Δεν ξέρω

Σε καλό να μου βγει τόση χαρά, μα η ξινίλα από τα ξύδια δεν λέει να φύγει με τίποτα, τρώω τους λουκουμάδες με μέλι της Τάνιας και ξέρω ότι το μοναδικό που έχω καταφέρει μέχρι τώρα στη ζωή μου, είναι να έχω καλούς φίλους που να με αγαπάνε, όσα χιλιόμετρα και αν μας χωρίζουν και όσο καιρό κι αν έχουμε να κάνουμε αγκαλιά, κάθε φορά που βρισκόμαστε είναι σαν να ήταν χθες η τελευταία μέρα που χωρίσαμε, κάθε φορά που αγκαλιαζόμαστε νιώθουμε τόσα πολλά…(όλοι οι φίλοι μου μαγειρεύουν καλά, εκτός από μένα)

Είμαι μόνη στο σπίτι της, αυτή είναι στου Γιώργου και θα κάνουν αγκαλιές, είναι δύσκολο να είσαι μόνος σε «ξένο» σπίτι, βέβαια μόνο ξένο δεν είναι με τόσες ατελείωτες βραδιές που έχω περάσει εδώ… Θυμάμαι πάντα ότι ήμουν μοναχικός τύπος, κι όσο κι αν μερικές φορές είναι σκληρό και περίεργο όπως απόψε που νιώθω απίστευτα μόνη, ξέρω πως είναι ένας δρόμος που ακόμα κι όταν δεν θέλω να τον διαλέξω εγώ, με διαλέγει εκείνος. Ξέρω ότι πολλούς τους τρομάζει , ξέρω ότι έδιωξα ανθρώπους που με αγαπούσαν από κοντά μου, μόνο και μόνο γιατί δεν μπόρεσαν ποτέ να καταλάβουν πόσο δύσκολο μου είναι μερικές φορές, να μοιράζομαι τις σκέψεις μου, τους πόνους μου, τα μέσα μου.
Ξέρω ότι αυτό είναι εγωιστικό, ξέρω ότι έρχονται ώρες που χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο, μα όσο δύσκολο κι αν είναι αυτό, είμαι εγώ! Είμαι πτώμα από την κούραση, ξέρω πως αύριο ξημερώνει μια πολύ δύσκολη μέρα, ξέρω πως πρέπει να κοιμηθώ, κι όμως φοβάμαι, ξέρω ότι δεν περιμένω τίποτα κι όση ελευθερία μου δημιουργεί αυτό, άλλη τόση ανασφάλεια μου φορτώνει στην πλάτη. Κλείνω το κεφάλι μου ανάμεσα από τα πόδια μου, κλείνω τα μάτια, σβήνω το φως , απόψε όπως και κάθε βράδυ θα κοιμηθώ μόνη, τελευταίο τσιγάρο.
Καληνύχτα Σοφία

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις