Κυριακή, Σεπτεμβρίου 17, 2006

Σου χαλάω τη μάνα

Σου χαλάω τη μάνα dimitri_alco_hol ! Δεν ξέρω τώρα εκεί οι Siciliani
τι κάνουν , πως είναι στη Messina , και που σπαταλάς τις ώρες και τις μέρες σου , που ξενυχτάς και που μπέκρο πίνεις, αλλά αυτά που θα διαβάσεις σε αυτό το post σίγουρα θα σε ξαφνιάσουν ! Σήμερα όπως ξέρεις γιορτάζω –γιορτάζω με ακούτε που το φωνάζω που θα έλεγε και ο Καλλίρης του ενενήντα , με έχει πάρει και η κουτσή Μαρία από το πρωί να μου πει χρόνια πολλά , και μου χαλάσανε τον ύπνο οι γαμημένες οι Μαρίες , γιατί χθες έπεσε άφθονό ξενύχτι και αλκοόλ , κι εσύ το αίμα μου, ο αδερφός μου ακόμα να πάρεις ,ντροπή σου …
Λοιπόν χθες το απόγευμα είπα , απόψε θα πάρω το τρένο και μη με ρωτάς που πηγαίνω .. Και η μαμά ; Πέτα τη μαμά από το τρένο; Όχι πάρε και τη μαμά μαζί σου στο τρένο , η litsa_hol εκεί που έχει μάθει να ταξιδεύει με την μπέμπα, τώρα την έβαλα σε ένα τρένο της κακιάς ώρας , τόσα χρόνια πάνω στα τρένα έχουν δει τα απίστευτά τα μάτια μου ,ειδικά σε αυτό το καημένο το δίκτυο του ΟΣΕ στην Πελοπόννησο , αλλά βαγόνια που πάνω να λένε ΣΕΚ και όχι ΟΣΕ , λογικό είναι να μην είχα ξαναδεί !Κι όμως το έπαθα κι αυτό, αν είναι δυνατόν !ΕΛΕΟΣΣΣΣΣΣ!
Γίναμε ένα με την ιστορία , στα μέσα του ταξιδιού ανοίγει κι ένα ντουλάπι και γκαπ πάει και σκάει με δύναμη το ένα πορτάκι στο κεφάλι της litsas_hol , άσε σου λέω θα την χάναμε τη μάνα κι εγώ δεν μπορούσα να ηρεμίσω μετά από τα γέλια !Εγώ ευτυχώς είχα μαζί μου και το iPod ,και καθώς έβλεπα τη μάπα μου στο πίσω μέρος και γυαλιζόμουνα , είδα κι αυτό που είχες χαράξει στο iPod “JahLoves sophie_jamaica by dimitris_alco_hol” και συγκίνήθηκα , βρε ξενιτεμένε μου ! Φτάσαμε στην Πάτρα , πανικός στους δρόμους , κόσμος και κοσμάκης , αυτοκίνητα , κορναρίσματα , ένας μικρός πανικός , και που δεν την πήγα την litsa_hol , μέσα στην νεολαία και τον φοιτητόκοσμο , να βλέπεις τη μάνα να ανεβαίνει τα σκαλιά στη Γεροκωστοπούλου , να περνάει στις 2 το πρωί από την Ραδινού, φάγαμε κλασσικά στο signore του σκασμού και μετά , πήγαμε και αράξαμε στην πλατεία Όλγας , εκεί να δεις , στο Διεθνές , άκρως φοιτητικό στέκι τη μάνα μας να δίνει τα ρέστα της !!!
Βάλε κι άλλο ούζο , ναι –ναι η litsa_hol μετά το παγωτάκι αμάρτησε και ήπιε και αλκοόλ !!!!Εγώ είχα πιει ήδη τρία καραφάκια μόνη μου και είχα πιει και κάτι μπύρες στο signore , και να’ σου να βλέπεις τη μάνα στις κούνιες στην πλατεία Όλγας , ναι-ναι εγώ και η μάνα σου κουνιόμασταν ξημερώματα στις κούνιες της πλατείας !
