Τετάρτη, Οκτωβρίου 04, 2006

Καθαρίστε τους !!!!

15 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Δεν τη παλευεις καθολου ομως!!!
Πολυ ομορφη ησουν στο Videακι!!!
Μμμ....

Sophia Choleva είπε...

Πως –πως την παλεύω ! Σου άρεσα ε ; Θραύση κάνω που λέει και η Θεοπούλα :Ρ

Sophia Choleva είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Sophia Choleva είπε...

Το κοπερτί, το κοπερτί, κι εμείς θα κουραστούμε
Θ’ αρχίσει κάποτε η φθορά κι ο μαρασμός
Το κοπερτί, το κοπερτί, θα ξεαγαπηθούμε
Όλη η ζωή μου ήταν ένας χωρισμός

Δε θα φτιάχνεις πια στιχάκια στη γιορτή μου
Ούτε καρδιές με κόκκινο χαρτί
Όμως πάντα εσύ, θα σαι κοπερτί μου
Το μοναδικό μου κοπερτί

Το κοπερτί, το κοπερτί, θα βγαίνεις μ’ άλλα αγόρια
Κι εγώ θα ζήσω το δικό μου το ρυθμό
Το κοπερτί, το κοπερτί, μετά από χίλια χρόνια
Θα σου τηλεφωνήσω σ’ άλλον αριθμό

Γεια σου κοπερτί, θυμάσαι τη φωνή μου;
Αν είσαι ολομόναχο κι εσύ
Πάρε ένα ταξί κι έλα κοπερτί μου
Έλα. Να γεράσουμε μαζί.
Ξημερώνει κι έχω λιώσει με το συγκεκριμένο άσμα !Ax....

Sophia Choleva είπε...

Αν μ’ αγαπάς έλα να κάνουμε έρωτα
Αν μ’ αγαπάς έλα να κάνουμε έρωτα
Έλα τώρα, σε θέλω σε θέλω πολύ
Δεν υπάρχει τίποτ’ άλλο για μένα στη Γη
Αγόρι μου μη μιλάς, αλλά γδύσου αν μ’ αγαπάς

Αν μ’ αγαπάς έλα να κάνουμε έρωτα
Αν μ’ αγαπάς έλα να κάνουμε έρωτα
Στο δωμάτιο 457
Με τα φώτα αναμμένα, τα μάτια ανοιχτά

Ζόμπι, εκτοπλάσματα, άνθρωποι
Ζόμπι ζόμπι οι νεκροί μου συγκάτοικοι
Μ’ έχουν χτίσει σε μια πόλη απάνθρωπη σκοτεινή

Ζόμπι ζόμπι που τη ζωή μας ορίζουνε
Που μας κυκλώνουν και που σχεδόν μας αγγίζουνε
Στη χώρα των ζόμπι
Κανε κάτι να μείνουμε ζωντανοί, ζωντανοί

Αν μ’ αγαπάς έλα να κάνουμε έρωτα
Αν μ’ αγαπάς έλα να κάνουμε έρωτα
Έλα τώρα, σε θέλω σε θέλω πολύ
Δεν υπάρχει τίποτ’ άλλο για μένα στη Γη
Αγόρι μου μη μιλάς, αλλά γδύσου αν μ’ αγαπάς

Γείτων είπε...

Ε; χμ. εντάξει οκ αφεντικό ότι πείτε μάλιστα δωμάτιο 457 και λίγα λόγια ε; χμ. Μάλιστα έρχομαι λοιπόν :P
Kαλημέρα βρε Σοφάκι! Ωραίο πλυντήριο!

manosantonaros είπε...

Πολύ ωραίο.
Μεγάλο κόλλημα ε;
Αντε και με το καλό μια video camera.
Χριστούγεννα ερχονται βρε... ζητα την απο τον Αϊ Βασίλη...
Αλήθεια ωραίο...

Sophia Choleva είπε...

Καλημέρα γείτων ....

Nyktipolos είπε...

Αυτό ήταν ενα από τα καλύτερα crime movies που έχω δει... τέζα οι λεκεδες! Συγχαρητηρια νεαρά μου

Sophia Choleva είπε...

:) έπεται κι άλλη φασίνα ;)

Stasym είπε...

Θέλεις πολλή πολλή δουλειά στο μοντάζ...
Η χρήση εφέ και επικής μουσικής δεν δημιουργεί συναίσθημα. Οι εικόνες που δείχνεις δεν πρέπει να είναι εντυπωσιακές, παρά καταγραφή των συναισθημάτων σου. Σκέψου πόσα πράγματα σε συγκινούν στη ζωή και δώσε τα μέσα από το βίντεο.

Φιλικά,
Στάσυμ

Stasym είπε...

Θέλεις πολλή πολλή δουλειά στο μοντάζ.. Χρησιμοποιείς εφέ και μουσική για να δώσεις συναίσθημα, αλλά σκέψου ότι μπορείς να το κάνεις αυτό μόνο μέσα από δυο τρία πλάνα, χωρίς όλες αυτές τις φιοριτούρες!

Φιλικά,
Στάσυμ

Sophia Choleva είπε...

Φίλε Στάσυμ καλησπέρα ! Κάθε καλοπροαίρετη κριτική καλοδεχούμενη ! Το λάθος σου βρίσκεται στο ότι παίρνεις στα σοβαρά κάτι που δεν είναι , οπότε κρίνεις εξαρχής σε λάθος βάση ! Όλο αυτό το κάνω για την πλάκα μου , και για να γελάσουνε πέντε φίλοι μου , πάντως αν ποτέ θελήσω να ασχοληθώ επαγγελματικά με το ζήτημα , δεν θα παραλείψω να ζητήσω τις πολύτιμες συμβουλές σου !

Borg είπε...

Μαλακτικό είναι ? η ΟΧΙ (vanish action )

Sophia Choleva είπε...

malaktiko nai nai :P