Τρίτη, Ιουνίου 05, 2007

Ποιες μου μοιάζουν !!!!

















13 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Δεν ειστε και ιδιες...αλλα okay!!!

Sophia Choleva είπε...

Ναι ναι έχεις δίκαιο είναι άσχημες οι καημένες

Unknown είπε...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaax!
H θεά!
Η θεά του Ιντερνετ σε βιντεο....

manosantonaros είπε...

Καμμιά δεν σου μοιάζει Σοφία μου... καλέ είναι δυνατόν να σου μοιάζουν αυτα τα μπαζα;
Μωρέ ποιές είναι αυτές;
Γνωστές σου;

Sophia Choleva είπε...

Ε, όχι μόνο του Ιντερνέτ ! Αφού είναι μπάζα εσένα τι σε νοιάζει ; Μήπως θέλεις να σου τισ γνωρίσω ; Χα-χα-χα-χα

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

Συγγνώμη για πριν, αλλά έγραψα για τα χειλάκια σουμερικά πράγματα που ηταν πολύ όμορφα, αλλά όχι πολύ κομψά.
Και έτσι τα εκανα delete...
Πολύ ωραίο το κραγιόν θα'θελα να'χω το σημάδι του...
Κυκλικά.

Unknown είπε...

Μπανάνα, hot dog, παγωτό ξυλάκι, γλειφιτζούρι.
Μερικές φορές βρε Σοφία, σκέφτομαι τί θα ήθελα να ήμουν αν δεν ήμουν ανθρωπος.
Μπαίνοντας στο ποστ σου, δεν ξέρω πώς μου ήρθαν αυτές οι λέξεις.
Ενα περίεργο πράγμα.

Ottimista είπε...

Για μένα είσαι ότι πιο όμορφο υπάρχει στον κόσμο

Chloe είπε...

Koita na deis Sofaki.... 2-3 apo autes parapano exoun pethanei e opou na nai tha ksekanoume kai tis alles.... 2 einai oi thees..... Esu kai i xelona kareta -kareta!!!!

Sophia Choleva είπε...

Το fun club μου!!!Χα-χα-χα!Σας ευχαριστώ παιδιά μου που δείχνετε με τέτοιο τρόπο τον θαυμασμό σας , αλλά ένα έχω να πω , η χελώνα τα σπάει όλα!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πίστεψέ με απολύτως καμία χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Sophia Choleva είπε...

Ναι έχεις δίκαιο καμία σχέση , με μια άλλη φωτό που είχα βάλει έμοιαζα 98% με την Ατζελίνα , αυτές είναι μπάζα είπαμε ! Καλό κουράγιο εκεί στο ΤΕΙ που βρίσκεσαι , και μην ξεχνάς πως αν δεν βρέξεις κώλο δεν τρώς ψάρια !

Ήρθε ο Λάζαρος, ήρθαν τα βάγια...

  Περιμένοντας τη μικρή να σχολάσει από την ενόργανη ακούω μανάδες να συζητούν η μία εξ αυτών με ενθουσιασμό λέει για τις κόρες της και την ...