Τρίτη, Οκτωβρίου 12, 2010

all time αηδίες

Χθες το βράδυ παρήγγειλα μια τονοσαλάτα από το all time στην ηρώων πολυτεχνείου στη Λάρισα, μιας και κάνω δίαιτα και δεν ήμουνα σπίτι μου.Περιττό να πω ότι με το που την άνοιξα μύριζε χειρότερα από τα σκουπίδια μου. Έκανα την απερίγραπτη βλακεία και δοκίμασα μια πιρουνιά όχι παραπάνω και την πέταξα αμέσως στα σκουπίδια.

Μετά από λίγο όταν πήγα να μιλήσω ένιωθα όλο τον ουρανίσκο και τη γλώσσα μου μουδιασμένη,πήγα στον καθρέφτη του μπάνιου και είδα τη γλώσσα μου γεμάτη με κάτι σαν σπυριά. Έκανα εμετό,όχι ότι μου ερχότανε αλλά για να μην πάθω τίποτα χειρότερο, μετά από 3 ώρες και για όλη την βραδιά την έβγαλα στην τουαλέτα αγκαλιά με τη χέστρα και με μια απερίγραπτη διάρροια, σκέτο νερό δηλαδή αφού δεν είχα και τίποτα να βγάλω και όλα αυτά από μόνο μια πιρουνιά.Που να την έτρωγα όλη; Που σίγουρα αν την είχα πάρει σε σως όλο και κάτι θα κάλυπτε τη μυρωδιά και μπορεί και να την έτρωγα και δεν θέλω ούτε καν να φαντάζομαι τι θα είχα πάθει!

Εγώ φταίω που είπα σε συναχωμένο άνθρωπο να μυρίσει και μου λέει πως κάνεις έτσι, απλά ο τόνος μυρίζει και έκανα την βλακεία και έφαγα!Σήμερα προς το παρόν είμαι οκ αλλά έχω ακόμα κάτι τεράστια εξογκώματα στην μέση της γλώσσας μου.
Γιατρέ θα ζήσω;

Υ.Σ Δεν έχω πάθει άλλη φορά τέτοιο πράγμα αν και τρώω χρόοοονια έξω, σοκαρίστηκα!

6 σχόλια:

Я верю в Сталина είπε...

Αντί να την πετάξεις, θα μπορούσες να την κρατήσεις, μαζι με την απόδειξη και να πας στην αστυνομία και να κάνεις μήνυση :)

Sophia Choleva είπε...

εχεις απόλυτο δίκαιο αλλά είχα μουρλαθεί τελείως μου χάλασε όλο το βράδυ και συνέχεια περίμενα μήπως πάθω και τίποτα χειρότερο! φρίκαρα

Я верю в Сталина είπε...

δεν εχεις κι αδικο...

Ανώνυμος είπε...

Καταγγελία έστω και τώρα ! Εννοώ σε φίλους, γνωστούς, να μη ξαναπατησουν !!

Αν και θα σου αρχίσουν τα "και που ξέρουμε ότι αυτό που έπαθες οφειλεται σε εμας ?"

Ενω αν είχες κρατησει τη σαλάτα θα ήταν αλλιώς...

Sophia Choleva είπε...

Κοιτά ακόμα και να πω ότι η διάρροια οφείλεται αλλού, που το αποκλείω αλλά λέμε τώρα τα σπυριά στο στόμα τα έβγαλα εκείνη ακριβώς τη στιγμή. Aπό το συγκεκριμένο μαγαζί έχω φάει αρκετές φορές αλλά δεν είχα πάθει τίποτα, προφανώς κανένας νορμάλ άνθρωπος δεν τρώει τονοσαλάτα αλλά κανένα γύρο να στανιάρει , αλλά ακόμα κι αυτό δεν τους δικαιολογεί με τίποτα , ο τόνος ήταν σίγουρα σάπιος τι άλλο να πω και μύριζε απαίσια

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Μα τι στο καλό ήταν τούτο το παρασκεύασμα. Τι υποτίθεται ότι ήταν.
Οι άνθρωποι αυτοί δεν πρέπει να μείνουν ατιμώρητοι γιατί γίνονται θρασύτεροι, Θα μπορούσες να πάθεις και χειρότερα. Σε παρακαλώ πρόσεχε γιατί τώρα με το πρόσχημα της κρίσης ορισμένα καταστήματα Delivery έχουν χαμηλώσει αν όχι μηδενίσει την ποιότητα των υλικών τους.
Περαστικά σου αλλά δεν πρέπει να τους περάσει.
Καλό και ήρεμο βράδυ.