Τρίτη, Δεκεμβρίου 22, 2009

ευ ζην


Καλά το 2009 πριν φύγει τα έφερε όλα μαζί, στην δουλειά γίνεται της πουτάνας κοινοποιήσεις, μαλακίες σε λίγο με βλέπω να κινούμαι νομικά αν δεν αλλάξουν τα πράγματα, τουλάχιστον ξέρω και τι πρέπει να κάνω, να κάπου που μου χρειάστηκε η πτυχιακή μου, με τόσα νομικά έγινα ξεφτέρι! .
Καλές οι σπουδές στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό στο Ε.Α.Π αλλά και εκεί κλασσική γραφειοκρατία θέλουν και φρέσκα ευρώπουλα να αποστείλω μέχρι τις 15 Ιανουαρίου, ενώ 30 και 31/01/10 θα κάτσω στα έδρανα στην Πανεπιστημιούπολη Αθηνών (Ζωγράφου), ω ναι εξετάσεις ΑΣΕΠ, γιατί οι εξετάσεις ποτέ δεν τελειώνουν και ξανά προς την δόξα τραβούν!!!!

Προς το παρόν μου βγαίνουν τα μάτια για να διαβάζω Μαρξ, Σαιν Σιμόν , Κοντ και τις διάφορες παπαρίτσες που είπανε για αυτή την άτιμη κοινωνία που άλλους τους ανεβάζει και άλλους τους κατεβάζει στα τάρταρα … Εμένα αυτό που μου άρεσε είναι μια ατάκα του Ρουσσώ «Ο πρώτος που έφραξε ένα κομμάτι γης και σκέφτηκε να πει ‘αυτό εδώ είναι δικό μου’ και βρήκε ορισμένα πρόσωπα, αρκετά ηλίθια να τον πιστέψουν, είναι αυτός που υπήρξε ο θεμελιωτής της ιδιοκτησίας»

Κουράγιο λοιπόν, θα μου χρειαστεί μπόλικο!

1 σχόλιο:

Menelaos Gkikas είπε...

Συγχαρητήρια για το ΕΑΠ. Σήμερα είδα και τα μαθήματά σου και είναι πολύ όμορφα. Καλή αρχή και καλό τρελοκομείο!