Για τη Γεωργία ρε γαμώτο ....


1)Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Να κοιτάζομαι στον καθρέφτη με το μαγιώ

2)Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Ο Γιώργος

3)Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Σήμερα το πρωί που μιλούσα με τον παπαγάλο μου ...

4)Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Η συνεπής ασυνέπεια

5)Το βασικό ελάττωμά σας;
Τα νεύρα μου

6)Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε κανένα

7)Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με την Αικατερίνη Β' της Ρωσίας ....

8)Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
O Bob Marley

9)Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Αυτό που δεν έχω κάνει ακόμα (JAMAICA)

10)Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Σοφία Χολέβα

11)Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Να είναι πιο ψηλός από μένα

12)... και σε μια γυναίκα;
Να μένει μακριά από τους δικούς μου άντρες

13)Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Αργύρης Μπαρτσακόλιας

14)Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
"Μη γυρίσεις ξανά η πόρτα αυτή θα είναι κλειστή ..."

15)Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Τα δικά μου

16)Η ταινία που σας σημάδεψε;
Stand by me

17)Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Χρύσανθος Χριστοδούλου

18)Το αγαπημένο σας χρώμα;
Βυσσινί

19)Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Την υπαρξή μου .

20)Το αγαπημένο σας ποτό;
Τεκίλα με τριμένο πάγο και τσάι ροδάκινο

21)Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Που έβαφα τα μαλλιά μου για χρόνια ξανθά !!!

22)Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Τη μιζέρια .

23)Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να κοιμάμαι

24)Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Δεν ελπίζω τίποτα , δεν φοβάμαι τίποτα είμαι ελεύθερη!!!

25)Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν πρέπει

26)Ποιο είναι το μότο σας;
Και αύριο μέρα είναι

27)Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Στον ύπνο μου

28)Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Έλα στην παρέα μας φαντάρε ...

29)Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Στν ίδια που ήμουνα και χθές ...


Κάνω πάσα σε Χλόη και Θανάση ...

Σχόλια

Ο χρήστης ΠΡΕΖΑ TV είπε…
Μαλιστα!!!Ενδιαφερον ατομο φαινεσαι!!!!
Ο χρήστης zouri1 είπε…
αυτο με το μαγιο,μ αρεσε περισσοτερο :)
Ο χρήστης Γεωργία είπε…
"3)Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Σήμερα το πρωί που μιλούσα με τον παπαγάλο μου ..."

Πήρες παπαγάλο;;; Ελπίζω να τον έμαθες ήδη να λέει "Γωεργία, τι όμορφη που είσαι!!" χαχαχαχ

Πού είσαι ρε τρελοκαμπέρο; Χτύπα κανένα τηλέφωνο ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...Άντε γιατί θέλω να μάθω και ποιός είναι αυτός ο Γιώργος πουσε ξυπνάει χαχαχα
Ο χρήστης ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ είπε…
Το πρεπον θα ηταν δεσποινις μου να αφησετε και ερωτησεις για να απαντηθουν απο εμας, το πολυαριθμο fan club σας, με θεμα, τι αλλο, εσας!

Καλο ειναι να γνωριζουμε οτι αρεσκεστε στον αντικατοπτρισμο του καλλιγραμμου κορμιου σας στον καθρεπτη, ομως καλυτερο θα ηταν να δημοσιευατε στο blog σας και μια φωτογραφια αυτου, που μονο τα ματια σας εχουν το προνομιο να χαιρονται!

Καλλιστο οσα ο ηλιος δε θα αγγιξει με τις ηδη ζεστες του αχτιδες!

Περιμενοντας το ερωτηματολογιο προς εμας, σας καληνυχτω με μια ομολογια: "Ζηλευω το μικρο σου το πουλι" (το παπαγαλακι που τα καταφερνει να σε κανει να γελας, και να χαιρεται, το ατιμο, το θεαμα αυτο)
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Κι εγώ ζηλεύω το μικρό σου το γατί ... Μπορείς να απαντησεις κι εσύ το ερωτηματολόγιο έχοντας στο μυαλό σου εμένα !!!Χιχιχι!Αρε Παναγιωτάκη με έκανες και γέλασα μπράβο αγορίνα μου ...
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Η μόνη αληθινή αντανάκλαση του εαυτού σου καθρεπτίζεται στα μάτια αυτών που σ'αγαπούν....
Ο χρήστης ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ είπε…
1)Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Καθε νεο post σου!

2)Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Η προσδοκια οτι κατι νεο υπαρχει στο blog σου να μου φτιαξει το κεφι!

3)Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Χμμ, μαλλον καθε φορα που σε ακουω να "νιαουριζεις"

4)Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Η πλεονεξια στις φιλιες μου. Τα θελω ολα και τα θελω τωρα!

5)Το βασικό ελάττωμά σας;
Η εξαρτηση μου σε ο,τι σε αφορα!

Μαλλον καταλαβες πως θα συνεχιζε αυτο το ερωτηματολογιο με αξονα εσενα ;-)
Ο χρήστης dimitris είπε…
Μάλιστα...
Ενδιαφέρον!!!

Πιστεύω πως η φυσική ομορφιά που διαθέτεις και το αστείρευτο ταλέντο στο γράψιμο σε συνδυασμό με το δυναμικό χαρακτήρα σου προδιαγράφουν(μισό λεπτό να σκουπιστώ...)ένα λαμπρό μέλλον με πολλές αναριχήσεις στις εκάστοτε κορυφές των στόχων σου!!!

"Κι όσοι δεν σέβονται,θα σε φοβούνται"
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Να δω πότε θα ασχοληθείς με αυτό που σου ζήτησα...... :(
Ο χρήστης dimitris είπε…
Θα βάλεις καμιά φωτογραφία τώρα που έκανες σώμα απτά γυμναστήρια???
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Θα βάλω θα βάλω και θα γίνει πανικός !Χα-χα-χα!

Δημοφιλείς αναρτήσεις