Κυριακή, Ιανουαρίου 14, 2007

Διαδυκτιακή Λειτουργία


Φαντάζομαι live λειτουργία στο pc μου , και βεβαίως-βεβαίως θα είναι interactive ! Θα ξημερώνει Κυριακή κι όσοι γουστάρουμε θα ψέλνουμε από τα μικρόφωνα μας (Σοφία. Ορθοι. ακούσωμεν του Αγίου Ευαγγελίου .Ειρήνη πάσι)!Τελικά πρέπει να θρηνεί η επιστήμη της Θεολογίας που έχασε τέτοιο κελεπούρι σαν κι εμένα , τώρα πια μου απομένει το εκκλησιαστικό ρεπορτάζ. Στη γενέτειρα μου έχει πολύ ψωμί το συγκεκριμένο άθλημα! Οι καμπάνες κάνουν συμφωνία και όχι δεν μου σπάνε καθόλου τα νεύρα , πίνω τον γαλλικό μου και ανάβω τσιγάρο . Γαμώ τα laptop σας. Δεν βρίσκομαι στο σπίτι μου , οπότε όπως καταλαβαίνεται περνώ ένα δράμα . Μεταξύ μας ξέρουμε όλοι τι μπάχαλο επικρατεί στις εκκλησίες , με τις γριές που στρογγυλοκάθονται και επιδίδονται στο αγαπημένο τους σπορ που φυσικά είναι το gossip , καλά μαντέψατε . Θα ήθελα να ελπίζω πως σε μια διαδυκτιακή λειτουργία θα μπορούσαμε να αποφύγουμε το εκκλησιαστικό κουτσομπολιό όπως και άλλα τόσα που θα πω παρακάτω , αλλά από την μέχρι τώρα εμπειρία μου στο διαδύκτιο ,όχι απλά δεν θα το αποφύγουμε αλλά θα γίνει της αρχηκατινάρας και του αρχηπαπάρα !

Σφαχτείτε βρωμοκούναβα , πείτε μαλακίες να γουστάρει ο κόσμος …

Θα ανάβεις κεράκι με την πιστωτική σου κάρτα , θα μεταλαμβάνεις και θα εξομολογείσαι με e-mail, κι αν νομίζατε ότι θα γλυτώσει ο κοσμάκης από τους παπάδες στην διαδυκτιακή εκκλησία , αλλάξτε πλευρό για σήμερα καλύτερα, αλλάξτε που σας λέω. Δυστυχώς πάντα και παντού σε όλα θα υπάρχουν διαμεσολαβητές , ακόμα κι όταν μιλάμε για το Θεό , πάντα θα υπάρχει κάποιος παπάρας που θα του ανοίγεις το στόμα σου για να σε συχωρήσει, πάντα θα υπάρχουν μαλακισμένες γριές που θα σε κουτσομπολεύουν. Η εκκλησία δεν είναι παρά μόνο το παράδειγμα, τα πράγματα αλλάζουν με ταχύτητες φωτός και αλίμονο σε όποιον δεν το αντιλαμβάνεται αυτό . Εκείνο που φοβάμαι γιατί αγνοώ , είναι η διάρκεια του μεσοδιαστήματος από την παλιά στην πλήρη αλλαγμένη διαδυκτιακή εποχή και φυσικά το μετά από εκεί …

Πάντα έτσι γίνεται , στην αρχή είναι μόνο το μέλι , στην αρχή που δεν έχουμε προλάβει να επιβάλλουμε τους απαρχαιωμένους κανόνες μας σε οτιδήποτε καινούργιο εμφανίζεται, στην αρχή που δεν έχουμε προλάβει να τα πηδήξουμε όλα . Το ότι δεν πάμε στην εκκλησία ή στο ότι δεν πιστεύουμε σε κανέναν Θεό δεν είναι στην ουσία θέμα πίστης , γνώσης ή λιγότερης αφέλειας. Μας επιβάλαμε όμως μια άρρωστη κατάσταση , μας επιβάλαμε διαμεσολαβητές για την επικοινωνία μας με το Θεό, γι’ αυτό όσοι μπορούσαν να δούνε λίγο παραπέρα απομακρύνθηκαν. Αφήσαμε τα σκατά και τους φελλούς να κυριαρχούν στην εκκλησία , στην πολιτική , στα μέσα μαζικής ενημέρωσης κι όσοι πραγματικά αξίζανε πήγανε σπίτια τους και γράφουν ποιήματα ή αυτοκτόνησαν…

Με λύπη διαπιστώνω πως το ίδιο θα γίνει κι εδώ αν δεν άρχισε να γίνεται ήδη , δεν είναι σίγουρα λύση η απομάκρυνση, είναι αυτό που θέλουν οι φελλοί να πετύχουν και αυτό που με τσαντίζει πραγματικά είναι ότι βλέπω πως κι εδώ αρχίζουν και το καταφέρνουν. Μα πώς να κάτσεις ; Η κατάσταση αρχίζει και βρωμάει , αν κάτι αξίζεις θα έρθει μια στιγμή που δεν θα μπορείς να πάρεις ανάσα , γιατί όταν μπλέκεσαι με τα σκατά δυο πράγματα μπορούν να συμβούν ή να γίνεις κι εσύ ένα με αυτά ή να σηκωθείς και να φύγεις …

Πάω να μου βάλω ακόμα μια κούπα καφέ , μην ανησυχείτε καθόλου, ξημέρωσε μια υπέροχή και ηλιόλουστη Κυριακή που σκοπεύω να την περάσω δίπλα στη θάλασσα , όταν με το καλό με βγάλει ο δρόμος σπίτι μου θα ανεβάσω τις πρωινές μου ανησυχίες … Νιώθω τυχερή που εδώ και εφτά χρόνια γεύομαι το διαδύκτιο . Νιώθω τυχερή που γνώρισα τόσους ξεχωριστούς ανθρώπους μέσω του διαδυκτίου που ίσως να μην τους συναντούσα ποτέ , που γέλασα, που μου έσπασαν τα νεύρα ,που μεγάλωσα μαζί του , που το πρόλαβα αγνό και λέω αγνό γιατί αθώο δεν ήταν ποτέ !Χαίρομαι που μου δόθηκε η δυνατότητα να μοιράζομαι τις σκέψεις μου μαζί σας ….

3 σχόλια:

Παράφωνος... είπε...

"όταν μπλέκεσαι με τα σκατά δυο πράγματα μπορούν να συμβούν ή να γίνεις κι εσύ ένα με αυτά ή να σηκωθείς και να φύγεις …"

Υπάρχει και άλλη λύση... να τραβήξεις το καζανάκι :)

o kairos είπε...

Σοφια προσχωμεν.

Γεωργία είπε...

Σωστός ο παράφωνος αν και φοβάμαι ότι σε πολλά επίπεδα και χώρους, έχει βουλώσει η αποχέτευση πια!! :)

Κι εμείς χαιρόμαστε Σοφία, κι εμείς!