Τρίτη, Φεβρουαρίου 17, 2009

AFRICA TO JAMAICA


Μιλούσα στο Facebook με το Μιχάλη, όταν με έπιασε ένα αναπάντεχο και ξαφνικό, κόψιμο , αυτό ήταν , με το που πήγα στην χέστρα από εκεί και πέρα δεν θυμάμαι τίποτα, όλα θόλωσαν τριγύρω μου , όλα μαύρισαν ξαφνικά ….
Ένιωθα, τα κρύα μαύρα πλακάκια στο σβέρκο μου, (μη βάλετε μαύρα πλακάκια στο μπάνιο, δε λέει είναι συνέχεια γεμάτα άλατα, ποιος να τα καθαρίσει…)
Όταν συνήλθα, ο Μιχάλης είχε βγει, σήμερα έχει στο blow, reggae party και θέλω να πάω με τρέλα και δεν σηκώνει κανένας το τηλέφωνο, αλλά κι εγώ με όλα τα ρεμάλια που κάνω παρέα ακόμα θα κοιμούνται ή θα με αποφεύγουν !
Σας φιλώ στα αυτιά , αν όχι σήμερα την Τσικνοπέμπτη θα πάρω την Καθ και θα πάμε blow στανταράκι !



2 σχόλια:

Γεωργία είπε...

Αυτός ο...υπερ-ρεαλισμός σου με το πλακάκι στο σβέρκο μετά το κόψιμο...έγραψε ιστορία! Νέο κίνημα! lol

Θεόμουρλη!!!!

Sophia Choleva είπε...

Ήθελα να το συνεχίσω, αλλά μετά βαρέθηκα και βγήκα για καφέ!!! Από ρεαλισμό; Όσο θες έλα σε μένα να σου δώσω όσο θες, γι αυτό σκίζω και το σουτιέν μου για λίγο παραμύθι, γι αυτό θέλω να βρω ένα γκομενάκι, να μου πουλάει φούμουρα κι ας ξέρω ότι με κοροϊδεύει , δεν ξέρεις πόσο μεγάλη ανάγκη έχω να παραμυθιαστώ γενικά, γιατί αλλιώς δεν αντέχεται τόσος ρεαλισμός, θέλει drugs ή ραντεβού με τον άγιο Πέτρο! ….

Ήρθε ο Λάζαρος, ήρθαν τα βάγια...

  Περιμένοντας τη μικρή να σχολάσει από την ενόργανη ακούω μανάδες να συζητούν η μία εξ αυτών με ενθουσιασμό λέει για τις κόρες της και την ...