Αφραγκίες

Λοιπόν , σήμερα μου ήρθε μια φαεινή ιδέα … Θα ξεκινάει κάποιος μια ιστορία , θα την γυρνάει σε βιντεάκι και θα δίνει πάσα σε κάποιον άλλο να συνεχίσει την ιστορία και πάει λέγοντας !!!Ξεκινάμε σήμερα εδώ . Αυτή τη φορά με ένα τραγουδάκι , που γράψαμε παρέα εγώ με το Θανάση …Τίτλος του τραγουδιού «Αφραγκίες»Η συνέχεια του τραγουδιού στο μπλόγκ του Θανάση... Αύριο όμως...

Υ.Σ Έτσι θα κάνουμε υπερπαραγωγές , χωρίς καθόλου budget θα κάνουμε μια ταινία που θα αρχίζει από το Kingston και θα τελειώνει στη Melbourne!!!Χα-χα-χα…


Σχόλια

Ο χρήστης Χρήστος Αθανάσουλας είπε…
Τέλειο!!!
Που είναι η operater (έτσι γράφεται;)... οέο;;;

:)))
Ο χρήστης Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε…
καλό πολύ καλό. Κάτι από παλιό πολιτικοποιημένο παπακωνσταντι΄νου μου ακόυστηκε. Και πολύ ωραία φωνή στο στυλ αυτό. Μου αρέσαν και οι λογαριασμοί της ΔΕΗ σε πρώτο πλάνο.
Ο χρήστης Χρήστος Αθανάσουλας είπε…
Δεν το κόβεις λέω εγώ αυτό το post τώρα που γύρισες στη Mersedes :)))

άκου αφραγκίες στη Λάρισσα... σε πιστέψαμε :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις