες θα εμφανιστούν πίσω σας χωρίς να το περιμένετε και θα σας κόψουν τα πόδια , εκτός και αν εξερευνήσετε την περιοχή πριν ξεκινήσετε …
Διάβασμα, διάβασμα και πάλι διάβασμα … Σημειώσεις σε μια χαρτοπετσέτα , κι όλα άρχισαν να φαντάζουν και πάλι δυνατά …
Θα μου πεις και τι είναι ο απαισιόδοξος , αισιόδοξος με εμπειρία , αυτή η εμπειρία , αυτή η απαισιοδοξία αν θες, με λύτρωσε, και πάμε πάλι πίσω από την αρχή , όπου θυμήθηκες αυτό που είχες ξεχάσει, η ουσία φίλε μου είναι στην αισιοδοξία … Σερνόμουν στα πατώματα , μα δεν εγκατέλειψα ούτε για μια στιγμή , βρήκα τη δύναμη μέσα από τον πάτο μου , τι κι αν όλα πήγαιναν από το κακό στο χειρότερο, βρήκα τουλάχιστον κάτι που όχι απλά με πήγαινε μπροστά , αλλά πήγαινε και πολύ καλά ! Εκεί που έλεγα πως κάποιος θεός με περιπαίζει , τελικά μου το επιβεβαίωσε, κι αυτή τη φορά τουλάχιστον για καλό, τι κι αν όλα και όλοι αυτό το διάστημα το μόνο που ήθελαν ήταν να με γαμήσουν και να με δείρουνε , εγώ γάμησα και έδειρα στην εξεταστική ! Είδα κι εγώ από κάπου άσπρο φως , αύριο το μαρτύριο μου τελειώνει και δίνω δυο μαθήματα , μέχρι στιγμής ότι μα ότι έχω δώσει το έχω περάσει , κι αν εξαιρέσεις δυο 5, τα άλλα είναι από 8 και πάνω , οπότε που καταλήγουμε , στο ότι αν καταφέρω και περάσω και τα άλλα δυο που δίνω αύριο , δεν έχω καν δεύτερη εξεταστική και το δεύτερο ενδεχόμενο είναι να έχω το πολύ δυο για την άλλη! Σιγά – σιγά πλησιάζω τον στόχο και η ανακούφιση που νιώθω είναι τρομερή , λυτρωτική … Ύστερα από όλα αυτά έρχεται και το party , για να γλεντήσω το ότι επιβίωσα , για να φωνάξω ότι νίκησα …
Το βουνό φαινότανε μεγάλο , τελικά δεν ήτανε, όλα είναι στο μυαλό , το θέμα είναι να ξέρεις να επιβιώνεις ,να ξέρεις να παλεύεις , να μην τα παρατάς, να μάθεις αναρρίχηση, να ξέρεις από ανηφόρες κι ας είσαι από τη Λάρισα…
…Αυτοί οι αλιγάτορες ζουν συνήθως στις άκρες της εμπειρίας σας , στα σκοτεινά μέρη του μυαλού σας και γενικά να ξέρετε πως ποτέ δεν λειτουργούν έτσι όπως υπόσχονται …

Δεν υπάρχουν σχόλια: