Τρίτη, Μαρτίου 06, 2007

Αν ήμουν πόλη , θα ήμουν γραφική !

Τρέχει η πουτάνα η ζωή , τρέχει τόσο γρήγορα …

Οι μέρες είναι τόσο γεμάτες , δεν μπορώ να θυμηθώ πότε ήμουνα Λάρισα , πότε γύρισα από Ιταλία , πότε έπινα μαζί με τον Χρύσανθο τον cappuccino μου στο Λέτσε , πότε λιποθύμησα από το ποτό μέσα στο Ten στο Κολωνάκι , πότε είπα τη μεγαλύτερη μαλακία που έχω πει ποτέ σε άντρα για να αποφύγω κάτι «Ξέρεις εγώ αν ήμουν πόλη, θα ήμουν γραφική» Το ατελείωτο φαί στο Hard Rock , τώρα που είπα φαί , ούτε που θυμάμαι πότε καταβρόχθισα 3 φλογέρες στο Ντερλίσιους, αλλά σίγουρα έμαθα απέξω όλες τις στάσεις του τραμ από Σύνταγμα για Καλαμάκι , ας είναι καλά ο Κώστας που μου εμπιστεύτηκε το σπίτι . Το άλλο που το πας είχα να δω έναν φίλο 3,5 χρόνια και τον συνάντησα στη στάση της Πανόρμου , αυτή η στιγμή θα μου μείνει σίγουρα για πάντα … Η συνάντηση με την Έστα και τον Παύλο στον Memphis , οι sublime , ο ξαφνικός θάνατος του Κώστα ! Τα ατελείωτα βράδια που περνάω με τον Γιώργο, αγκαλιά με τα Jameson , η καταπληκτική οθόνη που μου χάρισε , καταπληκτική όμως λέμε … Το ταξίδι με τον Γιώργο στην Αθήνα που το έκανα πρώτη φορά μέσα σε 2 ώρες ! Ο παραλίγο τραυματισμός των γεννητικών οργάνων φίλου μου , που θα του τα ζεμάταγα με καυτό ness . Με τους κατάλληλους ελιγμούς όμως , που θύμιζαν σπάσιμο μέσης χανούμισσας , την γλίτωσε με έναν μεγάλο λεκέ στον καναπέ , ε και λίγο κάψιμο στο μπούτι ! Τώρα για τον Θωμά και για τον Θανάση τι να πω , από την Πέμπτη και μετά τους τρώω στη μάπα από το πρωί μέχρι το βράδυ , ούτε γκόμενους να τους είχα , αλλά γουστάρουμε τρελά … Να σας δώσω και μια είδηση , ο εγγονός του Ξυλούρη μόλις κατέφθασε στον Πύργο και είναι πια συμφοιτητής μας , και γαμώ τα παιδιά , αν και Κνίτης, σήμερα τον είχαμε και στην πρόβα μας !Η Τάνια έβγαλε τον γύψο από το πόδι και επιτέλους σταμάτησα να κάνω την αδελφή νοσοκόμα… Όσο για τον Χρήστο από την Κατερίνη που ήρθε στον Πύργο και με έψαχνε κι εγώ η κακούργα ήμουνα Αθήνα , θέλω να του υποσχεθώ δημοσίως , ότι θα καλύψω τα 600 χιλιόμετρα που μας χωρίζουν , μιας και αποφάσισε να πάει να μείνει ακόμα πιο μακριά (Θεσσαλονίκη ! ) για τον καφέ που μου ζήτησε !

Υ.Σ Γιώργο , Θανάση , Θωμά , Έστα , Νίκο , Τάνια , Λένα ,Κώστα 1 , Κώστα 2 , Αναστασία , Αικατερίνη , Χρήστο , ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !


6 σχόλια:

Sophia Choleva είπε...

Θέλω κάποιον για καλό μαξιλάρι δεν πάει άλλο με αυτές τις αϋπνίες

Γεωργία είπε...

Τι τραβάς κι εσύ...Η τέχνη θέλει θυσίες!! χαχα!!

Πού 'σαι, χτυπημένο; Πιες καναν καφέ γιατί σε βλέπω στα ηρεμιστικά!! :P

Φιλάκια!!

p.s. Α, αφού δεν τον έκαψες πάλι καλά γιατί μετά θα ήσουν υποχρεωμένη να τον παντρευτείς!! Αμέ!! Αφού θα του είχες αφήσει κουσούρι...Ντόινγκ!

Υπογραφή : Γεωργία η Άκυρη.

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

Σοφάκι
την πατερίτσα !! κρατα την για ενθύμιο! μην ξεχάσεις. (εξάλλου ήταν και η αιτία που γνωριστήκαμε κατα κάποιον τρόπο)

προτείνω ποτό που γουστάρω πολύ:
Jameson me Grand marnier και πάγο φυσικά!!
ή αν θέλεις πιό ροκ φάση. Το περίφημο
rasty nail
Jack daniels με Southern Comfort
αντε γειά μας και να τσουγκρίσουμε και από κοντά κάποτε

Sophia Choleva είπε...

Πες μου που και πότε και πες πως έγινε κιόλας …

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

μείνε stand by κουκλι. να ξεμπλέξω με το πανελλήνιο πινγκ πονγκ που γίνεται στις 31 Μαρτ και με ένα τουρνουα σκακιστικό που ξεκινάει την Πεμπτη και θα χρειαστεί 7 παιχνίδια Τρίτες και πέμπτες, και εδώ είμαστε. Δεν πειράζει να είναι και ο ντράμμερ (αετόπουλο) μαζί για το ποτάκι? (αν θέλει φυσικά) Εκτός αν με θέλεις αποκλειστικότητα¨-)))

Panagiotis είπε...

γεια!
λοιπον... ένας φίλος, πρόκειται να δουλέψει σε ένα νέο μπαρ στη θεσ. το rasty nail... πατάω στο google...rasty nail... και μου έβγαλε εσένα...χαχα
λοιπόν... να είσαι καλά! ο δεληβοριάς τα σπάει!! αλλά και τά ξένα σου ακόμα πιο πολύ!!ξέρεις από μουσική ...
φιλια!!