Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 13, 2006

Μυρίζει Μανούλα

Ξεκινάμε πάλι από την αρχή !Το σπίτι μυρίζει χλωρίνη , όλα τα τασάκια είναι πεντακάθαρα , η μπουγάδα είναι απλωμένη , και τι δεν έπλυνα και οι δυο βεράντες μου είναι τίγκα στο ρούχο, τα σεντόνια, τα στρίνγκ, της κακομοίρας δηλαδή ! Το ψυγείο είναι γεμάτο φρούτα και λαχανικά και υγιεινά φαγητά, οι ντουλάπες μου όλες ταχτοποιημένες , όλα στην εντέλεια , παντού μυρίζει καθαριότητα , δεν υπάρχει πουθενά σκόνη, μα ποιον πάω να κοροϊδέψω ; Την ίδια μου τη μάνα , αφού ξέρει καλύτερα από τον καθένα , πόσο τσαπατσούλα και αχαΐρευτη είμαι , και ότι ποτέ δεν τρώω υγιεινά , αλλά τέλος πάντων , σε μια ώρα θα είναι εδώ, έχει να έρθει από τον περασμένο Νοέμβριο στο σπιτάκι μου οπότε είπα να την καλοδεχτώ στα καθαρά !
Όσον αφορά εμένα, πρόλαβα και όχι απλώς με καθάρισα , με έγδαρα με το Πιγκόλ και όποιος δεν κατάλαβε με την βούρτσα , που καθαρίζουμε τον απόπατο(εγώ βέβαια δεν είχα ποτέ γκόμενα κόρη μπιντέμπορα , αλλά απόψε έκανα μερικά σεμινάρια στα είδη υγιεινής), κι αυτό γιατί ξέρω πως στεναχωριέται η μάνα μου όταν βλέπει πως δεν είμαι στα καλύτερα μου, και με τίποτα δεν θέλω να δω τη μάνα μου στεναχωρημένη, για οποιονδήποτε λόγο… Δυστυχώς δεν της πήρα τίποτα , είμαι ίδια ο πατέρας μου , τώρα που ο bill_hol , βρίσκεται μαζί με τον αδερφό μου στη Σικελία , και περιπλανιούνται , είπε κι αυτή να έρθει να δει την μοναχοκόρη της ! Περιττό να πω ότι μου έφυγε ο τάκος , σήμερα έγραφα δυο μαθήματα , από τη μια να γράφω για τους σκηνοθέτες , το γκρο πλάνο , τη γενική άποψη, περί ηχοληψίας , πλατό , πιλότους , περιπτώσεις που ανατρέπεται η κανονική ροή προγράμματος , για τα fade in και fade out και άλλα ένα σωρό και από την άλλη να έχω επεξεργασία σήματος , να γράφω για φάσματα , πυκνότητες , συναρτήσεις και για τους κωλό μετασχηματισμούς του Fourier ! Μετά ήρθα σπίτι άυπνη , αλλά πήγα super market , και μετά γαμήθηκα στο καθάρισμα ! Πάλι είχαμε παράπλευρές απώλειες , σήμερα έμαθα πως άλλοι τόσοι τα παράτησαν για να πάνε στην Αθήνα και να γραφτούνε σε κάποια ιδιωτική σχολή δημοσιογραφίας , δεν ξέρω αν πρέπει να πω καλά έκαναν ή όχι , έτσι κι αλλιώς το πρόγραμμα σπουδών αυτής της σχολής είναι ότι να’ ναι , έχει λίγο από όλα , άπειρα μαθήματα δημοσιογραφίας , λίγα μαθήματα καθαρής πληροφορικής , λίγα μαθήματα ηχοληψίας , μα στην πλειοψηφία τους είναι μαθήματα γραφιστικής, μέχρι στιγμής έχω κάνει καμιά δεκαριά μαθήματα στησίματος μιας εφημερίδας ή ενός περιοδικού , μέχρι και μαθήματα μακέτας ,καλά να μην μιλήσω για την διαχείριση ανθρωπίνων πόρων , τα μαθήματα διαφήμισης , επιχειρησιακής επικοινωνίας , δημοσιών σχέσεων ! Δεν το κρύβω ότι πέρυσι το καλοκαίρι ήμουν κι εγώ ένα βήμα πριν να τα παρατήσω και να πάω στην Αθήνα , τελικά δεν το έκανα , οι λόγοι δεν ήταν πολλοί , από τη μια σίγουρα ο Πύργος δεν παλεύεται ,ειδικά όταν έρχεσαι από μια μεγαλούπολη , το παθαίνεις το πολιτισμικό σου σοκ , έχεις μάθει αλλιώς και εδώ γνωρίζεις σε όλο του το φάσμα τη σημαίνει επαρχία ! Από την άλλη ήταν κι ένας άντρας στην Αθήνα , και πάνω από όλα ήθελα να φύγω για να μπορώ να είμαι μαζί του !Τώρα πια αν όλα πάνε καλά μου απομένουν 8 μήνες και Finito la mousica , passato la fiesta, αλλά ακόμα και χρόνος να πάει δεν με πειράζει πια συνήθισα και έμαθα καλά ότι μερικές αποφάσεις στη ζωή μας είναι καθοριστικές και πρέπει να τις παίρνουμε για τον εαυτό μας και μόνο γιατί αυτόν σίγουρα θα τον κουβαλάμε για πάντα μαζί μας …
Τελικά κάθισα και δεν μου βγήκε σε κακό, καλά τα λέει ο Μάνος , μου βγαίνει η δημιουργικότητα, όταν βγαίνω από δύσκολες καταστάσεις , ειδικά όταν με πιστεύω λίγο περισσότερο , καταφέρνω αυτά που θέλω … Κατάφερα μέσα στον τελευταίο χρόνο, μέσω ενός προγράμματος και χάρη στο Γιάννη το Δράκο , να κάνω εκπομπή στο ραδιόφωνο και από Οκτώβρη, θα επιστρέψω πάλι εκεί , μέχρι να φύγω από εδώ θα επιδιώξω να δουλέψω και σε κάποια εφημερίδα, μιας κι εδώ τα πράγματα είναι παράδεισος σε σχέση με την Αθήνα ή αλλού , ζητάνε δημοσιογράφους στις εφημερίδες αβέρτα, βέβαια δεν θα μιλήσω για μισθούς και τρέξιμο, τελικά κι εδώ κόλαση είναι, βιάστηκα να μιλήσω !Τώρα τι θα γίνει μετά από εδώ δεν με απασχολεί ακόμα, έχω τόσα στο κεφάλι μου , εξάλλου είμαι κατά των μακροπρόθεσμων σχεδίων , ποτέ δεν ξέρεις τι σου συμβαίνει άσε που συνήθως σου βγαίνουν και ξινά τα μακρινά ταξίδια …
Το σίγουρο είναι ότι στις εκλογές θα βρίσκομαι στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης και θα μετράω ψήφους , σκοπεύω να πάω μέρες νωρίτερα αφού η ξαδέλφη έχει κλείσει κατάσταση και έχει να πέσει πολύ αλκοόλ !

