Χωρίς εμένα





















Ξεχνάς πετώντας μακριά


ξεθωριασμένες φάτσες


γριές νεράιδες κουρασμένα ξωτικά


ζευγάρια να σαλταίρνουν απ'τις ταράτσες.


Παράδεισοι με φώτα σβησμένα ιπτάμενοι μπάτσοι πάνω απ'την πόλη


μαθαίνεις να ζεις χωρίς εμένα


μα δεν αντέχεις το κρυφό σου ζόρι.


Φωτογραφίες χορεύουν στο κενό


τις κυνηγάς και χάνεσαι στη νύχτα μυστήριες ώρες, το μπαρ αδειανό


με σκληρά ροκ εν ρολ στριφογυρνάς στην πίστα.


Μια κόλαση με πρόσωπα βαμμένα


άγγελοι χλωμοί στυγνοί μισθοφόροι

μαθαίνεις να ζεις χωρίς εμένα μα δεν αντέχεις το κρυφό σου ζόρι.


Υ.Σ Χρόνια Πολλά LooN

Σχόλια

Ο χρήστης Ottimista είπε…
Η αλήθεια είναι πως η ζωή χωρίς εσένα δεν έχει ενδιαφέρον συμφωνώ αλλά φροντιζεις να μας βάζεις τόσο όμορφες φωτογραφίες που δεν μπορουμε να σε ξεχάσουμε .Φιλιά πολλά
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Σήμερα μετά το αρνί εξερευνούσα τα άλλα blog του diastimata , και καθώς διάβαζα και διάβαζα μου ήρθε αυτό το τραγούδι στο μυαλό Αγγελάκας –Καρράς τι άλλο !Ο στίχος κλειδί …μα δεν αντέχεις το κρυφό σου ζόρι … όσο για τις Φώτο είναι από τα Χανιά έχω πάνω από πεντακόσιες , δεν ήξερα τι να κάνω και καθόμουν και τις έφτιαχνα λίγο …Αύριο θα πάμε εκδρομή στις Συρακούσες … Μάκια ottimista μου !
Ο χρήστης Melikratis Carribean sounds είπε…
Holla! Το έχεις εντοπίσει το κρυφό σου ζόρι? Πιστεύεις ότι έχεις βρει τρόπο να το παλέψεις η σκέφτεσαι να το αφήσεις να κάνει ότι θέλει αυτό?

υ.γ. Ωραία φωτό η "μπλέ" με το ρόπτρο. Μου άρεσε περισσότερο απ' όλες.
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Το έχω βρει το κρυφό μου ζόρι . Κάνει ότι θέλει αυτό , τον τρόπο τον ξέρω την δύναμη δεν έχω να το κάνω πράξη !Καλές είναι μωρέ οι φωτό, τώρα τελευταία μπάινω πολύ συχνά στο blog σου και ενημερώνομαι ...Τόσα χρόνια ήμουνα στον Πύργο γαμώ την τρέλα μου, τόσα βράδια στην Πάτρα και δεν έτυχε να σε γνωρίσω , δεν πειράζει !Καλά να περνάς bro
Ο χρήστης diastimata είπε…
Καλώς το ξενιτεμένο μας παιδί!

Αληθώς Ανέστη!

Να είσαι πάντα καλά!

(Και καλά λάθη να κάνουμε)...
Ο χρήστης Melikratis Carribean sounds είπε…
Thanx Sis! Και στην Πάτρα καλά είναι.
Εχει ωραίες παραλίες κι έρχεται καλοκαίρι. Οργανώσου!
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Ξενιτεμένο είμαι ακόμα,κλαψ…. Όχι άλλα λάθη !!!Στην αρχή νόμιζα κι εγώ πως ήταν λάθη, αλλά αν αυτά τα επαναλαμβάνεις διαρκώς , μάλλον είναι ο τρόπος που επιλέγεις να ζεις έστω και υποσυνείδητα ! Μακιααα…
Μωρέ θα έρθω και Πάτρα και τις απίστευτες παραλίες θα ξανά επισκεφτώ , πρώτον γιατί πρέπει να κατέβω για να παραδώσω την πτυχιακή μου και να δεύτερον γιατί το είχα κανονισμένο να κατέβω για διακοπές κάτω…Τι τόσους γνωστούς έχουμε κάτω από το αυλάκι !!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις