Τετάρτη, Μαρτίου 17, 2010

ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ


Με 2 χρόνια καθυστέρηση μας κάνουν και τελετή ορκωμοσίας, αυτά είναι,τουλάχιστον κάτι σαν πτυχίο μας είχανε δώσει, με κανά χρόνο καθυστέρηση και τώρα τελετή αυτά είναι !!!!!!


Ηλειακή γη σου'ρχομαι... Το ξέρω πως ποτέ δεν θα περίμενα να το πω αυτό,αλλά μου έλειψε η παρακμή σου,μου έλειψαν οι φάτσες που είχα σιχαθεί να βλέπω,μου έλειψε εκείνος ο τόπος που κάθε μέρα καταριόμουνα και ευχόμουνα να είχα φύγει,μου έλειψαν όλα,γιατί εκεί πέρασα από τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου …

Οι 33 σπουδαστές οι οποίοι θα ορκιστούν την Παρασκευή 26 Μαρτίου (12 :00) στο Λάτσειο Δημοτικό Μέγαρο είναι οι εξής :


* Αγγελική – Ελένη Κακαλή
* Αλέξανδρος – Οδυσσεύς Τσακαλίδης
* Αναστασία Παπαευσταθίου
* Ανδρέας Τσέτσος
* Ανδρέας Φραγκιουδάκης
* Άννα Πασκάλη
* Ανριάνα Γκουγκουλή.
* Αρχόντισσα Κοκοτσάκη
* Βασιλική Κουρούμπαλη
* Βασιλική Χατζηαποστόλου
* Γεώργιος Λουκανίκας
* Δέσποινα Ντίο
* Δημήτρης Βαλαβάνης
* Δημήτρης Ρούβαλης
* Δημήτρης Σούρας
* Δημήτρης Ταράνης
* Διονύσιος – Γεράσιμος Γαλιατσάτος
* Ελεονώρα – Αικατερίνη Καλογιάννη
* Ευάγγελος Ανδρουλάκης
* Ιωάννα Αργυροπούλου
* Ιωάννης Καποδίστριας
* Ιωάννης Μπαρμπαγιάνης
* Λεονώρα Νατσή
* Μαρία Χαραλάμπους
* Μιράντα Σπύρου
* Παναγιώτα Αλεξανδροπούλου
* Παρασκευή Κιμπρικτσή
* Παρασκευή Μουστάκα
* Σεραφείμ Κυριακού
* Σοφία Χολέβα
* Στυλιανή Καραγιάννη
* Φραγκίσκος Καλομενόπουλος
* Χρήστος Τινάνας

2 σχόλια:

manosantonaros είπε...

Ειδες που τελικά όλα αλλάζουν Σοφάκι;

Sophia Choleva είπε...

Πολλές καλημέρες, έτσι είναι , όλα αλλάζουν...