Πέμπτη, Ιανουαρίου 11, 2007

Τσίμπα ένα αρχίδι !


μικρή μου, άκου κάτι και μην το ξεχάσεις από εδώ και στο εξής:
Το ότι σε πίστεψα προφανώς δεν οφείλεται στην αθωότητά σου.
Μάλλον στην ηλικία σου και στο δικό μου κόλλημα να μην γίνομαι καχύποπτος.
Το παίρνουμε λοιπόν πάλι από την αρχή:
Σου έκανα comment.
Μου απάντησες "αθώα"!
Σου έστειλα μέηλ με το τηλέφωνό μου.
Μου τηλεφώνησες ξημερώματα.
Καπάκι, πήρα sms από τον Θάνο.
Δεν ήξερα ότι γνωρίζεστε τόσο καλά.
Νευρίασα γιατί δεν μου αρέσει ο έλεγχος.
Πιο πολύ απ' 'ολα όμως δεν μου αρέσει η πουτανιά.
Και συνήθως δεν φοβάμαι γιατί δεν αποσκοπώ κάπου , ούτε έχω κάτι να κρύψω.
Δεν με αφορά καθόλου το τι κάνεις.
Προφανώς ήθελα να σε πηδήξω.
Προφανώς τώρα δεν θέλω ούτε να σε ξέρω.
Μην ξαναδώ το νούμερό σου στο κινητό μου - ούτε e-mail σου.
Το μέηλ θα κοινοποιηθεί στον Θάνο.




Γάτες παντού