Αγάπη


Παραδίδω το κουρασμένο μου πρόσωπο στο χέρι σου,πόσο μ’ αρέσει,όταν απλώνεις το χέρι σου στο πρόσωπο μου,δεν θέλω καν να με χαϊδέψεις,μου φτάνει που είναι εκεί για να χαϊδευτώ μόνη μου, σαν ναζιάρα γάτα που σου τρίβεται...

Τι κι αν μερικές φορές το άπλωμα ενός χεριού σου θύμιζε γερασμένες φάτσες,που όταν ήσουνα μικρός σου τράβαγαν με μανία τα μάγουλα ή τα αυτομουτζώματα σου ή τα χαστούκια που δεν έδωσες,να που μια φορά,η παλάμη σου είναι χαραγμένη από λεωφόρους - οάσεις,με φοινικόδεντρα,μάνγκο και μπανανιές και παραγεμισμένη από χρυσή άμμο τρυφερότητας…

Φεύγω,φεύγω ένα ταξίδι,μόνο που πρέπει να πάω μόνη,ταξίδι για το μέλλον(μπούρδες),όχι ταξίδι στο μέλλον.Mε φαντάζομαι στη θέση ενός τρένου,καθισμένη αντίστροφα από την πορεία του,να κλείνω τα μάτια,να σφίγγω την παλάμη σε γροθιά,σαν να είσαι δίπλα μου και να σου κρατώ το χέρι…

Άνοιξε την παλάμη σου για να τρέξει η χρυσή άμμος πάνω στο πρόσωπο μου,να μαλακώσει τα κυνικά χαρακτηριστικά μου,την ωμή καθημερινότητα μου,τον ορθολογισμό του μυαλού μου,τον σαρκασμό του γέλιου μου,να ανακαλύψω την δύναμη που κινεί αρμονικά το σύμπαν που δεν είναι άλλη από την αγάπη.

Η αγάπη μου γεννήθηκε με μια τάση επέκτασης,και υπερνίκησα όλες τις μαύρες τρύπες,όπως το σύμπαν επέλεξε να επεκταθεί και όχι να συρρικνωθεί,όπως η ροή της ζωής...
σ.χ

Σχόλια

Ο χρήστης Γιώργης Σαράτσης είπε…
Παλάμες, τρυφερά πρόσωπα, χάδια και μιαν αγάπη με τάσεις επέκτασης...

(...) Ας είναι ωραίο το μάγουλο ενός κοριτσιού/όλοι μας με φαγωμένα μούτρα θα γυρίσουμε κάποτε απ' τ' Αληθοτόπια.

Να στέλνουμε το χέρι μας και να πηγαίνει/εκεί που μια γυναίκα σα Μηλιά καρτερεί μισή μέσα στα σύννεφα/εντελώς αγνοώντας την απόσταση που μας χωρίζει...

Αφορμή το κείμενό σου, για δυο "κρυμμένες" στροφές απ' τη Μαρία Νεφέλη του Ελύτη
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Καλημέρα Alastor...

Eύχομαι πάντα τα κείμενα μου να γίνονται αφορμή για σένα να ανακαλύπτεις ή να σου ξαναθυμίζουν «κρυμμένες» στροφές μεγάλων ποιητών ή στροφές του μέλλοντος σου,που ξέρεις ότι σίγουρα θα στρίψεις όσο επικίνδυνες κι αν είναι,χωρίς να ξέρεις τι σε περιμένει κι αυτό είναι το όμορφο της ιστορίας…

Φιλιά πολλά

σ.χ

Δημοφιλείς αναρτήσεις