Τρίτη, Ιανουαρίου 09, 2007

Να σε ζουλίσω ;

Εκεί έξω κυκλοφορούν πολλές μούρες , καλές , κακές , άσχημες , όμορφές , με μεγάλεςμύτες,με τρίχες,χωρίς, μακρομάλληδες , φαλακροί , με μαύρους κύκλους ,με ρυτίδες,πουδραρισμένες φάτσες ,αμακιγιάριστες , σκοτεινιασμένες , φωτεινές.. .
Παρατηρώ τους ανθρώπους , τους παρατηρώ δεν τους προσέχω όμως , δεν μπορώ να πω ότι έχω αυτό το ταλέντο , εξάλλου τρέχω με τέτοια ταχύτητα που δεν νομίζω ότι τους δίνω την ευκαιρία να μου πουν ποιοι είναι !

Ακόμα έχω την γεύση της παντόφλας στο στόμα … Πρέπει τον τελευταίο μήνα να έχω καταναλώσει πολύ περισσότερα ξύδια από ότι τα τελευταία 21 χρόνια … Ακόμα έχω την γεύση τζατζικιού από τις πίττες του Κάββουρα στα Εξάρχεια … Τι καλή κυρία αυτή που μας τους έφτιαξε; Αμέσως με κατάλαβε …
- Είσαι από πάνω;
- Ναι
- Από ποιο μέρος ; .
- Από Λάρισα …
- Αααα! Στη Λάρισα έχω την αδερφή μου.
- Εσείς από πού είστε ; Εγώ από Βουλγαρία


Ακόμα θυμάμαι κάθε στενό στο Κεφαλάρι μέχρι να φτάσουμε στο Suca Kuca , αφού εγώ τους πήγα , ακόμα έχω αυτό το κομματάκι ρίγανη στο δόντι από τις ποικιλίες που καταβροχθίσαμε στο Θησείο , ακόμα έχω γαρύφαλλα στα μαλλιά μου από τον Απόλλωνα … Τι να σας πω ρε παιδιά , είχα γράψει κάποτε ότι νιώθω χορτασμένη , τώρα να δεις πως νιώθω .. Απολαμβάνω το γεγονός του συνεχούς γεμίσματός μου , από εμπειρίες , από εικόνες , από γεύσεις…

Θέλω τόσο πολύ να έρθεις και να με κοιτάξεις στα μάτια , για να δεις πόσο αλλήθωρη δεν είμαι , πόσο στεγνός και άδειος είσαι μπροστά μου … Για το μόνο που στεναχωριέμαι είναι που δεν είδα τα παιδιά , αφού την πρόσκληση την είδα αφότου είχα γυρίσει στην Ολυμπιακή γη !!!! Δεν μου γλιτώνετε όμως έτσι εύκολα …























1 σχόλιο:

Γεωργία είπε...

Θα σε γδάρω! Μόνο αυτό σου λέω...Εγώ ψηνόμουνα (medium well) στους 40 βαθμούς υπό κουβέρτα κι εσύ τριγύριζεεεες....