Πουθενά δεν κολλάω


«Θέλω να πω, δεν πάω μόνο με τους αμόρφωτους , ούτε μόνο με τους μορφωμένους ,με όλους κάνω παρέα , αλλά πουθενά δεν κολλάω κανονικά . Έτσι νιώθω . Εκείνο που μου έχει μείνει από μια τέτοια στάση είναι μια σχεδόν μόνιμη μοναχικότητα ,όχι μοναξιά , με «κλάψες και γκρίνιες» που έλεγε «Ο Πασατέμπος» πριν. Μοναχικότητα ηθελημένη , ήρεμη με αξιοπρέπεια, που προσπαθώ να την εμφανίσω και με κάποια επίφαση μαγκιάς , ειδικά στις δύσκολες στιγμές της ζωής μου . Βοηθάω τους άλλους , υποστηρίζω, τρέχω , αλλά καθόλου δεν γουστάρω το αντίθετο . Δεν θέλω υποστήριξη και βοήθεια από τους άλλους . Πέστε το συναισθηματική αναπηρία , πέστε το ότι θέλετε. Αλλά ακριβώς στα δύσκολα είναι που δεν θέλω να δω άνθρωπο , που κάτι έννοιες όπως « συμπαράσταση», « αλληλεγγύη», «ανθρωπιά», μου φαίνονται κενές περιεχομένου , πιεστικές και ενοχλητικές , όταν πρόκειται για μένα τον ίδιο , τελεία και παύλα . Απόσπασμα από το βιβλίο « Πλατεία Λένιν Πρώην Συντάγματός» (σελ. 145)
Μια αράδα λέξεις , που όμως λένε όσο θα ήθελα να σου πω για να με καταλάβεις ….

Σχόλια

Ο χρήστης η Λίτσα είπε…
Γαμώτο… Κι εγώ κάπως έτσι…
Αλλά υποπτεύομαι πως είναι λάθος…
Αλλά πάλι τα ίδια θα κάνω αν …
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Χμ… Λάθος…Κάποτε το σκεφτόμουνα κι εγώ, αλλά όχι, τελικά κατέληξα στο συμπέρασμα , πως απλά έτσι είμαι εγώ , για να σου δώσω να καταλάβεις , ενώ υπάρχουν χιλιάδες λάθος πράγματα να κάνεις εκεί έξω στη μπαμπέσα τη ζωή , εγώ κάνω μονίμως τα ίδια , μένω πιστή στα λάθη μου … Είναι απλά ο τρόπος που διαλέγεις να ζεις …
Ο χρήστης Γεωργία είπε…
Σοφάκι, κάποια μέρα ή κάποιο βράδυ, κάποιος θα σου πει ότι σε σκέφτεται συνέχεια, ότι νοιάζεται για σένα όσο η μάνα σου η ίδια, ότι θέλει να σε βλέπει να γελάς και όταν κλαις να σε έχει αγκαλιά.

Και τότε, θα δεις ότι κολλάς παντού ;)
Ο χρήστης ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ είπε…
Nice template dear ;-) That means that you downloaded the entire cd that I was sure you'd love!

Υ.Γ Το αγγλικο απλα... βγηκε μονο του! Θελω να μου πεις πως καποιος κατεβαζει ενα τραγουδακι απο το podcast καποιου γιατι μου ζητανε καποια.

Have a nice day!!!
Ο χρήστης Ottimista είπε…
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕ ΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ

Δημοφιλείς αναρτήσεις