13 Χρόνια χωρίς τον Αντώνη Παραρά

Είναι πρωί και είμαι συναισθηματικά φορτισμένη για πολλούς λόγους όπως γίνεται κάθε Φλεβάρη.Σήμερα συμπληρώθηκαν 13 χρόνια από το θάνατο του Αντώνη Παραρά και τα περισσότερα searches που καταλήγουν στο blog μου είναι αυτά με το όνομα του, αυτό μου δείχνει ότι αν και έζησε μόνο τριάντα χρόνια σε αυτόν τον πλανήτη,μας άφησε πίσω για παρηγοριά,λίγη από την παράξενη τζαμαϊκανή του λάμψη,γιατί ναι ο Αντώνης είχε σίγουρα και μια δεύτερη πατρίδα μετά την Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη,είχε τη Jamaica και το Kingston …(his home away from home)

Σε ένα Τζαμαϊκανό Παράδεισο τον φαντάζομαι,γιατί εκεί του αξίζει να είναι,μετά από δεκατρία χρόνια είμαι σίγουρη ότι όπου κι αν πήγε περνάει καλά. Όσες φορές κι αν γράψω γι αυτόν,αποκτώ πάντα έστω και για λίγο εκείνη την παιδική μου τρυφερότητα των δώδεκα μου χρόνων όταν και έμαθα την φυγή του από τον πλανήτη γη στις 4 Φεβρουαρίου 1997 …


Τον Αντώνη δεν τον γνώρισα ποτέ και όμως τον αγαπάω και τον κρατάω μέσα στο μυαλό και την ψυχή μου τόσα χρόνια,σαν να ήταν δικός μου άνθρωπος και ήταν δικός μας άνθρωπος,ήταν αδερφός …

Αντώνη,να ξέρεις ότι μεγάλωσα πια,μα δεν σε ξέχασα ποτέ αδερφέ,πορεύτηκα και ενηλικιώθηκα σε αυτή τη ζωή με τον τζαμαϊκανό τρόπο που μου έδειξες εσύ,lov'ya man …


Δεν ξεχνώ-mediasoup


Υ.Σ Σήμερα θα μπορούσα να γράψω πολλά, αλλά σιωπώ ή μάλλον τραγουδώ one love, για τον Αντώνη και μόνο…




Πέρασαν 13 και όχι 14 χρόνια, όπως λέει στο video μάλλον έγινε λάθος, αλλά δεν έχει σημασία

Σχόλια

Ο χρήστης Unknown είπε…
εγω τωρα τον ανακαλυπτω,αλλα φαινεται οτι ηταν τυπας..σε προσκαλω και στο μπλογκ μου να συμμετασχεις!
Ο χρήστης Sophia Choleva είπε…
Εδώ κολλάει αυτό που λέμε, για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι… Ο Αντώνης είχε το πιο φωτεινό χαμόγελο του κόσμου respect

Δημοφιλείς αναρτήσεις