Μια στήλη μα ποια στήλη;

Με πολλή χαρά και συγκρατημένη αισιοδοξία έχω να σας ανακοινώσω αγαπητοί  e-φίλοι, αναγνώστες και συνμπλόγκερς ότι απέκτησα κι εγώ τη μόνιμη μου στήλη. Αντί για σαμπάνια θα ανοίξω μια γκαζόζα Έψα που έχω πρόχειρη στο ψυγείο και θα το γιορτάσω (και μεταξύ μας πάλι καλά που υπάρχει κι αυτή στους καιρούς που ζούμε)

Ναι φίλοι μου, μετά κόπων και βασάνων, αποκτώ μια μόνιμη στήλη, σε ένα περιοδικό που αν και στο παρελθόν είχανε δημοσιεύσει κείμενα μου δεν είχε γίνει στο πλαίσιο μιας μόνιμης συνεργασίας.

Με τιμά ιδιαίτερα αλλά μη νομίζετε κιόλας ότι με τις "δουλείες" που κλείνω τώρα τελευταία λύνω και το βιοποριστικό μου πρόβλημα αλλά τουλάχιστον ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ.

Από το τεύχος του Οκτωβρίου λοιπόν και για όσο πάει και είμαστε καλά, θα μπορείτε να διαβάζετε  σίγουρα τη μόνιμη στήλη μου στο περιοδικό Imagine και κάποια ρεπορτάζ που θα επιμελούμαι! 

Τι κρίμα να μην είχα βγει στην πιάτσα τις αρχές του ενενήντα; Πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα ε; 

Συνεχίζω βεβαίως κανονικότητα την συνεργασία μου με το ArtnCity στο οποίο θα γίνουν εν καιρώ πολλές και καλές αλλαγές  που δεν μπορώ ακόμα να σας μαρτυρήσω :)

Υ.Σ Να κάνεις τόσα πολλά, να γράφεις τη διπλωματική σου, να τρέχεις για πρόβες, γυρίσματα,(καλέ όχι αυτό του αρνιού από τα άλλα με τις κάμερες! Ναι αύριο θα κάνω και το ντεπούτο μου στον βουβό κινηματογράφο:P) κοψίματα μονταρίσματα για την θεατρική παράσταση, να έχεις αναλάβει και τα προωθητικά βίντεο ενός εκδοτικού, να γράφεις για ένα πολιτιστικό blog, να έχεις μόνιμη στήλη σε μηνιαίο περιοδικό, να βοηθάς τον πατέρα πρωί- βράδυ στην επιχείρηση, να μην σου μένει χρόνος ούτε για χέσιμο και να έρχεται ο μπάρμπας πελάτης και  και να σου λέει ... 

" Εεεε και σαν σπούδασες και σαν κάνεις και σαν ράνεις , λεφτά για να μπορέσεις να ζήσεις βγάζεις; Όχι. Άρα τίποτα δεν κάνεις. Κοίτα να χωθείς εδώ στην οικογενειακή επιχείρηση κι αντί να βοηθάς μόνο, να έρθεις μόνιμα εδώ και κάνε και τα χόμπι σου. " Εεεε δεν σου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι;Το χειρότερο από όλα; Μερικές φορές δεν μπορείς να πεις και τίποτα γιατί εν μέρει η ωμή του αλήθεια έχει δίκαιο. 

Άντε και καλές απεργίες :(

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις