Πάρτε ψωμί για 3μέρες , δεν ξέρουμε πότε θα ανοίξουμε …


Λίγες μέρες έλειψα και άλλαξαν τόσα πράγματα. Αύριο υπόσχομαι να ανεβάσω φωτογραφίες και να σας πω , πολλά –πολλά-πολλά.Δεν είμαι η Σοφία που ξέρατε !Ο Sakis, μου είπε πάρε πέντε !Με πρότεινε πρώτη και καλύτερη , γι αυτό κι εγώ θα του αποκαλύψω πια είμαι τελικά ! Χα-χα-χα…
1. Αγαπάω τους άντρες .
2. Σπουδάζω εδώ και 4 χρόνια Δημοσιογραφία . Πολλές φορές είπα να τα παρατήσω , είτε για έρωτες , είτε για δουλειές , μετά και τα τελευταία είναι σίγουρο ότι θα τα παρατήσω ! Ο πατέρας μου, μου πρότεινε να πάω για πολιτικές επιστήμες στην Ιταλία και σίγουρα θα πάω, άσχετα αν κι εκεί δεν με βλέπω να τελειώνω τίποτα ..
3. Ξεκινάω πολλά πράγματα , δεν τα τελειώνω ποτέ …
4. Ζήτω η Αναρχία …
5. Ψάχνω για καθαρίστρια και ... !

Y.Σ Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Roberto Aprile τον πιο γοητευτικό άντρα που γνώρισα ποτέ μου …

Πατήστε εδώ για να δείτε που πήγα και ποιος είναι ο Roberto Aprile , πέρα από ξεναγός μας στην εκδρομή !

Σχόλια

Ο χρήστης Γεωργία είπε…
Πες το μας κι αυτό!!

Τελικά αυτή η περίοδος είναι γεμάτη ράγες και τρένα!! Ποιό να πρωτοδιαλέξει κανείς πια!!

Ψιτ, χτύπα καμιά αναπάντητη, γιατί όλο σ' έχω στο μυαλό μου να τηλεφωνήσω, κι όλο το θυμάμαι το βράδυ διαβάζοντας blogs...Δεν είναι κατάσταση αυτή!! :D
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Den exo to kinhto sou exasa polla noumera, phra kainourgio kinhto:D
steile sms gia na se grapsw;)
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
oi foto pou exw anebasei den einai oute oi mises, alla prepei na paw kai gia ypno...
Ο χρήστης Dreamer on the Poof είπε…
5,1 .
μου αρέσει να μου το λένε Ιταλικά...
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Αν μου αρέσει λέει... Χα-χα-χα
Ο χρήστης ΠΡΕΖΑ TV είπε…
Μαλιστα...Ενδιαφερον...
Το group therapy της blogoσφαιρας συνεχιζεται για 2η εβδομαδα....
Ο χρήστης Epikouros είπε…
Ωραίος προορισμός! Η ειρωνεία, πριν καμια βδομάδα είχε πραγματοποιηθεί στο Χαλάνδρι μια συναυλία με μουσική, χορό και τραγούδια από την Κάτω Ιταλία. Πήγα την πρώτη ημέρα. Ενδιαφέρουσα βραδιά αν και κούρασε λίγο προς το τέλος. Υποθέτω ότι εκεί που πήγες θα άκουσες τους ίδιους ήχους... unplugged! :-)
Ο χρήστης Dreamer on the Poof είπε…
Un ano de amor,
το συμπληρωματικό του Piensa en mi...

ΥΓ.ο Roberto Aprile είναι ο κύριος με το ποδήλατο;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Ωραίο το ηλιοβασίλεμα στην Κουρούτα! Ναι bro είμαι πιπίνι ακόμα ! Θα καταστραφούμε οικογενειακώς… Γιατί δεν έχουμε καταστραφεί ήδη ; Χα-χα-χα! Όχι ο τύπος στην φωτογραφία είναι ο Χρύσανθος !
Ο χρήστης Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε…
Ναι είσαι μικρούλα. Αν γουστάρεις τράβα την Οδύσσεια σου στις σπουδές και να δεις ότι η συγκομιδή στο τέλος θα βγει υπέρ σου.
Εμείς μαζί σου Σοφάκι

Δημοφιλείς αναρτήσεις