Δευτέρα, Δεκεμβρίου 11, 2006

ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙΣ ΘΕΛΩ ΚΙ ΑΛΛΟΝ !


Προχθές το πρωί , χωρίς την τσίμπλα στο μάτι , αφού το είχα πάρει σερί , πήρα τους δρόμους ! Κρατούσα το πλαστικό ποτηράκι με τον καφέ στο χέρι , περνούσα μπροστά από ένα σχολείο , στον τοίχο έγραφε με τεράστια μαύρα γράμματα
«ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΘΕΛΩ ΚΙ ΑΛΛΟ» , ρε που καταντήσαμε , κάποτε γράφανε στους τοίχους ωραία πράγματα , στιχάκια με νόημα , αθλητικά –πολιτικά – αναρχικά –ερωτικά συνθήματα , και τώρα Κοκκίνου ! Ε όχι ! Παλιές καλές εποχές όταν λερώναμε τους τοίχους , με νοήματα ….

ΦΩΤΗ Σ’ΑΓΑΠΑΩ

ΜONSTERS

ΓΑΜΙΕΤΑΙ Ο ΒΟΛΟΣ ΚΑΙ Η ΑΥΣΤΡΙΑ ,

ΠΑΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΥΡΑ 13

ΠΡΕΖΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΠΟΛΛΕΣ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΗΡΩΙΝΗ ΑΛΛΑ Η ΗΡΩΙΝΗ ΣΚΟΤΩΝΕΙ

ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

ΟΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΚΡΕΜΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΑ ΚΟΨΕΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΜΕ


Ο ΚΑΛΑΜΠΟΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΟΣ

ΚΙΜ ΓΕΡΑ ΦΑΤΟΥ ΤΑ ΛΕΦΤΑ

ΠΟΥΤΑΝΑ ΑΘΗΝΑ ΤΗ ΛΑΡΙΣΑ ΠΡΟΣΚΥΝΑ

ΟΣΟ ΝΥΧΤΩΝΕΙ Η ΠΟΥΤΣΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΤΑΙ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ


ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΟΔΟΦΡΑΓΜΑΤΑ

ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΧΤΥΠΑΝΕ ΣΤΟ ΨΑΧΝΟ Η ΤV ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ

ONE SOLUTION , REVOLUTION

ΑΛΗΤΕΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ …


Και αλλά πολλά , περιμένω τα δικά σας συνθήματα στα comments !


Βρήκα τη Μαίρη λοιπόν να με περίμενε στο μπουγατσατζίδικο , τι θα φας μου λέει , το τρίτο το μακρύτερο , ρε καλά μας δουλεύεις , είπαμε οικονομία , πρέπει να πάμε και σπίτια μας σε μια βδομάδα ! Αααα! Σε παρακαλώ πάρε ότι θες κερνάω εγώ μου λέει , εντάξει της λέω ! Πως και κερνάς της λέω ; Χρυσό μου , εγώ θα το φάω μου είπε και μου έκανε μια χαρακτηριστική κίνηση με το χέρι ;) Έρχεται ο Γιώργος από Αθήνα μου λέει , μα της λέω αυτός δεν είναι ο κολλητός σου ; Τρία χρόνια που την ξέρω την Μαίρη , ήξερα ότι με τον Γιώργο είναι κολλητάρια ,ναι μου λέει κολλητοί ήμασταν μετά μας βγήκε αλλιώς και το γυρίσαμε ! Μια χαρά σε βλέπω της είπα , στρίβαμε τα τσιγάρα και μου έλεγε πως πάει η εφημερίδα , έλα γράψε μου λέει ρε , ρε βαριέμαι της λέω … Γιατί είσαι τσατισμένη μου λέει της εξηγώ τι έγινε στο δρόμο που ερχόμουνα και μου λέει, μην ψαρώνεις είσαι να πάμε αύριο το βράδυ που θα φύγει και ο άλλος να γράψουμε τίποτα ; Μου έχουν μείνει σπρέι από την κατάληψη ... Μέσα της λέω ….

Μόλις γύρισα ναι ναι ναι ναι ναι ναι ! Η Μαίρη κρατούσε τσίλιες κι εγώ ….

ΌΣΕΣ ΚΙ ΑΝ ΧΤΙΖΟΥΝ ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΙ ΑΝ Ο ΚΛΟΙΟΣ ΣΤΕΝΕΥΕΙ Ο ΝΟΥΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΑΡΙΟ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΡΑΠΕΤΕΥΕΙ

Θ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aληταριό, έχω σκάψει ένα λαγούμι!

Sofogreg είπε...

Δύο από τα καλύτερα:
Δεν θα πεθάνουμε ποτέ, κουφάλα νεκροθάφτη!
Δισεκατομμύρια μύγες δε μπορεί να κάνουν λάθος: ΦΑΕ ΚΑΙ ΣΥ ΣΚΑΤΑ!

Ανώνυμος είπε...

ΓΑΜΙΕΤΑΙ
ΗΡΩΙΝΗ
ΠΟΥΤΑΝΑ
ΠΟΥΤΣΑ

Με τέτοιο λεξιλόγιο τι συμπέρασμα να βγάλω εγώ για αυτό το κορίτσι
Σοφία? Νιαου! .

Δισεκατομμύρια μύγες δε μπορεί να κάνουν λάθος: ΦΑΕ ΚΑΙ ΣΥ ΣΚΑΤΑ!
απλα μαμαει αυτο

Τι είναι αυτό που θέλεις...

  "Και μη νομίζεις ότι δεν ονειρεύομαι μια ζωή πιο κανονική μα με ξυπνάει πάντα ο κρύος ιδρώτας στη τελευταία στιγμή κι ένα άρωμα στον...