Playing for change




"Stand by me" performed by musicians around the world

Το ανακάλυψα σήμερα καθώς ήμουνα στο profile του φίλου μου Ferdinando, στο fb… Δεν έχω λόγια…


Playing for change is a multimedia movement created to inspire, connect, and bring peace to the hole world through music

The Playing For Change Community is a group of artists and inspired people who have come together to connect the world through music. The members of this community will have the opportunity to collaborate with people in their neighborhoods and across the globe who share this passion


Playing for change
Playing for change blog,

Στις 16 Απριλίου έγραψα ένα post “Και εκ δεξιών του πατρός” τότε έλεγα :

«Τον μεγαλύτερο θόρυβο τον κάνουν οι άδειοι τενεκέδες και γέμισα ένα σωρό τριγύρω μου,μια ζωή γεμάτη από άδειους τενεκέδες.Το αγαπημένο τραγούδι των παιδικών μου χρόνων ήταν το Stand by me,μέχρι και σήμερα δεν το έχω τραγουδήσει σε κανέναν.Που να βρεθεί χώρος με τόσους τενεκέδες; Πολλές φορές το τραγουδάω στον εαυτό μου,γιατί έρχονται ώρες που με αφήνει κι εκείνος.»

Και σήμερα μου ήρθε η απάντηση,το τραγουδάω και το αφιερώνω σε όλους σας



Για να δείτε ολόκληρα και σε καλύτερη ποιότητα τα video μπειτε στο Playing for change

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις