Τρίτη, Ιουλίου 17, 2007

Ελαφρότητα


Καμιά φορά μετανιώνω για την ελαφρότητα με την οποία αντιμετωπίζω τα πάντα γύρω μου και κυρίως τον εαυτό μου . Όχι δεν το κάνω επειδή μου είπε ο φίλος μου ο Μάκης πως οι άντρες προτιμούν τις χαζές , το κάνω από εσωτερική ανάγκη .
Εξάλλου όταν και όπως έπρεπε έδειξα το πόσο απόλυτα καμιά φορά αρνούμαι να συμβιβαστώ με οτιδήποτε ελαφρό υποτιμάει τη νοημοσύνη μου .
Αυτή η ελαφρότητα δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας τρόπος αυτοάμυνας απέναντι σε όσα κατέχω , απέναντι σε όλα αυτά που τρομακτικά καμιά φορά μου αποκαλύφθηκαν … Όχι δεν φτιάχνω μια ψευδαίσθηση , έναν κόσμο αγγελικά πλασμένο για να μπορώ να ζω άνετα μέσα σε αυτόν . Δεν θεωρώ πως η άγνοια σε κάνει πιο ευτυχισμένο , πιο ανυποψίαστο μπορεί . Η μόνη μου δυστυχία , ξέρω πολλά για να κάνω «κάτι» …

Υ.Σ –Δεν έχω βρακιά ..
- Ε! Βγες μια φορά και χωρίς κώλο .

2 σχόλια:

Ottimista είπε...

ΚΑΤ' ΑΡΧΑΣ Ο ΦΙΛΟΣ Ο ΜΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟ ΩΣ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ . ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΟΝΤΩΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΙΣ ΧΑΖΕΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΞΕΠΕΤΑ ΕΡΩΤΕΥΟΝΤΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΕΣ. ΑΝ ΜΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΚΑΙ Η ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΣΑΝ ΧΑΡΤΙΝΟΣ ΠΥΡΓΟΣ . ΤΟΤΕ ΘΕΛΕΙ ΟΝΤΩΣ ΚΩΛΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ . ΕΔΩ ΚΟΛΛΑΝΕ ΤΑ ΜΕΤΑΞΩΤΑ ΒΡΑΚΙΑ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΧΑΖΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ. ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΛΗΓΩΣΟΥΝ

Ottimista είπε...

ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΥΡΙΟ LIVE ΣΤΟ MEETING