Hakuna Matata



Όλα τρέχουν τόσο γρήγορα , μα εγώ δεν είμαι λαχανιασμένη …

Είναι πραγματικά υπέροχο συναίσθημα να κυνηγάνε τα πράγματα εσένα κι όχι εσύ αυτά . Είναι ωραίο να σου ανάβουν το τσιγάρο, χωρίς να το ζητήσεις , να εκτελούνε όλοι τις επιθυμίες σου , πριν καλά –καλά ανοίξεις το στόμα σου να πεις τι θέλεις …

Στη ζωή όλα ρόδα είναι εξάλλου , ήρθε φαίνεται η σειρά μου …


Ήθελα να σας έδινα έστω μια μυρωδιά από το πώς πέρασα στην Ιταλία , αλλά όπως λένε, κάθε πράγμα στον καιρό του , δεν έχω καμιά διάθεση να γράψω για αυτό ! «Ανεπανάληπτα» νομίζω πως τα εμπεριέχει όλα όσα θα ήθελα να πω για το ταξίδι αυτό , έτσι κι αλλιώς ακόμα δεν επέστρεψα και αύριο φεύγω με τον φίλο Γιώργο για Αθήνα !

Όλα στο χέρι λοιπόν , μην φοβάστε δεν θα κακομάθω , ξέρω ότι θα τελειώσει αυτή η περίοδος , απλά ξέρω και το απολαμβάνω, αυτό είναι όλο … Έτσι κι αλλιώς δεν μου ανάβουν το τσιγάρο πια , το έκοψα !

Πως ;

Ξύπνησα ένα πρωί και δεν το ξαναέβαλα στο στόμα μου και μέχρι στιγμής δεν το έχω βάλει, τώρα άμα θελήσω θα το ανάψω και πάλι δεν έχω τέτοια κολλήματα …

Σχόλια

Ο χρήστης xaplas είπε…
Πολύ ωραίο το νέο look του blog σου Σοφία!! Κάθε ανανέωση είναι ωραία και ευχάριστη. :) Keep up...
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Που είσαι βρε xapla ; Η φάτσα μου να δεις τι ανανέωση έφαγε όταν είδα το comment σου ! Ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά είχα… Εύχομαι να είσαι καλά, όσο για τις ανανεώσεις είναι απλά απαραίτητες …
Ο χρήστης KostasT είπε…
Ε το θέμα είναι να τα έχεις τα κολλήματα,για να καταφέρεις να το κόψεις..!

Ωραίο blog έχεις..
Ο χρήστης Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε…
Καλό σου ταξίδι προς τον Νότο Σοφάκι.
Κάπνιζα για πάνω από 20 χρόνια, μέχρι που ανακάλυψα ότι είσαι πολύ ντεμοντέ αν καπνίζεις πλέον. Ηταν πολύ μα πολύ μόδα εκεί μέχρι τα mid-70s . Μετά που αποδέιχτηκαν άλλα πράγματα γύρω από αυτό...ασε καλύτερα.
Πάντως θεωρώ ότι έκανα ένα από τα μεγαλύτερα δώρα στον εαυτό μου.
(και θα είναι μαλακία μου να του το πάρω πίσω)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ax ti kala. pu ekopses to kapnisma. euge.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ax ti kala. pu ekopses to kapnisma. euge.

Δημοφιλείς αναρτήσεις