Σάββατο, Ιουνίου 30, 2012

Εκδόθηκα και ήρθα

Πάει και με το φόρεμα μου :p
Τελικά ο Ιούνης δεν τελείωσε στη Φλώρινα! Τι μέρα κι αυτή; Πόσα χιλιόμετρα σε ένα εικοσιτετράωρο πια να αντέξω; Εδώ που τα λέμε έχω κάνει πολλά περισσότερα από τα σημερινά μέσα σε 24 ώρες :) Ας ξεκινήσω από τα ευχάριστα και θα συνεχίσω μόνο με αυτά, γιατί μόνο τέτοια έχω για σήμερα

Καταρχάς και το βασικότεροοοοο

 ΈΓΡΑΨΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

α
α
α
α!!!!!


Άααααρα διακοπές... Χμμμμ έχω και μια διπλωματική το ξέχασα...

Επίσης εκδόθηκααααα κοίτα να δεις το λέω και χαίρομαι, χεχεχε

Κυκλοφορώ σε χρώμα καρπουζί και για περισσότερες λεπτομέρειες

Λεξηtanil
ISSN 1792-1066
Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας 





 Εντάξει όταν εκδίδεσαι μόνος/η ξέρουμε τι είσαι όταν το κάνεις με παρέα;

6 σχόλια:

Unknown είπε...

αξίζεις παρα πολλά
έχεις μόνο επιτυχίες μπροστά σου

Sophia Choleva είπε...

αγάπη σε ευχαριστώ για τα ωραία σου λόγια και σε περιμένω για ποτάκι απόψε αν μπορέσεις... Φιλιάααα

Menelaos Gkikas είπε...

τα βιβλία έχουν αυτιά και η εκεί αλήθεια είναι διαφορετική...συγχαρητήρια...

Menelaos Gkikas είπε...

αν θυμάμαι καλά το αυτί είναι αυτό που διπλώνει...

Sophia Choleva είπε...

ευχαριστώ Μενέλαε, άντε και σε άλλες εκδόσεις καλύτερες και ατομικές τώρα μου εύχομαι :p Έχουν όντως "αυτιά", αν και το συγκεκριμένο δεν έχει οι πληροφορίες που βρίσκεις εκεί υπάρχουν στις τελευταίες σελίδες

Sophia Choleva είπε...

ναι αυτό είναι το αυτί!