ΟΞΥΓΟΝΟ


Δεν είναι ο νόμος του Μέρφι που φταίει, δεν είναι το κακό μάτι, η ασυνέπεια των άλλων, δεν είναι ότι τρέχω σαν το σκυλί, δεν είναι που ζητάω λεφτά ακόμα από τη μάνα μου ενώ δουλεύω, δεν είναι που σκοτώνουν κάθε μέρα τα όνειρα μου, εγώ δεν ξέρω που σκατά βρίσκω τη δύναμη και κάνω καινούργια, δεν είναι που η υγεία μου τον τελευταίο καιρό πάει από το κακό στο χειρότερο, δεν είναι που μέσα μου ξέρω πως δεν είναι αυτό το χειρότερο, δεν είναι που οι αντενδείξεις της μιας αγωγής γαμάν τις άλλες αντενδείξεις της άλλης. Δεν έχω δύναμη, θα ξαναβρώ μα τώρα δεν έχω, φταίει αυτή η σωματική αδυναμία , τα σπασμένα νεύρα, οι ορμόνες, η εξαθλίωση; Όχι. Οξυγόνο θέλω και δεν περισσεύει για μένα...

Υ.Σ Σήμερα θα δω τις μακέτες για το newsnviews περιμένω, ελπίζω σε αυτό με όση πίστη μου έχει απομείνει ...

Σχόλια

Ο χρήστης Menelaos Gkikas είπε…
Είχα διαβάσει και κάποια προηγούμενα άρθρα σου για τη δημοσιογραφία και σκέφτηκα να απαντήσω. Εσένα το θέμα σου ξέρεις ποιο είναι ψυχολογία. Η για να το θέσω καλύτερα, το θαύμα της αντίστροφης ψυχολογίας. Βέβαια αυτό που διάβασα στο προηγούμενο άρθρο σου δεν έχει καμία σχέση με το τωρινό και για αυτό θα έλεγα, κάτι που τηρώ και εγώ ο ίδιος, μην ελπίζεις και πολύ στη μασημένη τροφή ενός βιογραφικού...
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Τι εννοεί ο ποιητής ;
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Θέλεις παγωτό; Όχι δεν θέλω, αν και θέλω !
Ο χρήστης Menelaos Gkikas είπε…
Εννοώ ότι βλέπω μία πάλη και κάποιες έντονες διακρίσεις που αργότερα δημιουργούν αντικειμενικά προβλήματα. Μία μπάλα καϊμάκι...!!
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Ναι μωρέ δοκιμάζω για να έχω και προσωπική εμπειρία να μη λένε πως όσα λέω είναι αβάσιμα και τέτοια ξέρεις, χα-χα-χα! Καϊμάκι; Να σου βάλω εμένα δεν μου αρέσει καθόλου πάντως .
Ο χρήστης Γεωργία είπε…
Πού είσαι ρε κοπελιά;; Get a grip και σύνελθε μην έρθω και σε χτυπήσω...Άκου λέει δεν περισσεύει οξυγόνο!! Εδώ να δεις τι γίνεται!! lol
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Τρομερή η αίσθηση να σου λείπουν οι άνθρωποι, ίσως λίγο πιο σκληρή όταν ξέρεις ότι είναι δίπλα σου και δεν μπορείς να τους δεις. Μου έλειψες να ξέρεις, κι ας μην είμαστε δίπλα. Δεν στην πέφτω, δεν έχω απογοητεύει ακόμα τόσο πολύ από τους άντρες !!!χα-χα-χα.. Τι να κάνω μωρέ εδώ ξέρεις καμιά φορά σκέφτομαι να τα παρατήσω όλα και να πάω στο χωριό μου, να ησυχάσω και όσο σκέφτομαι ότι ποτέ δεν θα βγω στη σύνταξη άλλο τόσο μεγαλώνει μέσα μου αυτή η επιθυμία !Να’ σαι καλά , και να σπαταλάς ουσιαστικά τις μέρες σου !
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
σοφια μου η δουλεια σε πειραξε στα νευρα σου αγαπη μου !!!!!!! αντε μια βολτα κατα κατω να στρωσεις !!!!! αντε κοπελα μου σε περιμενουμε ολοι !!!!! τανια
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Κλείνω κι έρχομαι έρχομαι φτάνωωω

Δημοφιλείς αναρτήσεις