Τετάρτη, Απριλίου 22, 2009

Άστα ράστα


Άστα ράστα,καταλαβαίνω πως μεγαλώνω από τις άσπρες τρίχες των παλιών συμμαθητών μου, και από ένα τετράδιο που βρήκα χθες καταχωνιασμένο σε ένα συρτάρι.Ξέρεις ένα τετράδιο από αυτά,με τα μαγικά στιχάκια,τις ζωγραφιές,ναι το χέρι μου δεν έπιανε ποτέ, αλλά τότε το πάλευα,όταν είδα τις ημερομηνίες ένα μαχαίρι καρφώθηκε στην καρδιά, πέρασε μια δεκαετία,μεγαλώνω και εξακολουθώ να είμαι το ίδιο μαλακισμένο με τότε! Ακούω Ride The white Horse και χτυπιέμαι,φοβερά διδάγματα αυτό το song, αφιερωμένο στον ξάδερφο Χρυσόστομο

If you wanna ride
Don´t ride the white horse
If you wanna ride
Don´t ride the white horse
White horse
Don´t ride the white horse
White horse
Don´t ride the white horse.

If you wanna be rich
You got to be a bitch
You got to be a bitch
I said rich, rich you bitch

If you wanna ride
Ride the white pony
Ride, ride the white pony
White pony, white pony

Έχασα το μέτρημα με τις μέρες γιατί τελικά θα έρθουν κάτι φίλοι μου από Θεσσαλονίκη και θα κατέβουμε με τουτού Αθήνα,πάλι γλύτωσα τον καρβουνιάρη, χαχα… Το νου σας ρεμάλια, έτσι και δεν έρθετε,αν και πάω στοίχημα ότι θα χαθούν στη Λάρισα,χαχα…

Υ.Σ Gorg Malteze τι κάνεις πρωτομαγιά;Μην κανονίζεις τίποτα,θα έρθω να πιάσουμε μαζί το Μάη,χαχαα!

Υ.Σ Δεν θα τον πιάσουμε μαζί το Μάη με τον Gorg Malteze γιατί θα είναι Θεσσαλονική,ούτε θα χαθούνε στην Λάρισα την Τρίτη,αφού θα ανέβω από Σάββατο Θεσσαλονίκη και θα φύγω την Τρίτη κατευθείαν για Αθήνα.

7 σχόλια:

tzonakos είπε...

Πού το θυμήθηκες το white horse !
Και τον καρβουνιάρη επίσης, χρόνια εχω να ταξιδέψω με αυτόν.
Χρόνια Πολλά και ευχαριστώ που μπήκες στην λίστα αναγνωστών μου.

Sophia Choleva είπε...

Η αλήθεια είναι ότι έχω έμφυτο χάρισμα, να θυμάμαι όλα τα ξεχασμένα! Χρόνια πολλά και σε σένα tzonako, επίσης αλήθεια είναι κι αυτό που θα πω, και αμαρτία καμία δεν έχω, ότι κάπως έτυχε και διάβαζα ένα παλιό μου post, και είχες αφήσει εκεί ένα σχόλιο, κι έτσι πάτησα πάνω να δω ποιος είναι και σε βρήκα.
Υ.Σ Σε ευχαριστώ που με πρόσθεσες κι εσύ

tzonakos είπε...

Τωρα που το λες κατι θυμάμαι.
Να που τυχαίες συναντήσεις στην μπλογκόσφαιρα μπορούν να ξαναγεννηθούν.

Sophia Choleva είπε...

Δεν θυμάμαι πότε και σε ποιο post, κάτσε να δω, μπας και βρω τίποτα...

Sophia Choleva είπε...

http://scholeva.blogspot.com/2007/06/blog-post_13.html
έβαλα tzonakos sophie_jamaica στο google και το βρήκα!!!!

tzonakos είπε...

Χαχαχαχαχα απίστευτο, απο Ιούνιο του 2007 !
Μπράβο, να σαι καλά θα πάω να ξεθάψω κι εγω θέματα παλιά και σχολιαστές !
Χαχαχα φοβερό θέμα ηταν αυτο τοτε.

Sophia Choleva είπε...

Ναι ρε’συ μυρίζει ναφθαλίνη, χαχα….

Γάτες παντού