Δευτέρα, Ιουλίου 20, 2009

ΝέΑ ΖωΗ 705


Άφησα την δημοσιογραφία,πολλές φορές σκέφτομαι ότι με άφησε αυτή,το πάλεψα,ίσως όχι με όλη την δύναμη και την πίστη μου σε εκείνη,αλλά το πάλεψα,μου έδωσε μόνο χαστούκια,μερικές φορές σκέφτομαι πως υπερβάλω, δεν μπορείς να αφήσεις κάτι όταν καλά-καλά δεν το έχεις πιάσει,εγώ ίσα που το ακούμπησα απογοητεύτηκα και την έκανα με ελαφρά, τουλάχιστον δεν ζω από αυτό πλέον. Ίσως να φταίνε και οι περιστάσεις,ισχνές αγελάδες,ο καθένας ζει την εποχή του και η δικιά μας είναι κωλό εποχή,αλλά δεν ζορίζομαι γι αυτό,κάποιος λόγος θα υπάρχει,κάτι καλύτερο μπορεί να γεννηθεί μετά.

Κάνω λιγότερο δημιουργικά πράγματα,μάλλον για να είμαι σωστή πληρώνομαι για να κάνω λιγότερο δημιουργικά πράγματα,με έσωσε αυτή η ριμαδό πληροφορική στο μπροστινό μέρος του πτυχίου μου,Πληροφορικής&Μ.Μ.Ε,τι με έσωσε δηλαδή,με έκανε να γίνω αυτό που πάντα έλεγα ότι δεν θα γίνω ποτέ,μερικές φορές τρομάζω,με το πόσους συμβιβασμούς κάνω όσο περνούν οι στιγμές και τα χρόνια.Πρώτος και καλύτερος;Ξυπνάω πρωί,είχα να το κάνω αυτό από την εποχή που πήγαινα σχολείο, και τότε πάντα τις πρώτες ώρες έκανα κοπάνα…

Το Σάββατο στο «Σπιτάκι» βρήκα το Θανάση,μου άρεσε όταν μου είπε πως πάει εμένα και τον αδερφό μου, γιατί δεν αλλοτριωθήκαμε ποτέ,σε ότι φάση της ζωής μας κι αν μας πετύχαινε, είχαμε πάντα ανοιχτή την καρδιά μας,κι αυτό εύχομαι να μην αλλάξω ποτέ μέσα μου. Ναι μπορεί να έγινα μια συμβασιούχα του δημοσίου,με μια καθημερινή ρουτίνα που μπορεί να σου τσακίσει τα νεύρα,αλλά δεν παραπονιέμαι,θα πεθάνω μόνο όταν πάψω να γράφω,να κάνω δημιουργικά πράγματα, ταξίδια σε αγαπημένους προορισμούς με αγαπημένα πρόσωπα,όταν πάψω να ερωτεύομαι και να με ερωτεύονται,όταν πάψω να ζω…

Εδώ και καιρό διατυμπανίζω το πόσο ερωτευμένη είμαι,το πόσο καλά περνάω και το πόσο τέλεια είναι αυτή η περίοδος της ζωής μου,και όντως είναι έτσι,αλλά ήρθε η ώρα να ρίξω τους τόνους και να βιώσω αυτά τα τόσο πρωτόγνωρα, αθώα συναισθήματα στο έπακρο χωρίς φαμφάρες και τυμπανοκρουσίες.

Αθώα,εκεί είναι όλη η μαγκιά και το μυστικό της ευτυχίας μου,χωρίς καμία πατινή,χωρίς επιφυλάξεις ρίχνομαι στην πυρά,βάζω στοίχημα πως δεν θα καώ ζωντανή αλλά από έρωτα, αλλά σαν παλιόλυκος είμαι προετοιμασμένη και για ολοκαύτωμα,είμαι έτοιμη να πληγωθώ ξανά,είμαι ελεύθερη…

Η Χαλκιδική περιμένει να πετάξω την ατελείωτη κορμάρα μου,στα γαλανά νερά της,αν και κάτι μου λέει ότι ο καιρός θα χαλάσει τα σχέδια μου για αρχές του μήνα,θα σβήνω τα κεράκια με βροχές!!!!

Καλημέρα σε όλουςςςςςς



Y.Σ Η φωτογραφία είναι από τα graffitti's που έγιναν για την Ευρωπαϊκή γιορτή μουσικής στο Pantheon Plaza της Λάρισας και την δανείστηκα από το blog http://graffiti-in-larisa.blogspot.com

1 σχόλιο:

Chatzelenis George είπε...

mou eklepses to tragoudi mou..:P
exsafanistikes...
eisai kala?
apoti blepw eisai erwteumenh opote de se enoxlw allo.....se filw gluka...