Δευτέρα, Φεβρουαρίου 12, 2007

ΛΑΡΙΣΑ-LARISSA

Σας καλημερίζω όλους , από την πόλη που δεν κοιμάται ποτέ , από την πιο υγρή, καυτή και ιδρωμένη πόλη του πλανήτη , μα φυσικά από την βασίλισσα του κάμπου , την πρωτεύουσα του σύμπαντος , τη Λάρισα … Μπορεί να μην χρειάζεται διαβατήριο για το καθιερωμένο μου ταξίδι των 450 χιλιομέτρων , αλλά δεν θα μπορούσα να μην περάσω από εδώ πριν το μεγάλο ταξίδι , θα γίνει ο ανεφοδιασμός , και μετά ψάξτε να με βρείτε !

Δευτεριάτικο πρωινό στη Λάρισα , άκουσα τον χαρακτηριστικό ήχο της μηχανής του καφέ , σηκώθηκα και γέμισα την κούπα μου μέχρι πάνω , γιατί πάντα ήθελα όχι απλά να είναι μισογεμάτη αλλά να ξεχειλίζει … Άναψα τσιγάρο και κάθισα μπροστά από το pc ακούγοντας Τσοπάνα rave ! Σε λίγο θα πάρω τους δρόμους , και θα κάνω shopping therapy στην Κούμα και όχι μόνο …


Ποιο κινητό να πάρω ; Το παλιό τα έφτυσε και είπα μια φορά να μην πάρω κανένα από τα αποσυρμένα του αδερφού μου , αλλά να μου κάνω δώρο ένα κινητό βρε αδερφέ … Θέλω να οργιάσω και στο ναό του Hondos !


Μετά θα πάω για τον καθιερωμένο 8ώρο καφέ στην πλατεία ταχυδρομείου, κι αφού μου πιαστεί το στόμα από το κουτσομπολιό , ο καρπός από το τάβλι και το χέρι από τις πασίεντζες ( Δεν με νοιάζει , είναι ο δίπλα που φωνάζει , πόσο μου μοιάζει , μα δεν με νοιάζει, δεν με πειράζει …), θα πάω σπίτι , θα αλλάξω ρούχα και θα βγω στο καπάκι , θες δες θες υπακούς σε αυτούς τους ρυθμούς όταν έρχεσαι σε αυτή την πόλη , αλλά εγώ έτσι κι αλλιώς γέννημα θρέμμα Λαρισαία τους έχω στο αίμα μου !


Πάω να διαβάσω τον τοπικό τύπο και θα επανέλθω !

14 σχόλια:

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Τι λέει η "Ελευθερία" ?

Sophia Choleva είπε...

Χα-χα !Τα συνηθισμένα ...

Help Filippos είπε...

Είμαι φανατίλα Ολύμπια Λάρισας! Γουστάρω σαν τρελλόν την πορτοκαλί θύελα και σιχαίνομαι την βυσσινή.
Όρμα Λαρισάρα....

Sophia Choleva είπε...

Κι εγώ μαζί σου , αλλά πως και τέτοιο πάθος για την Ολύμπια ;

Annabooklover είπε...

Καλώς ήλθες Σοφία, στην υπέροχη καφεδούπολη μας!

zouri1 είπε...

φαε και κανενα μιλφειγ Κωνσταντινιδη

tsopanis είπε...

8ωρος καφές... (ετσι ετσι...)

Άντε ,τα λέμε κανα "απέριττο" (:D)...>

Nicky-Athina Polymeri είπε...

Πω πωωωω.....ΜΠΡΑΒΟ, ΜΠΡΑΒΟ!!!!

Γεωργία είπε...

Α ρε Sooophhiiieeeee!!

Με φόρα λέμε!!

:D

Sophia Choleva είπε...

Καλημέρα annabooklover , καλώς σας βρήκα !
Αρε, zouri , άρε zouri έχω φάει τόσο μιλφέιγ Κωνσταντινίδη εγώ στη ζωή μου , αλλά θα φάω ένα για πάρτη σου ….
Βεβαίως και να τα πούμε tsopani μου , για αυτό δεν την διαφημίζω η Λάρισα εγώ , κάτι ξέρω η Λάρισα είναι διάσημη από μόνη της !!
No way out , Πωωω! Μπράβο Ρούλα κι έτσι ε ; Χα-χα
Έλα ρε Georgia που χάθηκες , ανησύχησα , σε φάγαν τα κυκλώματα ; Με φόρα δε λες τίποτα …

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

Αυτό είναι πρόγραμμα!! Αυτή είναι φοιτητική ζωή, και μετά πασαπόρτια ταξιδάκια και δε συμμαζεύεται!!!
Γιά σένα είναι η ζωή όμορφη Λαρισάια μου.

Παρε και μιά αφιέρωση αφού μου θύμισες τσοπάνα ρείβ!!
"Αν μου κρύβεις την αλήθεια, πες μου ψέματα σωστά!!"

Sophia Choleva είπε...

niar...

Sophia Choleva είπε...

niar...

Ανώνυμος είπε...

I can' t but agree.I always wanted to write in my site something like that but I guess you' r faster.