Πήγαμε στο σταθμό ξημερώματα για να πάρουμε το τρένο της επιστροφής , όλοι ήταν φτιαγμένοι , αυτός στα εκδοτήρια , μου έλεγε καθώς έβγαζα το εισιτήριο μου , κοπέλα μου , εγώ τώρα θα ήθελα να γαμήσω όλο τον κόσμο , αλλά δεν μπορώ , τι να κάνω; Ο μπάρμπας πρέπει να είχε πιει τα κέρατα του , με το χαρακτηριστικό γαλάζιο πουκάμισο ανοιχτό μέχρι κάτω σχεδόν και τις άσπρες τρίχες ιδρωμένες να κολλάνε στο στέρνο του… Μαύροι , Πακιστανοί , νταβατζίδες, παιδιά που μόλις έχουν τελειώσει το σχολείο και κάνουν όνειρα πως θα ταξιδέψουν σε όλη την Ελλάδα και μετά και σε όλο τον κόσμο , κακόμοιρη Γερμανοί τουρίστες , πρεζάκια , πουτάνες και τρελές , όλοι μαζί ! Το απίστευτο δεν στο είπα μου ήρθε ένα μήνυμα του με 6 μέρες καθυστέρηση , δεν ξέρω αν ο από εκεί ψηλά , με περιπαίζει , αλλά έτσι κι αλλιώς δεν αλλάζει τίποτα , και που είσαι εσύ ο τσαχπίνης που ξέρω ότι θα με διαβάσεις , να είσαι σίγουρος πως κρατάω τα καλά , και από τώρα κι όλας η συνέχεια μου φαίνεται λαμπρότατη το ίδιο εύχομαι και για την δικιά σου , αλλά μην ξεχάσεις ποτέ ότι δεν μετανιώνω για ότι κι αν έχω πει , δεν μετανιώνω , έχω όλα τα δίκια με το μέρος μου και το ξέρεις , αλλά ξέρω ότι είσαι τόσο εγωίσταρος που μπορεί και πάλι να θέλεις να βγεις από πάνω, βγες δεν με νοιάζει πια !!!!
Γυρίσαμε που λες ξημερώματα στον Πύργο , μας την έπεσαν και στο δρόμο είδες σουξέ η μάνα μας , αλλά ο άνθρωπος δεν αλλάζει, η μάνα για να εξιλεωθεί , πήρε αμέσως τη λειτουργία της και πήγε κατευθείαν στην εκκλησία , κατευθείαν !
Από ότι μου είπε το μεσημέρι , έπεσε πάνω σε επίσημα πράγματα , κατάθεση στεφάνων, μπάντες , δήμαρχοι , νομάρχες, στρατιωτικοί , πανικός !
Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω την Νούλα , για το χθεσινό τηλέφωνο , δεν ξέρω γιατί δεν την έπιαναν τα ουίσκια , να ευχαριστήσω τον Ανδρέα , που με συγκίνησε με το τηλεφώνημα του , και όλους όσους με θυμήθηκαν και θα με θυμηθούν , τους ανταποδίδω τις ευχές , εύχομαι για όλους σας τα καλύτερα και μην ξεχνάτε πάνω από όλα να έχουμε την υγεία μας και ανθρώπους , από καλή πάστα δίπλα μας, που να αξίζουν τον κόπο , όλα τα άλλα θα έρθουν ! Γιώργο τσίφτη , ετοίμασε το σπίτι , κοίτα μην έρθω και τραπεζώνεις ακόμα την γειτόνισσα, μόνο εμένα πρέπει να τραπεζώνεις γιατί είμαι η μια η μοναδική και η καλύτερη , και ξέρω θα κατέβω από εκεί πάνω γιατί γλιστράει !

2 σχόλια:

markos-the-gnostic είπε...

Σοφάκι χρόνια πολλά

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Γάτες παντού