Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 20, 2006

Εμείς τελειώνουμε κι όλα τώρα αρχίζουν

  • Έγκριση επαγγελματικών δικαιωμάτων απόφοιτων
    Τι γίνεται με τα επαγγελματικά δικαιώματά μου; Τι θα μπορώ να κάνω όταν πάρω το πτυχίο μου;

http://150.140.167.24:8000/atei_pyrgou/index.php?option=com_content&task=view&id=40&Itemid=32

  • Έγκριση Προγράμματος Σπουδών Τμήματος
    Τι γίνεται με το περιεχόμενο σπουδών του Τμήματος; Έχει εγκριθεί ή ακόμα τίποτα;

http://150.140.167.24:8000/atei_pyrgou/index.php?option=com_content&task=view&id=39&Itemid=32


2 σχόλια:

Sophia Choleva είπε...

Είναι πέντε παρά και ακούω την Ανδρομέδα του Θανάση Παπακωνσταντίνου :
Άντε μες της γης , το πυρωμένο κέντρο
Άντε δυο πουλιά , φιλιούνται σε ένα δέντρο
Άντε πέφτει η λάβα από τα φιλιά τους
Άντε και φτερά απολιθωμένα , τα κορμιά τους
Άντε εκεί μακριά , μακριά στην Ανδρομέδα
Άντε πίνουν τσίπουρο και τρων λακέρδα
Άντε κάτι όντα περίεργα και ωραία
Άντε που είναι μόνα και ψάχνουν για παρέα
Άντε εκεί ψηλά , στην άκαρπη Μελούνα
Άντε φύτρωσε, φύτρωσε μια παπαρούνα
Άντε που’ χει στόμα , στόμα και δαγκάνει
Άντε κι όλο λέει πως δεν το ξανακάνει
Άντε εκεί βαθιά , βαθιά στα σωθικά μου
Άντε κατοικεί , γίνεται κυρά μου
Άντε χίλια άλογα στα τυφλά γυρίζουν
Άντε έξοδο ζητάν και μ’ αλωνίζουν
Άντε εδώ σιμά , κοντά δυο μέτρα βάθος
Άντε λεν πως φυλακίζουν το πάθος
Άντε ρίχνουν χώμα , με λουλούδια ραίνουν
Άντε και θαρρούν , θαρρούν πως ξεμπερδεύουν…

Η εξεταστική συνεχίζεται , και το χειρότερο από όλα δεν τελειώνει άμεσα … Το καλύτερο από την άλλη είναι ότι είχα την τύχη να έχω καθηγητή μου τον κύριο Αθανάσιο Κούτρα , αν μπορούσαμε να τον κλωνοποιήσουμε , σίγουρα ο κόσμος μας θα γινόταν καλύτερος… Τέλος ευτυχώς δεν ξέχασα αυτό που είπε ο Νίτσε:
«Όποιος με τα τέρατα παλεύει , να προσέξει μην γίνει και ο ίδιος τέρας»

Ανώνυμος είπε...

kai na poy to brika....EISAI PIRGO....kai eixa tsekarei deksia ena link gia pirgo alla den mou xe paei o noys...
ela bre,anoikse tmima MME ston pirgo?? kai einai TEI??! pos ginetai ayto?