6 σχόλια:

manosantonaros είπε...

Ωχ, η μαμά!
Υποθέτω ότι είσαι προπονημένη.
Η δημοσιογραφία...
Μμμμμμ.... άστην.... θα σε οδηγήσει αυτη μόνη της... Σε διαβεβαιώνω.
Αυτά που δεν πρέπει να δει η μαμά... τα έκρυψες;
Χαχαχαχαχα!

Sophia Choleva είπε...

Ότι ήταν να δει το έχει δει προπολλού ! Εξάλλου εμένα η μάνα μου είναι λαγωνικό , ότι και να κρύψω θα το βρει, έτσι κι αλλιώς δεν έχει να δει και τίποτα , αφού έδωσα όρκο παρθενίας , πήρα την μεγάλη απόφαση θα πάω να μονάσω , από εδώ και πέρα θα με αποκαλείται οσια Θεονύμφη !!!!! Τώρα σιγά , τι πειράζει και να δει κανένα μαστίγιο , καμιά καπότα , κανέναν δονητή ή strap on !!! Σιγά βρε Μάνο δεν έχω να κρύψω και τίποτα !!!

Γεωργία είπε...

Και γιατί να τα κρύψεις δηλαδή;;; ΝτροπήΣ είναι;; Αυτά είναι φυσιολογικά πράματα ντε...Καπότες και δονητές...Σιγά...εδώ υπάρχει Μήτσος (τυχαίο το όνομα, απλά παραπέμπει σε βαρβατίλα) που τη βρίσκει με τον Κούλη (ομίως), τα αξεσουάρ πειράξανε;

;)

Πάντως αυτό το περι καθαριότητας πολύ με άγγιξε..Πρέπει κάποτε να μπει σκούπα σε αυτό το δωμάτιο! Σχεδόν δε σας βλέπω από τη σκόνη (Στην οθόνη...όπα, έκανε και στιχάκι).

Sophia Choleva είπε...

Καλά τα λες Γεωργία μου ! Φυσιολογικά είναι, αλλά και ο Μήτσος δεν πειράζει καλά κάνει κι αυτός , τι να τον κάνουμε! Εγώ πάλι πια δεν εμπιστεύομαι και πολύ την βαρβατίλα , κάηκα ! Ήρθε η ώρα να καθαρίσεις κι εσύ λοιπόν , μην κάθεσαι ήρθε η ώρα σου….

Ανώνυμος είπε...

...τι να πω κι εγω, τεκε μου το εχει κανει το σπιτακι μου, με τη μαμα το καπνισμα εχει κοπει και ξεχαρμανιαζει εδω... Ανδρεας ο γειτονας!!!

Sophia Choleva είπε...

Απαπαπαπα! Συκοφαντίες ,πως κανείς έτσι πια , ούτε δυο πακέτα δεν προλαβαίνω να καπνίσω στο σπίτι σου , εντάξει κι αν ξεμένω έχω και τον καπνό μαζί μου , άντε και να στρίβω κανένα , αυτό είναι όλο ! Πες καμιά ιδέα που να το κάψουμε αύριο ;