Παρασκευή, Απριλίου 27, 2007

Δυο μαζί είναι καλύτερα ...



Μετά το σπάσιμο κάθε ρεκορ διαβάσματος από τις 9:30 το πρωί μέχρι τις 3:30 τα μεσάνυχτα , με δυο διαλλείματα για φαγητό και για άλλα πράγματα ας πούμε όπως για επιδόρπιο κατέληξα στο συμπέρασμα ότι : "Δυο μαζί είναι καλύτερα" ! Μ'αρέσει η μοναξιά μ'αρέσει να μην έχω κανέναν πάνω από το κεφάλι μου , μ'αρέσει να γράφω μόνο, όταν είμαι μόνη μου και σε πλήρη ησυχία... Είναι μερικά πράγματα όμως που δεν λέει να τα κάνεις μόνος σου , γιατί αλήθεια το μοίρασμα είναι ανακούφιση , είναι βοήθεια ανεκτίμητη .... Δυο μαζί είναι καλύτερα . Δεν λέω 3 μαζί είναι καλύτερα 4,5,6... κτλ, γιατί ο σοφός λαός μας λέει δυο πράγματα :
1) Όπου λαλούν πολλοί κοκκόροι αργεί να ξημερώσει και ...
2) Πάνω από 3 είναι παρτούζα ....

Αν δεν είχα τη δική σου βοήθεια G.gaki δεν ξέρω αν θα μπορούσα να αντέξω τόση πίεση και διάβασμα, αυτό το post και το πιο ωραίο μου χαμόγελο το αφιερώνω σε σένα που ήσουν εδώ ουσιαστικά !!!! Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !

13 σχόλια:

ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ είπε...

Αμαν πια με αυτη την εξεταστικη! Sophie εξηγησε στους καθηγητες σου οτι εχεις κι ενα blog να ενημερωσεις, μια playlist να εμπλουτισεις, ενα κυβερνο-φαρο να διατηρησεις αναμμενο! Μα καλα ειχα την εντυπωση οτι η σχολες στις μικρες επαρχιακες πολεις ειναι πιο ευκολες... (By the way, ειναι καιρος να σου εκφρασω τα "συλλυπητηρια" μου για τη διαμονη σου στον Πυργο - απο Καλαματιανο τι περιμενεις, καλη κουβεντα;) Κι οσο για την επιλογη του Φοιβου, αλλη μια ευχαριστη εκπληξη! (το νεο του cd ειναι στη διαθεση του, αν το θελησεις)
Και μια δημοσια λυτρωτικη ομολογια. Το blog σου ηταν η αρχικη μου πηγη εμπνευσης για ξεκινησω και το δικο μου...

Ανώνυμος είπε...

Ti egine spfaki ta ftisame akoma den arxisame ti na poume ki emeis ore pou den exoume xrono pleon gia aralikia prepei na parw to PTIXIOOOOOOOOOOOO reeeeeee

Sophia Choleva είπε...

Τι αμάν καλέ ; Ακόμα δεν άρχισε !Ευκολά είναι , χμ.... δεν ξέρω πως είναι τα δύσκολα στις μεγάλες πόλεις !!!! Αλλά ότι κι αν είναι πρέπει να πάρω κι εγώ πτυχίο Θανασάκη , αυτό λέμε τόση ώρα παλιά ήταν όλα δεν βαρίεσαι τώρα ότι έχει απομείνει πρέπει να το φάμε ! Ωραία στην Καλαμάτα , αλλά γενικά κάτω από το αυλάκι αγαπητέ Πυγμαλίων δεν λέει τίποτα , Viva Larissa Fortsa Thessalia ! Τιμή μου που αυτό το blog έγινε η αφορμή για την έμπνευση σου , εσύ είσαι στην αρχή, στην ακμή σου , εγώ έχω κουραστεί με το blog έχω πάρει την κατηφόρα μου ! Εσύ δεν έχω καταλάβει μένεις Καλαμάτα ή συνέχεια αλλού πατάς και αλλού βρίσκεσαι ; Λοιπόν αν μένεις Καλαμάτα δεν πρέπει να μου ξεφύγεις !!! Θέλω όνομα επώνυμο λοιπά στοιχεία ... Είσαι επικυνδινός για για την κοινωνία ...

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ; ΕΙΔΕΣ ΒΡΗΚΑ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ;-)

Sophia Choleva είπε...

Είδα -είδα :) Μαθαίνεις τελικά ! Τι καιρό έχει στη Μαγνησία ; Χε-χε!

Ανώνυμος είπε...

Comment μέσω κινητού είδεs αν ξέρειs από πρωτόκολα ΠΟΛΥ !!!!!

ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ είπε...

" Σε σερνει απο τη μυτη αυτο το βαλσαμο... " ετσι κι εγω παλι εδω ακολουθωντας το αρωμα τ' ονειρου. So personal infos by email only dear! You know where to find mine! And i promiss I will answer every question!

Γεωργία είπε...

Σοφία δε σε βλέπω καλά!! Έχεις λαλήσει από την Άνοιξη ή από το διάβασμα;; :P

Πάντως, στο διάβασμα και οι τρεις καλοί είναι...Εξάλλου διαβάζουμε "για την εμπειρία" χαχαχα

Sophia Choleva είπε...

Καλημέρα Πυγμαλίων !Μήπως να φταίει η άνοιξη ; όχι Γεωργία μου η εξεταστική φταίει , αν με δεις δεν θα με αναγνωρίζεις σπίτι και διάβασμα από το πρωί πως θες να μην σαλτάρω μετά ...

Γεωργία είπε...

Μωρέ ας σε δω εγώ κι ας μη σ' αναγνωρίσω!! :D

Πότε τελειώνετε; Το νου σου γιατί εγώ αρχίζω κατά τις 18-19 Μαίου και έχουμε πολλά να πούμε πριν χεχε

Sophia Choleva είπε...

Η αυλαία πέφτει για μένα το Σάββατο 5 Μαίου που δίνω 2 μαθήματα και βαρβάτα , βέβαια κι αυτό της Δευτέρας είναι αστά να πάνε , αλλά άντε να δούμε ...

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σε όλους!
Φέρνω μαντάτα!
Δείτε εδώ: http://greekbloggersparty.wordpress.com/

Μας αφορά όλους και αξίζει να είμαστε εκεί να περάσουμε ωραία και να γνωριστούμε...

Φιλιά :)

Ανώνυμος είπε...

Στα δύσκολα σφίγγουμε τα δόντια και κυνηγαμε το στόχο μαs απο τη Λάρισα δέν είσαι ; Αντε και με το κύπελο ΠΟΛΥΥΥΥΥ !!!