Δευτέρα, Μαρτίου 30, 2009

"Ο "Κόσμος" με άλλη ματιά..."


http://troktiko.blogspot.com/2009/03/blog-post_558.html

Διαβάστε εδώ για τον κ. Τόλη, μου το έστειλαν με email, ήμουνα κι εγώ θύμα του, πρέπει να γίνει κάτι…

Υ.Σ(Τι βρίσκεις όταν ψάχνεις… wipe out-underground ’97-ΠΟΠ+ΡΟΚ Συλλογή 2ο τραγουδιών, το cd πέφτει τυχαία στα χέρια μου, ενώ κάτι έψαχνα που ποτέ δεν βρήκα κλασσικά, ανέβασα στο gcast το κομμάτι 16 από Αντίδραση και το ομότιτλο τραγούδι τους, το αφιερώνω σε μένα που έπαψα να αντιδράω εδώ και χρόνια…)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ζω εις βάρος μου
Ζεις εις βάρος "μου"
Ζει εις βάρος "μου"
Ζούμε εις βάρος "μου"
Ζείτε εις βάρος "μου"
Ζουν εις βάρος "μας" και ο νωών.. σωθείτω!!!

Sophia Choleva είπε...

Βάρος δε λες τίποτα,διανύουμε περίοδο,νηστείας,ινστιτούτων αδυνατίσματος,λιτότητας και δίαιτας στα πάντα,αλλά το βάρος, βάρος.Όσο για τον πρώην εργοδότη μου καλά κάνει ο άνθρωπος,βρίσκει και τα κάνει… Έχω και καλές εμπειρίες από εκεί μέσα, απλά μου στείλανε αυτό το email και τα ξαναθυμήθηκα,το έχει σύστημα να βγάζει την εφημερίδα του χωρίς κόστος,έχει κάψει κόσμο και κοσμάκη που έχει πάει να δουλέψει, και η ζωή συνεχίζεται και το βάρος παραμένει.

Ήρθε ο Λάζαρος, ήρθαν τα βάγια...

  Περιμένοντας τη μικρή να σχολάσει από την ενόργανη ακούω μανάδες να συζητούν η μία εξ αυτών με ενθουσιασμό λέει για τις κόρες της και την ...