Παρασκευή, Ιανουαρίου 12, 2007

Για τον Νίκο ...




Δεν ξέρω τι να γράψω για σένα … Για σένα που ποτέ δεν ξέχασα , για σένα που ποτέ δεν ξεφορτώθηκα από το τομάρι μου … Δεν ξέρω γιατί … Τι να γράψω για σένα που το μόνο που σε ένοιαζε ήσουν εσύ … Ακόμα και τώρα χαίρομαι όταν ακούω , πως γεμίζεις σιγά-σιγά το εγώ σου , δεν χωρούσα ποτέ στο πλάι σου και το ήξερα … Πίνω μια γουλιά ακόμα για πάρτη σου , τσούζει το γαμημένο … Ξέρεις κάτι Νίκο , αγαπάω , είναι η πρώτη φορά μετά από σένα που αγαπάω σιγά-σιγά ξανά , δεν θέλω να θυμώσεις , θέλω να χαρείς για μένα … Εγώ χαίρομαι , και θα χαίρομαι κάθε φορά που θα ακούω πως θα πας μπροστά , αλήθεια , αχ και να ήξερες .. Ξέρεις κάτι Νίκο , πάλι δεν χωράω , ποτέ δεν χώρεσα , όλοι οι άντρες της ζωής μου έτσι ήταν, δε χωρούσα σε κανενός το πλάι , σιγά σιγά σκέφτομαι πως ισχύει αυτό που μου έλεγε ο Γιώργος … Τελικά την βρίσκω πάρα πολύ καλά με το Σοφάκι , αλήθεια , όταν είμαι μόνη μου την βρίσκω περισσότερο από όλες τις άλλες στιγμές που βρίσκομαι στην αγκαλιά του ή που συνωστίζομαι σε μπαράκια με ένα ποτό στο χέρι ! Μου έχουν τελειώσει τα τσιγάρα και τέτοια ώρα εδώ που βρίσκομαι ξέρεις καλά ότι δεν μπορώ να βρω , ο πυρετός κράτησε μονάχα μια μέρα … Νίκο τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα θυμάμαι μαζί σου , δεν είναι έτσι όπως τα ονειρευόμασταν μαζί ή μάλλον όπως τα ονειρευόμουνα μόνη μου , γιατί εσύ ήσουν πάντα αλλού , σε έναν δικό σου κόσμο … Θέλω πίσω το αθώο μου βλέμμα , τους σιχάθηκα Νίκο , δεν τους μπορώ , μ’ ακούς Νίκο , τους σιχάθηκα …. Τον κοιτάω στα μάτια Νίκο και δεν ξέρω τίποτα , παραδίνομαι απλώς , φοβάμαι Νίκο , τρέμω στην ιδέα ότι τον αγαπάω Νίκο , τον αγαπάω … Το μυαλό μου το παίζει στα δάχτυλα του , με αγγίζει έτσι όπως δεν με ξανάγγιξε κανείς , ξέρει όλα τα μυστικά μου , πες μου , πες μου ξέρεις ποιος του τα είπε ; Μου δίνει όλα αυτά που παρακαλούσα να μου έδινες εσύ , μα εσύ δεν ήξερες δεν σε κατηγορώ …. Στο υπόσχομαι πως ότι κι αν γίνει , δεν θα αλλάξω ποτέ , δεν θέλω να αλλάξω Νίκο , θέλω να είμαι πάντα αυτή η χαζή γκόμενα που ερωτεύτηκες , γιατί όσο να’ ναι με ερωτεύτηκες έστω λίγο λιγότερο από ότι τον εαυτό σου ….
Είναι άρρωστοι εκεί έξω Νίκο , είναι ανώμαλοι όλοι τους , έχουν μπλέξει τα μπούτια τους , το δικό μου το τραβάω με όλη μου τη δύναμη προς τα έξω κι αυτοί μου το τραβάνε και μου το γλείφουνε , Νίκο δεν έχω καμία θέση με τα σκατά , καμία όμως ... Παλιότερα όταν φιλούσα ξένα χείλια , νόμιζα ότι σε πρόδιδα , τώρα πια όμως όχι Νίκο , του ανήκω τώρα πια , είναι αργά για μένα , κι απόψε δεν κοιμάμαι γιατί καίγομαι για εκείνον , δεν θα μείνει τίποτα μέχρι το τέλος θα έχω καεί από πριν Νίκο μ’ ακούς , από πριν … Δεν θέλω να λυπάσαι , το έλεγα και σήμερα στο τηλέφωνο δεν έχω αγαπήσει άντρα περισσότερο από εσένα , δεν έχω δεθεί περισσότερο με άνθρωπο , δεν γινότανε αλλιώς όμως Νίκο και το ξέρεις. Εσύ με έβγαλες από το παρελθόν σου , εγώ σε έβγαλα μια και καλή από το τώρα μου από το μέλλον μου , πίστεψε με σε ήθελα πολύ, μακάρι κι εγώ να μπορούσα να καταφέρω μια μέρα να διαγράψω όλα αυτά που ζήσαμε μαζί έτσι όπως το κατάφερες εσύ , γιατί στην τελική αυτό είναι το πιο δύσκολο … Ξέρω ότι ζηλεύεις , ξέρω ότι βγάζεις καπνούς από τα αυτιά ! Ποιος είναι αυτός ο μαλακάς που ήρθε και σου πήρε τη γυναίκα ; Έλα Νίκο μεταξύ μας , ούτε να με κοιτάξουνε δεν άφηνες , και τώρα δεν σ’αρέσει αλλά δεν μου άξιζες Νίκο , κάνεις δεν μου άξιζε , ψώφισαν οι άντρες της ζωής μου και μετουσιώθηκα εγώ στη γυναίκα της ζωής τους … Δεν είναι που δεν χωράω εγώ σε κανενός το πλάι Νίκο , το δικό μου δεν ανήκει σε κανέναν , το δικό μου προσπαθεί να κερδίσει αυτός που αγαπάω και θα το κερδίσει. Ξέρεις γιατί ; Γιατί είναι ο μόνος που προσπάθησε , ο μόνος που έκατσε και με άκουσε , που έπιασε τις ανάσες μου , το ρυθμό μου , τις ανάσες που μέχρι τώρα ήξερα μόνο εγώ , τώρα τις μοιράζομαι μαζί του , θα φύγει Νίκο όμως κι αυτός θα φύγει το ξέρω , κανείς ποτέ δεν έκατσε , κι αναρωτιέμαι κι αν ποτέ θα κάτσει …. Γιατί πρέπει πάντα να προσποιούμε κάτι άλλο από αυτό που είμαι ; Πες μου Νίκο γιατί ; Σε παρακαλώ πες μου για τα όνειρα σου , πες μου για να ξεχαστώ , πες μου για τα ταξίδια σου , γέμισε με , με εικόνες από μέρη μακρινά , πάρε με τηλέφωνο 3 το πρωί , εσύ που δεν το θεωρούσες ποτέ πουτανιά και βάλε μου να ακούσω το No Woman – No Cry , γέμισε μου το ποτήρι Νίκο , στην υγεία σου ρε τσαχπίνη , φέτος το ξέρω πως θα τα καταφέρεις , μην κωλώσεις μ’ακούς …
Κι όσο για μένα , μην ανησυχείς , θα τα καταφέρω , δεν θα φουντάρω έτσι όπως μου ευχήθηκες εσύ και οι φίλοι σου , με κάνανε πολύ σκληρή Νίκο , είμαι αδίσταχτή, καμιά φορά τρομάζω με τον ίδιο μου τον εαυτό , τα δικά μου όνειρα δεν συμβαδίζανε Νίκο , εγώ ήμουν αυτή που έτρεχε πιο γρήγορα και ας μην το κατάλαβες ποτέ , κι ας έμενα συνέχεια πίσω για χάρη σου , αυτό είναι που δεν άντεξες, που έτρεχα λίγο πιο μπροστά από εσένα … Δεν ήθελα, αλήθεια , αλλά έγινε ….
Καληνύχτα Νίκο , πάω να ξαπλώσω στην αγκαλιά του , που νιώθω ασφαλής , κι ας είναι το πιο επικίνδυνο μέρος που υπάρχει …

6 σχόλια:

zouri1 είπε...

καλη.

Dreamer on the Poof είπε...

Οι άντρες αγαπάνε το παρελθόν,
και το μέλλον,
εκδικούνται το παρόν...

Οι γυναίκες αγαπάνε το παρόν,
εκδικούνται το παρελθόν,
αδιαφορούν για το μέλλον...

manosantonaros είπε...

Ωραίο!
Μαλακιστήρι, πάντα στο'λεγα ότι έχεις άλλες διαδρομές.

manosantonaros είπε...

α, respect... για το απόλυτα ώριμο της σκέψης πιτσιρίκα.
Κοίτα σ'αυτη τη δουλειά που διάλεξες νά κάνεις να τους κοιτάς στα μάτια. Τα χάνουν.

Γείτων είπε...

Ωμό ειλικρινές και πανέμορφο. Έυγε Σοφάκι!

ΥΓ.Βλέπω ότι πολλοί εδώ μέσα έχουν μία τάση να σπεύδουν κάθε φορά που λές ή γράφεις κάτι, να σου δίνουν "συμβουλές". Να θυμάσαι ότι οι σοφοί άνθρωποι δεν τρέχουν δεξιά κ αριστερά παίζοντας το δάσκαλοι της ζωής ;)

Sophia Choleva είπε...

Καλημέρες , καλησπέρες και τα σχετικά ! Η κατάληψη κράτησε λιγότερο από ότι θα περίμενα και σας γράφω από το τρίωρο μάθημα που όσο να’ ναι δεν αντέχεται ! Και όχι μόνο αυτό αύριο Σαββατιάτικα κι έχω κι άλλες 4 ώρες μάθημα …. Πεινάω και πρέπει να περιμένω άλλη μια ώρα ! ΕΛΕΟΣ ! Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας σχόλια τα είχα ανάγκη !