Παρασκευή, Οκτωβρίου 22, 2010

ΜΕ ΠΗΡΑΝΕ ΣΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ!

ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ Ούτε στο X factor να ήμουνα!!! Από τους 95 έπρεπε να περάσουν 25 και είμαι κι εγώ μια από αυτούς!!!!!!!

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
"ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ"
53100 ΦΛΩΡΙΝΑ

Σας ενημερώνουμε ότι έχετε εισαχθεί στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Δημιουργική Γραφή" 2010 - 2012.

Συγχαρητήρια.

Η εγγραφή σας καθώς και τα πρώτα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν στις 29-31 Οκτωβρίου 2010:


11 σχόλια:

Menelaos Gkikas είπε...

μπράβο καλό μου συγχαρητήρια. έτσι είναι η ζωή. ξέσκισε την αυλαία σου!!

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Μπράβο ρε Σοφία! Μπράβο!

Χάιντε τώρα να τους πάρεις και τα σώβρακα!

Καλή αρχή!!!!!

gnostosagnostos είπε...

αυτα ειναι!!!

Εξύμνoς είπε...

Τα συγχαριτηρια μου!! Σου ευχομαι οτι καλυτερο!!

Sophia Choleva είπε...

Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές! Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν με ενδιέφερε να κάνω μεταπτυχιακές σπουδές έτσι για να κάνω, κι αν κάποιος μου έλεγε πέρυσι τέτοιο καιρό ότι θα γινότανε αυτό δεν θα το πίστευα! Νομίζω όμως πως το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό στην δημιουργική γραφή μου ταιριάζει γάντι και ήταν αυτό που πάντα αγαπούσα να κάνω, να γράφω δηλαδή!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο ρε Σοφία !!!

Μέσα από τη ψυχή μου το χάρηκα !!

Το βινετοκλιπάκι σαν μουσική όχι του γουστου μου (αγάπα με με τα ελατωματα μου ! γέλια) αλλά το κλιπάκι είχε πλάκα !! Γέλασα !!

Sophia Choleva είπε...

Ευχαριστώωωωω!!Πες μου ποιο τραγουδάκι θέλεις να σου ανεβάσω και θα το βάλω τώρα και με αφιέρωση!!!!Χε,χε,χε!

Γιώργης Σαράτσης είπε...

Μπράβο κι από 'μένα..! (Θα ήθελα να μου έστελνες κάποιες πληροφορίες για το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό, αν σου είναι εύκολο)

Bech είπε...

Συγχαρητήρια και καλή αρχή με το μεταπτυχιακό! :)

tzonakos είπε...

Πολλά συγχαρητήρια και να σου πάνε όλα καλά !

Sophia Choleva είπε...

σας ευχαριστώ όλους... alastor τώρα είδα το comment...

δες αυτό για αρχή και ότι άλλο θέλεις εδώ είμαι! http://dim-grafi.uowm.gr/