Πέμπτη, Ιανουαρίου 17, 2008

Ο αμετανόητος

Ο αμετανόητος
Στίχοι: Στέλιος Βαμβακάρης
Μουσική: Στέλιος Βαμβακάρης
Πρώτη εκτέλεση: Παύλος Σιδηρόπουλος

Ειμαι εξω απτο συστημα
Εδω και λιγα χρονια
Κι απο κανενα δεν ζητω
Παρασημα γαλονια

Ειμαι εξω απ' το συστημα
Με ονειρα βαρβατα
Κι ασε να λεν για μια μικρη
Γατουλα με γραβατα

Εγω δεν θελω ζητω
απο τα πτωματα
Γιατι ειμ' εθισμενος
Στα παραπτωματα

Ειμαι εξω απο το συστημα
Γλυκια μου πιτσιρικα
Σε γουσταρω διχως προικα
Διχως ενσημα και ΙΚΑ

Εγω δεν θελω ζητω
απο τα πτωματα
Γιατι ειμ' εθισμενος
Στα παραπτωματα

8 σχόλια:

diastimata είπε...

Τώρα θα μου πεις ότι ακούς και "Σπυριδούλα" και θα με στείλεις αδιάβαστο!

ΥΓ. Πολύ με μπέρδεψε το προγραμματάκι για τα mp3. Πώς βάζω καινούργια αφαιρώντας τα παλιά; Εγώ βάζω, βάζω και τελειωμό δεν έχουν!

Sophia Choleva είπε...

Καλημέρα diastimata μου ! Τι χαμπάρια ! Αν δεν άκουγα και Σπυριδούλα τι θα άκουγα η απάντηση μου στο gcast! Λοιπόν ακολούθησε τα βήματα μου . Με εμπιστεύεσαι ακολούθησε με και θα δεις πως θα σβήσεις ένα τραγούδι που θες.
1.Πας εκεί που λέει Subscribe free κάτω από το gcast της σελίδας σου, και κάνεις διπλό αριστερό κλικ .
2. Στη σελίδα που θα σου ανοίξει κάτω κάτω κάνεις διπλό κλικ εκεί που λέει Create your own podcast with Gcast.
3.Στη σελίδα που ανοίγει θα δεις πάνω στα αριστερά κάτι παρόμοιο
Listen to Your Podcast
sophie_jamaica's podcast
XML

sophie_jamaica2
XML

Create new podcast channel

Πατάς εκεί που λέει diastimata’s podcast ή ότι άλλο λέει , τεσπά και κάνεις διπλό κλικ ! Κατάλαβες που λέω εεε? Στο κουτάκι που λέει 2 .Listen to Your Podcast.
4. Ας ελπίσουμε ότι κατάλαβες .Στη σελίδα που σου ανοίγει πας εκεί που λέει Recent episodes και μετά το μόνο που κάνεις είναι να πατήσεις Delete this post στο τραγούδι που δεν θέλεις !

Sophia Choleva είπε...

Αγαπητέ diastimata , βαριέμαι αφόρητα τον τελευταίο καιρό , και οι λόγοι ; Προφανείς, αλλά δεν θέλω να τους αναλύσω τώρα ! Δεν γράφω post, δεν θέλω, βαριέμαι , τι να πω εξάλλου , ότι είχα να το πω το είπα και γαμώ του όζοντός την τρύπα που λέει και ο Ρασούλης ! Λοιπόν γι αυτό θα σου πω την δικιά μου ιστορία σε σχέση με το τραγούδι «Ο αμετανόητος» . Ήμουν πιο πιτσιρίκα από ότι είμαι σήμερα , τόσο πιτσιρίκα που ακόμα θα έγλειφα γλειφιτζούρια μάλλον . Είχαμε κατέβει κάτω στη χαβούζα Αθήνα , ο μεγάλος μου αδερφός (ο Δημήτρης )καλά μεγάλος 3 χρόνια διαφορά έχουμε , μαζί με τον father Bill , κι εμένα , ο λόγος που είχαμε κατέβει; Ο αδερφός μου γυμνάσιο πρέπει να πήγαινε , είχε διαβάσει στο Ποπ και Ροκ λέει ότι υπήρχε κάπου στο Ίλιον αν δεν κάνω λάθος , ένα μικρό δισκάδικο που είχε ακόμα 3-4 δίσκους , από τους «Ήχους του χειμώνα» που ήταν μια προσπάθεια του υπουργείου νέας γενιάς . Σπάνιο κομμάτι λοιπόν έπρεπε να το έχουμε κι εμείς αφού ο αδερφός μου από πολύ μικρός άρχισε να μαζεύει δίσκους και cd ! Ψάξαμε –Ψάξαμε τελικά βρήκαμε το δισκάδικο που ήταν έτοιμο να το κλείσει το μαγαζί και πήραμε αυτόν τον πολυπόθητο δίσκο , όπου στο δίσκο εκείνο η ερμηνεία είναι από τον Στέλιο Βαμβακάρη , μέσα από κάποιες φυλακές η ηχογράφηση ! Αν πάω στη Λάρισα όπου και έχουμε τον δίσκο , θα σου γράψω περισσότερες λεπτομέρειες την επόμενη φορά ! Πάω να συνεχίσω το καφέ μου θα τα ξαναπούμε ελπίζω σύντομα!

Ottimista είπε...

Αν και είμαι μες στο σύστημα σοθ αφιερώνω τους στίχους

Ειμαι εξω απο το συστημα
Γλυκια μου πιτσιρικα
Σε γουσταρω διχως προικα
Διχως ενσημα και ΙΚΑ

φιλιά μωράκι μου

Αλέξανδρος Σαλαμές είπε...

Κορίτσι πράμα, άκου λίγο Χατζηγιάννη και Πλιάτσικα όπως όλες οι κοπέλες της παντριάς. Άνθρωπος δε θα γυρίσει να σε κοιτάξει με αυτά που ακούς!Φιλιά ρε αγρίμι! :)

Sophia Choleva είπε...

Όταν με το καλό είναι να παντρευτώ , που μόνο μαζί σου δλδ(χα-χα-χα)θα κάνω δήθεν ότι ακούω Professional sinnerz για να σε ρίξω!Χα-χα-χα!

Αλέξανδρος Σαλαμές είπε...

Αν έρθεις μαζί μου και σε live θα σε αφήσω να γίνεις η μάνα των παιδιών μου!!!χαχαχα!Θεά! :D

Sophia Choleva είπε...

Καλά άμα ήταν έτσι θα είχα γίνει πολύτεκνη !Κάθε live και παιδί!!