Πεθαμένες Καλησπέρες

Σήμερα έχει πάλι μια ηλιόλουστη μέρα,που όμως δεν θα χαρώ,κλεισμένη σε τέσσερεις τοίχους,κυκλοθυμική όπως πάντα,είμαι και πάλι στις μαύρες μου,ε κι όλο up-up δεν λέει,τουλάχιστον είναι ακόμα δημιουργικά.Μου αφιερώνω την τραγουδάρα του Πασχαλίδη, Πεθαμένες καλησπέρες


Με τραγούδια λυπημένα
ανταμώναμε τα βράδια
και με χάδια κουρασμένα
απ' της μέρας τα σημάδια
Τα τσιγάρα μοιρασμένα
η κιθάρα δανεική
όνειρα μπογιατισμένα
σε μι' ασπρόμαυρη ζωή
Τώρα πάψαν τα τραγούδια
ξέβαψαν τα χρώματα
δρόμοι και παλιές πλατείες
άλλαξαν ονόματα

Κι άμα δω κανένα φίλο
τρέμω μη με θυμηθεί
πεθαμένες καλησπέρες
δε γουστάρω να μου πει

Μού 'χες πει πως όλα αλλάζουν,
τρομαγμένα και βουβά
κι ό,τι πιότερο αγαπάμε
μας πληγώνει πιο βαθιά
Μού 'χες πει πως όλα αλλάζουν
φτάνει μόνο μια αφορμή
μα τα δυό σου μάτια μοιάζουν
φάροι σ' άγονη γραμμή

Κι άμα δω κανένα φίλο
τρέμω μη με θυμηθεί
πεθαμένες καλησπέρες
δε γουστάρω να μου πει
Κι άμα δω κανένα φίλο
τρέμω μη με θυμηθεί
πεθαμένες καλησπέρες
δε γουστάρω να μου πει

Το τραγούδι υπάρχει στο gcast

Σχόλια

Ο χρήστης UNKNOWN είπε…
Καλημέρα, με λένε Έμμα. Είμαι εδώ για να καταθέσω για τον ξόρκι που γνώρισα στο διαδίκτυο και με βοήθησε να σώσω τον γάμο μου που έχει ήδη καταρρεύσει. Τον γνώρισα διαδικτυακά και το όνομά του είναι UDAMA ADA, μου είπε να μην ανησυχώ για τον άντρα μου ότι πρέπει να τον εμπιστευτώ ότι ο σύζυγός μου θα επιστρέψει σε μένα εντός 2 ημερών, κάτι που έκανα και πήρα τα αντικείμενα που χρειαζόταν για να κάνει ξόρκι εγώ, τώρα είμαι χαρούμενη για άλλη μια φορά γιατί ο άντρας μου είναι εδώ δίπλα μου και είμαστε ξανά ευτυχισμένοι μαζί. Θέλω να πω ότι ο Θεός να σας ευλογεί άφθονα αμήν. μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του μέσω ( +27 65 897 8226 ) ή μέσω email στο ( udamaada@gmail.com ). Είπε ότι θεραπεύει επίσης κάθε είδους ασθένεια που μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του για περισσότερες λεπτομέρειες.

Δημοφιλείς αναρτήσεις