Πέμπτη, Φεβρουαρίου 08, 2007

Στα άκρα ...


Έφυγα περπατώντας στις μύτες , δεν άντεξα … Ήταν πέντε το πρωί , έξω έβρεχε κι εγώ ξέχασα να πάρω πίσω την ομπρέλα που πριν λίγες ώρες είχα φέρει μαζί μου . Το ξέρω ότι θα ξυπνήσει και θα με ψάχνει , ούτε σημείωμα , ούτε τίποτα , μέχρι και την τηλεόραση άφησα ανοιχτή . Η ανάγκη μου να φύγω ήταν μεγαλύτερη από όλα τα άλλα όμως …

Όταν βγήκα από το σπίτι δεν έβρεχε πολύ , αλλά η τύχη του γκαντέμη γνωστή , στα μισά του δρόμου άρχισε να ρίχνει καρέκλες και είχε και πxxτσόκρυο κι εγώ είχα βγει με τα ανοιξιάτικα .

Το απόγευμα συνάντησα στο δρόμο μια γνωστή , είχε να με δει πάνω από ένα μήνα , δεν ήταν αυτό το παράξενο βέβαια , υπέθεσε απλά ότι θα είχα φύγει ως συνήθως , κι όμως δεν είχα πάει πουθενά , ήμουν εδώ , εδώ στην γωνιά μου .

Πάντα με βρίσκανε στα άκρα , στο περιθώριο από κάθε τι , για μένα όλα ήταν πάντα ή ύψος ή βάθος , ποτέ δεν υπήρχε μέση κατάσταση ή θα είμαι με μια βαλίτσα στο χέρι ή δεν θα βγαίνω από το σπίτι . Έτσι είναι με όλα , με όλα όμως …

Ένιωσα την ανάγκη να ξεφύγω από όλους και από όλα , το έκανα , τώρα όμως θέλω να ταξιδέψω και πάλι , να μην μείνω ούτε μια ώρα παραπάνω μέσα σε αυτό το σπίτι μέσα σε αυτή τη πόλη , το Σάββατο είπα πως θα φύγω από εδώ και θα το κάνω .

Την Πέμπτη που μας έρχεται θα είμαι επιτέλους στην Ιταλία κι αυτό το ταξίδι δεν μπορεί να ματαιωθεί δεν ακυρώνεται ότι μα ότι κι αν γίνει …

10 σχόλια:

ΦώΤΗΣ είπε...

Αφιερωση: (μέσω Ray Charles)

Hit the Road Jack (Sophie)

«…Hit the Road Sophie and don'tcha come back
No more no more no more no more,
Hit the Road Sophie and don'tcha come back
No more…»

Sophia Choleva είπε...

Ωωωω! Τι συγκίνηση ..Ευχαριστώ ρε’ συ Φώτη μου για την αφιέρωση , το έβαλα ήδη και το ακούω : ) Επιτέλους θα ανηφορίσω προς την Θεσσαλική γη !

zouri1 είπε...

να περασεις καλα στην Ιταλια

Sophia Choleva είπε...

Thanks zouri1 ;)

Γείτων είπε...

"Την Πέμπτη που μας έρχεται θα είμαι επιτέλους στην Ιταλία κι αυτό το ταξίδι δεν μπορεί να ματαιωθεί δεν ακυρώνεται ότι μα ότι κι αν γίνει"

Καημένοι Ιταλοί... Τελευταία φορά που το χε πεί αυτο ξεκίνησε ο Β παγκοσμιος ... Kαι δε θελετε να ξέρετε τι είχε παίξει στ' αλήθεια με την Αίτνα... :S

Καλημέρα Σοφάκι :P

Sophia Choleva είπε...

Ρε κάθαρμα θες και σουβενίρ από τη Ρώμη ; Θα δεις τι θα σου φέρω ρε παλιό τσουτσέκι !

Vromios είπε...

κι εγώ ιταλία θα είμαι αλλα θα προτιμούσα να αναβληθεί...

πέρασα για μια καλησπέρα

zouri1 είπε...

αντε και μολις γυρισεις θα σου γραψω πολλα.

Sophia Choleva είπε...

Παιδιά σας ευχαριστώ όλους σας , δεν είμαι σε θέση να απαντήσω σοβαρά σε κανέναν είμαι 34 ώρες άυπνη κι έχω πιει λίτρα κρασί κι εγώ δεν ξέρω πόσα …

Sophia Choleva είπε...

Vromie γιατί δεν θες να πας ;
zouri περιμένω...