Θέα, Θάλασσα και Δελφικό τοπίο...

Το θέμα είναι πως δεν ήθελα να ανακαλύψω τίποτα … Τι να θέλω δηλαδή . Πριν λίγες ώρες φτάσαμε στο Γαλαξίδι ,άλλοι ορμώμενοι από τα νοτιοδυτικά κι άλλοι από τα βορειοανατολικά …
Ολιγοήμερες διακοπές , στον τόπο που πάντα προσφεύγω όταν θέλω να χαλαρώσω από κάτι , από κάπου να κρυφτώ και ίσως το τέλειο μέρος να διαβάζει κανείς επεξεργασία σήματος !!!
Μένουμε σε ένα ξενοδοχείο που βρήκα από το internet και έχει πολλά διαφορετικά δωμάτια.(όπως και τα περισσότερα ξενοδοχεία, άλλωστε!!!! ) Αλλά μόνο αυτό έχει «δωμάτιο του βαρκάρη» που έχει κρεβάτι βάρκα και έχει και την τιμητική του , δείτε εδώ για να καταλάβετε τι εννοώ http://www.olympicnet.gr/odigos/fokida/artarchodiko/index_gr.htm.
Εγώ φυσικά διάλεξα το «δωμάτιο του σκηνοθέτη» και έχω μείνει ενθουσιασμένη. Αυτή είμαι εγώ , φιλοσοφώ για να φιλοσοφώ , γράφω και ξαναγράφω , για να μάθω τη ζωή κι εμένα, γιατί έτσι γνωρίζω τον κόσμο εγώ , γράφοντας γι αυτόν κι αλήθεια μπορώ και ενθουσιάζομαι ακόμα, κι αλήθεια ποτέ δεν έμαθα τίποτα ….
Τι δουλειά έχω εγώ με επιστήμονες και ειδήμονες , που δεν βλέπουν τα σύννεφα σαν ένα μέρος που είναι απλώς ιδανικό για να πετάει κανείς , αλλά σαν μια ορατή συνάθροιση υδρατμών πού έχουν συμπυκνωθεί σε σταγόνες νερού ή μικρούς παγοκρυστάλλους επάνω σε πυρήνες αλάτων και αιωρούνται σε διάφορα ύψη στην ατμόσφαιρα υποκείμενα στις κινήσεις τού πνέοντος ανέμου; Δε λέω μαγευτικό να μαθαίνεις και να ανακαλύπτεις τον κόσμο και την αλήθεια του , όμως εγώ κοιτάζοντας τριγύρω μου , αντιλαμβάνομαι τον κόσμο σαν ποίηση , τι κι αν αυτό δεν έχει καμία σχέση, ούτε με τη φυσική , ούτε με την σκληρή όψη του πραγματικού κόσμου εκεί έξω , κι αυτός για εμένα δεν είναι τίποτα άλλο , από μια καλή αφορμή για γραφή …

Στις 20 Ιουνίου εγκατέλειψα τη Λάρισα προσωρινώς , και όταν έλεγα τότε προσωρινώς εννοούσα για έξι μέρες, έχουν περάσει κι άλλες έξι κι ακόμα λείπω και θα περάσουν άλλες έξι μέχρι να επιστρέψω πάλι και το αυλάκι πάλι λυσσομανά για να με τραβήξει προς τα κάτω !!!
Θα επανέλθω με καλό φωτογραφικό υλικό από Γαλαξίδι , και πολλές και καλές ιστορίες να σας διηγηθώ . Ανεβάζω και δύο φωτογραφίες , άσχετες μια από τον Πλαταμώνα που είχα πάει για μπάνιο πριν κατέβω εδώ και μια από την Νεάπολη , στη Λάρισα όπου πάω και λέω ότι παίζω τένις τώρα τελευταία !!!!Επίσης σας έχω δύο υπέροχες φωτογραφίες με την αρχοντομουτσουνάρα μου μέσα από το δωμάτιο του σκηνοθέτη που από την βεράντα έχει καταπληκτική θέα , μιας και εκτός από το φαί το μεσημεριανό γυρίσαμε όλοι πτώματα έτοιμοι για βούτα , και ύπνο κάτω από το δροσερό αεράκι του κλιματιστικού και το φοβερό τραγούδι των τζιτζικιών , μόνο που εγώ προτίμησα , το γράψιμο από τον ύπνο … Τα ξαναλέμε σύντομα








Σχόλια

Ο χρήστης ΠΡΕΖΑ TV είπε…
τΙς ΚΑΛΗΣΠΕΡΕς ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑς!!!
Ο χρήστης diastimata είπε…
Καλή διαμονή και καλή επιστροφή! Να γεμίσεις όμορφες στιγμές...

Δημοφιλείς αναρτήσεις