Κυκλάκια

Τα πολλαπλά μου κυκλάκια μου χαρίζουν ένα πλατύ ημικύκλιο κάτω από τα ρουθούνια μου! Τα κυκλάκια αντιστοιχούν στα μαθήματα που αντιμετώπισα εδώ και 4 χρόνια περίπου στην αρένα της εξεταστικής , έπεσαν τόσα πολλά , άλλα πανεύκολα και άλλα στο παραπέντε πριν το εγκεφαλικό , αλλά σημασία έχει ότι φάγανε κι αυτά το κυκλάκι τους , είναι βέβαια και μερικά που αρνούνται πεισταματικά να περικυκλωθούν , αλλά που θα πάει ...
Πλήθαιναν τα κυκλάκια μου ,τα μάζεψα κι αυτά ως άλλα ένσημα του ΙΚΑ ήρθε η ώρα να πάρω σύνταξή από την εξεταστική !
Σε λίγους μήνες θα βγεί η φοιτητική μου σύνταξή που συνεπάγεται και την φυγή μου από την Ολυμπιακή γη , μετά από αυτή τη φυγή το πρώτο που θα κάνω είναι να εγκατασταθώ σε ένα τόπο που θα μπορεί να μου προσφέρει αυτό που έχω εγώ ορίσει στο δικό μου το τσερβέλο σαν ποιότητα ζωής...

Πολλά πράγματα εξάλλου τα έκανα κάτω από το ίδιο μοτίβο , πρώτα ανασταίνομαι μετά πεθαίνω !

Έζησα τη φοιτητική μου ζωή σε ένα μέρος που είναι κατάλληλο για ανάπαυση ενός συνταξιούχου, αρκετά χαλάρωσα στη φύση κάτω από τους ήχους ξέγνοιαστων πτηνών , ώρα για να εισπνεύσω και να γεμίσω τα πνευμόνια μου με όσο καυσαέριο στερήθηκα τόσα χρόνια...
Κι όμως είναι ακόμα μακρύς ο δρόμος, γιατί ο άτιμος ο γάιδαρος έχει εκτός των άλλων και μια τεράστια μεγάλη ουρά και είναι πολλοί εκείνοι που αν και έφαγαν τον γάιδαρο φτάσαν στην ουρά και τα παράτησαν ! Δεν το έκανα τόσες και τόσες φορές που είχα την ευκαιρία να το κάνω , σιγά μην το κάνω τώρα ...(ποτέ μη λές ποτέ.)Ένα ακόμα ημικύκλιο μου λείπει για να συμπληρώσει το χαμογελό μου, για να ολοκληρώσει , για να κλείσει κι αυτόν τον κύκλο!

Κι όσο εγώ θα παλεύω να κλείσω τους κύκλους μου , θα ψάνχω παράλληλα για μια μάσκα οξυγόνου , μακρύς καιρός κοντεύει

Σχόλια

Ο χρήστης ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ είπε…
Hang in there girl! Πιστεψε με, ξερω καλα απο ουρες και για χρονια τωρα παλευω να καταπιω την τελευταια τριχα της!
Οσο για την επιστροφη στην Αθηνα αυτη ειναι μια "διαστροφη" που μονο οσοι γεννηθηκαν εκει μπορουν (και θελουν) να δηλωνουν περιφανα πως εχουν.

Πυγμαλιων (φαν του Blog I might Add)
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Καλημέρααααα!Θέλω καφέ ... Γράφω σε λίγο άντε καλή μου επιτυχία , μου άρεσε κάργα το blog σου Πυγμαλίων που του έριξα μια γρήγορη ματιά ! Δεμ γεννήθηκα στην Αθήνα βέβαια , αλλά γενικά για όλες μου τις διαστροφές είμαι περιφανη ! Θα τα πούμε :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ένα στοίχο θα σου πώ και τίποτα άλλο "Κάντ' υπομονή κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός" χαχαχαχχαχα ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
ΘΑΝΑΣΗΗΗΗ ! Ξύπνησες τόσο νωρίς; Καλά έργαψα του πούστη θα φάει το κυκλακι κι αυτό ! Χα-χα! Υπομονή κάνουμε , αυτό δεν κάναμε από την αρχή ; Εσύ με καταλαβαίνεις απόλυτα , πρέπει να έχεις και πιο πολλά κυκλάκια άπό μένα κοίτα να την κάνεις όσο πιο γρήγορα μπορείς και θα έρθω να σε βρώ μια μέρα στον Πειραιά ! ΜΟΥΤΣΣΣΣΣ
Ο χρήστης Chloe είπε…
Toulaxiston Sofaki mou esu eisai stin gamimeni tin oura tou gaidarou..... ego akoma ton troo!!! Viva la revolution!
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
ΧΛΟΑΡΑΑΑ! Don't worry , στο τέλος όλοι τον τρώμε !!!!Χεχεχεχε

Δημοφιλείς αναρτήσεις