Σάββατο, Σεπτεμβρίου 27, 2008

Γιορτή



Όλα βαίνουν καλώς, στην εφημερίδα τρέξιμο τα γνωστά, αν και η βούρτσα είναι βαριά τώρα που ανοίγουμε και ραδιόφωνο και δεν θέλωωωωωω καθόλου! Έχω ένα εικοσιτετράωρο και κάτι ψιλά για ύπνο και θα το εκμεταλλευτώ όσο δεν πάει…

Εντάξει αφού είδα και τον συμφοιτητή μου τον Βασίλη τον Σκουλαράκο από την Αταλάντη στην TV , στο πρωινό του Λυριτζή και του Οικονόμου , όλα τα περιμένω τώρα, αν και ένα σαράντα τα εκατό των συμφοιτητών μου δουλεύουν σε ΜΜΕ , κάμποσοι υπηρετούν την μαμά πατρίδα και οι άλλοι ή τα ξύνουν ή δουλεύουν σε καφετέριες !

Όσο για το Βασίλη ήταν από τους πρώτους που γνώρισα στον Πύργο, άσχετα αν μετά δεν κάναμε παρέα . Το ήξερα ότι δούλευε στο πρωινό της ΝΕΤ ,αλλά δεν ήξερα ότι βγαίνει και στο γυαλί και τα λέει και μια χαρά και του πάει το γυαλί κάργα. Σήμερα το μεσημέρι και ενώ είχα κοιμηθεί γύρω στις δεκατέσερεις ώρες , άνοιξα το χαζοκούτι στο Alter στο TV weekend, να σου και πλάνα από το πρωινό της ΝΕΤ με το Βασίλη σε πρώτο πλάνο , αν δεν παράκουσα, τι ωραίο μανάρι είναι αυτό πρέπει να σχολιάζανε χα-χα-χα!

Σέρνω τα πόδια μου με τις καινούργιες χειμωνιάτικες – καμηλοπάρδαλη παντόφλες μου ως την κουζίνα , γαλλικός με γεύση φουντούκι , μμμμμ! Βάζω φωτιά σε ότι με καίει και σε ότι μου τρώει την ψυχή, τον Γιάννη στα τέρματα ,χμμμ τι θεικό κέικ είναι αυτό;

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φήμες λένε Σοφάκι μου και πολυαγαπημένη μου παλαιά συμφοιτήτρια ότι τον καλό μας τον Βασίλη τον βγάλανε στα μεσημεριανά όχι γιατί είναι ωραία παιδί που είναι δηλαδή , αλλά γιατί είπε «Πάμε τώρα και σε μια ευχάριστη είδηση , νεκρή βρέθηκε σαρανταπεντάχρονη στην Αμαλιάδα !!!» Ο Βασιλάκης μας το έχει καβαλήσει σου λέω πάρα πολύ, κάποιος πρέπει να τον ξυπνήσει !

Sophia Choleva είπε...

Δημοσιογράφος σου λέει μετά! Καλά λέω εγώ ότι ζω στον κόσμο μου. Ναι τελικά όλοι οι συμφοιτητές μου ξέρανε ότι βγαίνει από το Μάρτιο στην tv , μα που ζω ; Ζω στα βράδια μου και στα σκοτάδια μου ,αυτό είναι το μόνο σίγουρο γιατί τέτοιες ώρες που παίζει η εκπομπή εγώ κοιμάμαι. Αν είναι αλήθεια ότι έκανε λάθος και είπε ευχάριστη είδηση ,για το θάνατο μιας γυναίκας , δεν νομίζω ότι έγινε και τίποτα. Με τόση μαλακία που έχουμε φάει από την τηλεόραση, τα ανεχόμαστε ευχάριστα όλα πια .Ούτε ξέρω αν έχει καβαλήσει καλάμια, αλλά ακόμα κι αν είναι έτσι καλά κανεί, εξάλλου εγώ με τον Βασίλη πολλές φορές δεν λέγαμε καλημέρα και από τον Πύργο ακόμα , οπότε κι αν ποτέ τον δω τυχαία στο δρόμο και δεν με χαιρετήσει δεν θα παρεξηγηθώ και πάλι μπράβο του που έκανε τους άλλους να ασχολούνται μαζί του!